silver

Data: 2011-10-18 23:03:44
Autor: skippy
silver

myślisz root, że klopią na 29?

Data: 2011-10-18 14:22:17
Autor: root
silver
On 18 Paź, 23:03, "skippy" <ski...@the.moon> wrote:
my lisz root, e klopi na 29?

Mysle ze jak ma sklopic to gdzies na 21, ale ja jestem dobrej mysli.
Ostatnio mimo pewnych problemow zarobilem na goldzie i sylwku a nawet
NZDUSD przynioslo zysk. Ale nie wiem skippy. Ostatnio malo sie
interesuje nowinkami ze swiata wielkiego biznesu,

Data: 2011-10-18 23:52:31
Autor: skippy
silver
Użytkownik "root" <mesec1@yahoo.com> napisał w wiadomości news:17521c05-0041-4874-b60c-fc3807be0b21g16g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

no to dobrze

Ale nie wiem skippy. Ostatnio malo sie
interesuje nowinkami ze swiata wielkiego biznesu,

może dlatego:)

Data: 2011-10-18 15:06:40
Autor: root
silver
On 18 Paź, 23:52, "skippy" <ski...@the.moon> wrote:
U ytkownik "root" <mes...@yahoo.com> napisa w wiadomo cinews:17521c05-0041-4874-b60c-fc3807be0b21g16g2000yqi.googlegroups.com...
On 18 Pa , 23:03, "skippy" <ski...@the.moon> wrote:

> my lisz root, e klopi na 29?
>Mysle ze jak ma sklopic to gdzies na 21, ale ja jestem dobrej mysli.
>Ostatnio mimo pewnych problemow zarobilem na goldzie i sylwku a nawet
>NZDUSD przynioslo zysk.

no to dobrze

>Ale nie wiem skippy. Ostatnio malo sie
>interesuje nowinkami ze swiata wielkiego biznesu,

mo e dlatego:)

Absolutna racja. Im mniej gram a trzymam male(bezpieczne) pozycje
dlugo, tym wiecej zarabiam. Nie chce zapeszyc ale poki co to caly ten
rok byl dla mnie bardzo udany. Ostatnio mialem maly kryzys ale minelo.
Spokoj i niezmienianie pogladow kazdego dnia przynosi efekty. A jak sa
efekty to wraca pewnosc siebie w dobrym znaczeniu tych slow..

Data: 2011-10-19 07:49:38
Autor: DJ\(Dominik\)
silver
A ja myślę, że 16$ w przyszłym roku.

Data: 2011-10-19 12:49:20
Autor: root
silver
Dnia Wed, 19 Oct 2011 07:49:38 +0200, DJ(Dominik) napisał(a):

A ja myślę, że 16$ w przyszłym roku.
Nic nie jest wykluczone. Trzeba jednak przyjac jakies zalozenie. Ja
przyjmuje ze raczej bedzie odwrotnie i pojdzie w gore. Np. zwiazane ze
srebrem zloto osiagnelo poziom 1600 z hakiem i wg moich przekonan to jest
silny (fundamentalny) poziom wsparcia. Wynika on ze zdecydowanego popytu na
zloto po tych cenach ze strony multimilionerow z krajow "wschodzących"
(Indie, Chiny). Jesli jednak to nie wystarczy, to cholera wie co bedzie.
Zreszta dokladna cena i tak zalezy jeszcze od kursow wymiany, rewolucji,
kryzysow i malych kryzysikow a takze do stanu zdrowia Bernanke, Angeli
Merkel i kilku innych prominentnych osob na tym świecie. Tego nie
przewidzimy. Trzeba jednak przyjac zalozenie.

Data: 2011-10-19 09:27:39
Autor: Endriu
silver
Mysle ze jak ma sklopic to gdzies na 21, ale ja jestem dobrej mysli.

