Data: 2010-03-01 10:47:34 | |
Autor: luis | |
silnik Mercedes 2.7 CDI | |
Użytkownik "komar" <komar@125.cc> napisał w wiadomości news:hmfv88$lqg$1inews.gazeta.pl... Witam, U mnie w firmie w Spinterze 316 CDI dobija do 250 tys. jak narazie bezproblemowo. -- Pozdr luis |
|
Data: 2010-03-01 12:19:17 | |
Autor: krzysiek82 | |
silnik Mercedes 2.7 CDI | |
luis pisze:
U mnie w firmie w Spinterze 316 CDI dobija do 250 tys. jak narazie bezproblemowo. Prawda jest taka, jak się dba to się ma, jak się katuje i nie inwestuje to potem są problemy. Z trwałość się zmniejsza ponieważ z mniejszych pojemności wyciskają większą moc. Nie ma nic za darmo :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-03-01 12:36:16 | |
Autor: Agent | |
silnik Mercedes 2.7 CDI | |
Z trwałość się zmniejsza ponieważ z mniejszych
pojemności wyciskają większą moc. Nie ma nic za darmo :)Powiedz jak ma się zmniejszyć trwałość np. w turbodoładowanym silniku który w zależności od tego ile dmucha turbina ma większą lub mniejszą moc przy tej samej pojemości. Oba silniki mają najczęściej moc max przy tych samych obrotach więc i na cały swój cykl pracy wykonają taką samą ilość obrotów a wiec zużyją się podobnie. Co do silniików to mam na myśli jednostki produkowane fabrycznie z różną moca a nie chipowanie. Przykłady sa praktycznie w kazdej marce. np. VW 2.0 TDI 140/170 KM, Reanult 1.5 dci 85/105 KM, Fiat 1.6 Multijest 105/120 KM, Opel 1.7 CDTI 100/125 KM. Myślisz że te silniki mniej są wytrzymałe niz och słabsze wersje? |
|
Data: 2010-03-01 12:56:45 | |
Autor: krzysiek82 | |
silnik Mercedes 2.7 CDI | |
Agent pisze:
Powiedz jak ma się zmniejszyć trwałość np. w turbodoładowanym silniku który w zależności od tego ile dmucha turbina ma większą lub mniejszą moc przy tej samej pojemości. Oba silniki mają najczęściej moc max przy tych samych obrotach więc i na cały swój cykl pracy wykonają taką samą ilość obrotów a wiec zużyją się podobnie. Co do silniików to mam na myśli jednostki produkowane fabrycznie z różną moca a nie chipowanie. Przykłady sa praktycznie w kazdej marce. np. VW 2.0 TDI 140/170 KM, Reanult 1.5 dci 85/105 KM, Fiat 1.6 Multijest 105/120 KM, Opel 1.7 CDTI 100/125 KM. Myślisz że te silniki mniej są wytrzymałe niz och słabsze wersje? nie znam tych silników które wymieniłeś, tzn do takiego stopnia żeby móc coś stwierdzić na pewno, ale wiem jedno w silnikach TDI AFN 110KM sporo częściej były problemy z głowicami niż w 1Z 90KM to jeden przykład, tak samo jak silniki JTD, blok i głowica ta sama różnią się osprzętem czyli np turbina ze zmienną geometrią. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-03-01 13:04:38 | |
Autor: Agent | |
silnik Mercedes 2.7 CDI | |
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:hmgaoa$6pr$1nemesis.news.neostrada.pl... Agent pisze:No ale czy rodzaj turbiny wpływa na trwałość silnika? No i należałoby sprecyzowac co rozumiemy przez trwałość silnika. Czy rozpatrujemy sam silnik bez osprzętu czy również turbinę itd. |
|
Data: 2010-03-01 12:29:55 | |
Autor: hamberg | |
silnik Mercedes 2.7 CDI | |
No ale czy rodzaj turbiny wp³ywa na trwa³o¶æ silnika? No i nale¿a³oby jak najbardziej wplywa- kazdy element w bardziej wysilonym silniku bardziej dostaje po dupie, ulega wiekszym naprezeniom itd. |
|