Data: 2012-11-22 22:34:37 | |
Autor: Arbiter | |
silnik przyszlosci | |
Uzytkownik <garus.krzysztof@gmail.com> napisal w wiadomosci news:5f0657cb-f119-49ac-80a2- Jakie to beda w przyszlosci silniki? Ott? Diesel? Wolnossak? Doladowany? A moze nawet turbina gazowa? silnik przyszlosci to silnik z 1 cylindrem o pojemnosci 500ccm. Bedzie napedzal auta od segmentu A do D. Moc bedzie konfigurowalna programowo. Silnik bedzie wazyl 20km bo metale kolorowe sa drogie. Duze obroty, male momenty to kormby nie beda musialy byc duze. |
|
Data: 2012-11-23 12:02:12 | |
Autor: AZ | |
silnik przyszlosci | |
On 2012-11-22, Arbiter <niemam@hotmail.com> wrote:
A tyle razy mowili, nie pisz na Usenet po pijaku... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-11-23 14:53:51 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
silnik przyszlosci | |
Hello AZ,
Friday, November 23, 2012, 1:02:12 PM, you wrote: A tyle razy mowili, nie pisz na Usenet po pijaku...Jakie to beda w przyszlosci silniki? Ott? Diesel? Wolnossak? Doladowany? Asilnik przyszlosci to silnik z 1 cylindrem o pojemnosci 500ccm. Bedzie Ale to nie jest wcale takie głupie w przypadku hybrydy. Ja sobie potrafię wyobrazić doładowany silnik o pojemności 500ccm, wysokoobrotowy, z wykorzystaniem ceramiki, pracujący na obrotach zmieniających się w niewielkim zakresie, połączony bezposrednio z generatorem i napędzający posrednio silniki elektryczne. Do tego "KERS" mieszczący jakieś 5kWh - do jazdy po mieście i/lub przyspieszania oraz magazynowania energii z hamowania. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|