Mówicie o tym wykresie ?.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6eccf5980184eacc.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-19 09:50:51
Autor: Endriu
silver
O kurna chata chyba idzie rzeź .....

http://ifutures.pl/2011-komentarze-sesj-rodow-t3360.html#p21905

"[...] Zwrócił ktoś uwagę że korsarz wczoraj zmniejszył udział w LOP? [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-19 19:36:25
Autor: kc
silver
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
O kurna chata chyba idzie rzeź .....

http://ifutures.pl/2011-komentarze-sesj-rodow-t3360.html#p21905

"[...] Zwrócił ktoś uwagę że korsarz wczoraj zmniejszył udział w LOP? [...]".

Idzie. Z powodu czarnych kresek i odległości między szczytami (33 sesje) powinniśmy dotknąć w przyszłym tygodniu dotknąć niebieskiej linii:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd7f271b1fbbd33e.html

Niecierpliwie czekam.

pozdrawiam
kc

Data: 2011-10-20 08:44:21
Autor: Endriu
silver
Idzie. Z powodu czarnych kresek i odległości między szczytami (33 sesje)
powinniśmy dotknąć w przyszłym tygodniu dotknąć niebieskiej linii:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd7f271b1fbbd33e.html

Kurna kolego kc, kiedyś to wróżyli z linii rąk, tudzież z szklanej kuli a tera widzę w modzie zaczyna być niebieska linia .... :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-20 11:12:50
Autor: kc
silver
> [...]

Kurna kolego kc, kiedyś to wróżyli z linii rąk, tudzież z szklanej kuli a tera widzę w modzie zaczyna być niebieska linia .... :).

Odkąd pamiętam, na giełdzie zawsze wróżono za pomocą kresek. To ty i Skippy próbujecie z kreski zrobić kulę, na razie wychodzi parabola albo hiperbola :).
I nie o kolor tu chodzi (równie dobrze mógłbym ją zrobić perkalikową w kratkę), ale o to którędy jest poprowadzona.

pozdrawiam
kc

Data: 2011-10-20 08:58:55
Autor: Endriu
silver
Data: 2011-10-20 10:22:53
Autor: Endriu
silver
Data: 2011-10-20 10:40:50
Autor: skippy
silver
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j7olp5$amf$1usenet.news.interia.pl...
Rzeź odwołana ...

http://ifutures.pl/2011-komentarze-sesji-czwartkowej-t3361.html#p21910

Chyba to wszystko pójdzie taką parabolą....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4ae327804bf66f59.html

to co narysowałeś - to jest hiperbola, Endriu

przy okazji włącz sobie H4 i popatrz od 2011.10.05  08:00

Data: 2011-10-20 10:43:13
Autor: skippy
silver

Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j7omqk$2ns$1news.onet.pl...

przy okazji włącz sobie H4 i popatrz od 2011.10.05  08:00

Wyżej pisałem o silver bo znienacka w wątek "silver" wkleiłeś jakiegoś banana wyciąganego za uszy.

Data: 2011-10-20 16:35:35
Autor: kc
silver
skippy <skippy@the.moon> napisał(a):

> [...]

Wyżej pisałem o silver bo znienacka w wątek "silver" wkleiłeś jakiegoś banana wyciąganego za uszy.

Faktycznie Endriu zmienił temat, a ja nieświadomie podczepiłem się pod niego. Sorry. Ale twoje "banana", to co? Człowiek, wydawałoby się obeznany od lat z rynkami, też nazywa naszą wgpw banana? Wkurzają mnie te wszystkie analizy zachowań grubego, korsarza, żyda, itp. na portalach dedykowanych. Nie dziwię się kiedy widzę te określenia na onecie, wp czy im podobnych, ale tu?

