silnik przyszlosci

Data: 2012-11-22 17:07:53
Autor: Cavallino
silnik przyszlosci

Uzytkownik <garus.krzysztof@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:5f0657cb-f119-49ac-80a2-00c84388f285@googlegroups.com...
Przewiduje ze przyszlosc (osobowek) to tylko elektryki, i silnik spalinowy pelni tam tylko role "przedluzacza zasiegu", cos jak ma Opel Ampera.

Jak myslicie, w ktora strone moze pojsc rozwoj takich silnikow?

Problem nie lezy w silniku.
Problem lezy w dostarczaniu energii do niego.

A raczej w czasie który jest potrzebny do dostarczenia jej w ilosci, która pozwoli przejechac sensowna odleglosc np. 500 czy 1000 km.

Data: 2012-11-22 16:57:26
Autor: Hants
silnik przyszlosci
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:50ae4dd8$0$1222$65785112news.neostrada.pl...

Problem nie lezy w silniku.
Problem lezy w dostarczaniu energii do niego.

A raczej w czasie który jest potrzebny do dostarczenia jej w ilosci, która pozwoli przejechac sensowna odleglosc np. 500 czy 1000 km.

Raczej w "nosniku energii'

Data: 2012-11-22 18:49:17
Autor: Cavallino
silnik przyszlosci

Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:50ae5973$1@news.home.net.pl...
[...]

Skoro daloby sie naladowac zwykly aku w pojezdzie elektrycznym w 1 minute, to nosnik nie jest istotny.
Ale generalnie wiesz o co biega.

Data: 2012-11-22 21:35:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
silnik przyszlosci
Hello Hants,

Thursday, November 22, 2012, 5:57:26 PM, you wrote:

[...]

Nośnik nie ma znaczenia - dla przejechania 500km z prędkoscią 100km/h
potrzebujesz jakiś 150kWh. Jakim sposobem chcesz pobrać w sensowym
czasie taką ilość energii z sieci energetycznej i przepompować ja do
nośnika energii?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-11-22 21:44:32
Autor: Maciek
silnik przyszlosci
Dnia Thu, 22 Nov 2012 21:35:41 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Jakim sposobem chcesz pobrać w sensowym
czasie taką ilość energii z sieci energetycznej i przepompować ja do
nośnika energii?

Pantografem? :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-11-22 22:31:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
silnik przyszlosci
Hello Maciek,

Thursday, November 22, 2012, 9:44:32 PM, you wrote:

Jakim sposobem chcesz pobrać w sensowym czasie taką ilość energii z
sieci energetycznej i przepompować ja do nośnika energii?
Pantografem? :)

Ręce mi opadły.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-11-22 21:32:35
Autor: tÎż
silnik przyszlosci
RoMan Mandziejewicz wrote:

Ręce mi opadły.

A kogo to obchodzi?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-22 23:02:34
Autor: Maciek
silnik przyszlosci
Dnia Thu, 22 Nov 2012 22:31:17 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Pantografem? :)

Ręce mi opadły.

Emotikonka byla po to, zeby nie brac tego zbyt powaznie...

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-11-23 00:32:28
Autor: WS
silnik przyszlosci
On 22 Lis, 22:31, RoMan Mandziejewicz <ro...@pik-net.pl.invalid>
wrote:

> Pantografem? :)

Ręce mi opadły.

moze ten pantograf ma sie podpinac do linii 110 kV ;)

WS

Data: 2012-11-23 09:35:06
Autor: Jakub Witkowski
silnik przyszlosci
wrote:

[...]

W zasadzie czemu nie, co jakiś czas byłby odcinek trakcji, minuta jazdy na pantografie, voila! ;)

Data: 2012-11-23 23:51:22
Autor: bajcik
silnik przyszlosci
Maciek pisze:
[...]

Ktoś już eksperymentuje z ciężarowkami z pantografem. Taki trolejbus,
ale zamiast ludzi wozi ładunek.
Niestety linka znaleść nie mogę :(

bajcik

Data: 2012-11-24 19:58:58