silniki start stop

Data: 2010-10-14 14:04:26
Autor: kacyba
silniki start stop

mam mazde 3 2.0 benzyna z takim systemem. jak kupowałem to miałem
obiekcje-myslalem ze bedzie mnie denerwowalo gasniecie na swiatlach i w
jakis sposob mnie spowolnialo...a teraz??teraz to caly czas jezdze z tym
i-stopem wlaczonym i nie przeszkadza to w niczym. podjezdzam na swiatla
hamuje wrzycam na luc i silnik gasnie, zapala sie pomiaranczowe - wciskam
sprzeglo silnik startuje wrzucam jedynke i jade, zadnych opoznien...

silniki start stop