Nasza giełda nie jest banana ( w przeciwieństwie do wyborów- chociaż mogę sie mylić, nikt nie zna boskiego planu). Powiedziałbym nawet, że wgpw bardzo często wyprzedza ruchy innych giełd i wielu już to zauważyło.

pozdrawiam
kc --

Data: 2011-10-20 18:53:46
Autor: skippy
silver
Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7pikn$1jh$1inews.gazeta.pl...
> [...]

mylić, nikt nie zna boskiego planu). Powiedziałbym nawet, że wgpw bardzo
często wyprzedza ruchy innych giełd i wielu już to zauważyło.

no własnie dlatego wyprzedza
to jest zaleta, że płytka banana wyprzedza ciężka banana
wszędzie się znajdą pozytywy

Data: 2011-10-20 17:15:11
Autor: kc
silver
skippy <skippy@the.moon> napisał(a):

no własnie dlatego wyprzedza
to jest zaleta, że płytka banana wyprzedza ciężka banana
wszędzie się znajdą pozytywy

Nie czekajmy więc na to jak otworzą się stany. Lepiej niech oni czekają jak my się zamkniemy. A ostatnio : "kupujcie zlotówki, sprzedajcie forinty". :)

kc

Data: 2011-10-20 20:53:01
Autor: skippy
silver

Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7pkuv$8ct$1inews.gazeta.pl...
[...]

nieraz mi było szkoda tych band trejderów w us&a z zamówiona pizzą, ze nie maja na podgladzie banana
ich strata

A ostatnio : "kupujcie zlotówki, sprzedajcie forinty". :)

kc

albo "kupujcie dolara bo jest w cenie"
:)))

Data: 2011-10-20 20:42:15
Autor: Endriu
silver
przy okazji włącz sobie H4 i popatrz od 2011.10.05  08:00

Nie wiem co ty Skippy wypatrzyłes na tym wykresie, ale ja mam pomysł na nową nazwe tego setupu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/823fba25d59f065b.html

"Formacja krojonych plasterków".

Ciekawe jak zachowa się wykres, bo dywergancja powinna wskazywać na mocny wystrzał w górę poza górne ograniczenie ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-20 20:54:07
Autor: skippy
silver

--

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j7pq2h$60f$1usenet.news.interia.pl...
[...]

niestety nie znam sie na dywergencjach więc nie wiem co napisać

Data: 2011-10-20 21:12:33
Autor: Endriu
silver
niestety nie znam sie na dywergencjach więc nie wiem co napisać

A nie jest to rodzaj jakiejś flagi ?.
http://gielda.2x2.com.pl/wp-content/uploads/2009/06/Flagi_i_choragiewki.jpg

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-20 21:16:43
Autor: Endriu
silver
A nie jest to rodzaj jakiejś flagi ?.
http://gielda.2x2.com.pl/wp-content/uploads/2009/06/Flagi_i_choragiewki.jpg

Kurna ale jak tu ma rosnąć jak spadło -4,5% na miedzi . Bądź tu mądry ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-20 21:00:23
Autor: Endriu
silver
Chyba to wszystko pójdzie taką parabolą....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4ae327804bf66f59.html

Ooo moja poranna parabola legła całkowice w gruzach (gdyby się tak zastanowić dorzeczywiście byał całkowicie do dupy - skąd mi się coś tak nieudanego). No cóż, nie ma tego złego, bo pojawił się nowy ciekawy układ:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5beb70f52f1da7d5.html

Jutrzejsze otwarcie bardzo ważne, może potwierdzić ewentyalny układ sprzyjający pojawieniu się nowego "pierzaka"....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-20 21:19:14
Autor: skippy
silver

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j7pr4i$7jt$1usenet.news.interia.pl...
Chyba to wszystko pójdzie taką parabolą....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4ae327804bf66f59.html

Ooo moja poranna parabola legła całkowice w gruzach (gdyby się tak

to hiperbola ze wszystkim konsekwencjami prób prognozowania

[...]

dno spodka
niby podobne do paraboli wzrostowej, ale o wiele częściej zdradliwe w ekstremum

Data: 2011-10-20 21:30:32
Autor: Endriu
silver
dno spodka
niby podobne do paraboli wzrostowej, ale o wiele częściej zdradliwe w ekstremum

Ogólnie to wykres FW nazwałby mocno "zdradliwym" bo nie ma na nim praktycznie 2/3 dnia, a luki bywają częste i masakryczne ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-20 21:38:22
Autor: skippy
silver

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j7pst2$ak2$1usenet.news.interia.pl...
[...]

