[LPG] silnik SPI i sekwencja - kto zrobi?

Data: 2009-05-28 00:45:17
Autor: Michał
[LPG] silnik SPI i sekwencja - kto zrobi?
Witajcie,
związku z kryzysem światowym postanowiłem popsuć sobie samochód i założyć instalację LPG, jednak okazuje się że nie tak łatwo zepsuć swój samochód,
mam Astrę G z silnikiem 1.6, 8V z jednopunktowym wtryskiem benzyny, podzwoniłem po dwóch zakładach o których krążą opinie że są jednymi z najlepszych -jeden w Krakowie a drugi w Tarnowie - i okazuje się że oba zakłady wysłały mnie na drzewo słysząc że chcę założyć do tego auta instalację z wtryskiem [IV gen] mówiąc że się nie da,
teraz pytanie, kto w Polsce południowej nie wie że się nie da i założy? :-)
dzięki za podpowiedzi,
brat

Ps jeżeli się rzeczywiście nie da to nie założę LPG bo II gen nie zamierzam montować.

a w czym IV gen jest lepsza od II ?

czy to chodzi tylko o to że II juz nie seksi jest ?

pozdrawiam.

Data: 2009-05-28 09:51:19
Autor: bratPit
[LPG] silnik SPI i sekwencja - kto zrobi?

a w czym IV gen jest lepsza od II ?
czy to chodzi tylko o to że II juz nie seksi jest ?

nie nudź,
brat

Data: 2009-05-28 11:24:01
Autor: nom
[LPG] silnik SPI i sekwencja - kto zrobi?
Wszytsko się da, tylko kwestią jest czas i pieniądze. :-)

[LPG] silnik SPI i sekwencja - kto zrobi?