1wsze wtajemiczenie: PIENIĄDZ NIE ŚPI

Data: 2011-10-20 21:41:58
Autor: skippy
silver

Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j7ptbg$12t$1news.onet.pl...

[...]

Endriu wyjeżdżam na miesiąc

Data: 2011-10-20 21:43:43
Autor: Endriu
silver
Endriu wyjeżdżam na miesiąc

Skippy - nie jedź :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-20 21:45:54
Autor: Endriu
silver
Endriu wyjeżdżam na miesiąc

Skippy - nie jedź :).

Tu ważą się losy współczesnej europy, a ten sobie jedzie ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-20 22:15:32
Autor: skippy
silver

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j7ptps$buo$1usenet.news.interia.pl...
Endriu wyjeżdżam na miesiąc

Skippy - nie jedź :).

Tu ważą się losy współczesnej europy, a ten sobie jedzie ....

pewnie już to pisałem...
podstawa to micha dla mojego dziecka

reszte mam w dupie
to pomaga w relatywiźmie

Data: 2011-10-21 09:21:05
Autor: Endriu
silver
reszte mam w dupie

A gdzie ojczyzna... i ....uczucia patriotyczne... ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-21 09:39:23
Autor: skippy
silver

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j7r6hc$c7i$1usenet.news.interia.pl...
reszte mam w dupie

A gdzie ojczyzna... i ....uczucia patriotyczne... ?.

Endriu, jedyną osobą za którą oddam zycie to moje dziecko. Reszte sobie dopisz.

Data: 2011-10-21 09:43:54
Autor: Endriu
silver
Endriu, jedyną osobą za którą oddam zycie to moje dziecko.

Chyba wojna jaka idzie, bo tu takie ostre deklaracje padają o oddawaniu życia ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-21 09:46:49
Autor: skippy
silver
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j7r7s6$eg0$1usenet.news.interia.pl...
Endriu, jedyną osobą za którą oddam zycie to moje dziecko.

Chyba wojna jaka idzie, bo tu takie ostre deklaracje padają o oddawaniu życia ....

ja nie sądzę
aczkolwiek o zdziwieniu, że jeszcze nie ma wojny domowej Ty pisałeś, więc nie udaję że tego nie czytałem
po prostu odpowiadam Ci konkretnie i w temacie

Data: 2011-10-21 09:45:08
Autor: skippy
silver
Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j7r7je$uup$1news.onet.pl...

[...]

ale wiadomo, mięso armatnie jest potrzebne politykom, i to najlepiej takie na ochotnika
nie moja bajka

Data: 2011-10-21 11:32:56
Autor: root
silver
Dnia Fri, 21 Oct 2011 09:21:05 +0200, Endriu napisał(a):

reszte mam w dupie

A gdzie ojczyzna... i ....uczucia patriotyczne... ?.

Jak ja lubie te wasze pogaduszki.

Data: 2011-10-20 21:03:07
Autor: root
silver
Dnia Thu, 20 Oct 2011 10:22:53 +0200, Endriu napisał(a):

Rzeź odwołana ...

http://ifutures.pl/2011-komentarze-sesji-czwartkowej-t3361.html#p21910

Chyba to wszystko pójdzie taką parabolą....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4ae327804bf66f59.html

Zaiste, jakiś ten ryneczek słabiutki. Choćby ten stochastic na to wskazuje. Złotko moje drogie znowu się kisi troszkę ponad 1600. Przebije w dół jak
nic. I pociągnie za sobą Twój WIG

P.S.
Nie widzę już żadnych Futer i jestem szczęśliwy ;)

Data: 2011-10-20 21:10:29
Autor: Endriu
silver
Zaiste, jakiś ten ryneczek słabiutki. Choćby ten stochastic na to wskazuje.

Ważnejszy wydaje mi się ten aktualny na SP 500 ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-19 10:51:57
Autor: skippy
silver
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j7lu5f$uve$1usenet.news.interia.pl...
Mysle ze jak ma sklopic to gdzies na 21, ale ja jestem dobrej mysli.

Mówicie o tym wykresie ?.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6eccf5980184eacc.html

si

silver