sim+ z ujmenym kontem po roku dziala

Data: 2009-04-16 10:32:32
Autor: J.F.
sim+ z ujmenym kontem po roku dziala
Użytkownik "Końrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości news:gs6q7k$2fkb$1opal.icpnet.pl...
Odpaliłem zapomnianą kartę prepaid SimPlusa. [..]
Tak mi się nasunęło w świetle ostatnich dyskusji o regulacji rynku pre-peidów, o tym, że tylko Play-fresch jest tak wspaniały i działa rok, o tym, że dopiero któryś z opów (chyba Era) przygotował odpowiedź na ofertę Play...
... a tu simplus nie regulowany przez UOKiK i działa ponad rok.

Tylko wiesz - nie masz tego zapisanego. Plus moze wylaczyc w dowolnie wybranym przez siebie momencie.

Moze nawet specjalnie czeka z akcja wylaczania zeby ukryc ewentualne straty na rzecz Play .. choc UKE ich tu chyba staranniej kontroluje..

J.

Data: 2009-04-16 10:40:27
Autor: hephalump
J.F. pisze:
[...]

Na pewno ;)
Zestawy startowe czasem tak mają, że po aktywacji ich ważność dla rozmów przychodzących jest całkiem długa. Np. w orange go 12 miesięcy. http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_starter?stamp=1239871001292&articleId=3650865

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

Data: 2009-04-16 12:38:13
Autor: Bolek
sim+ z ujmenym kontem po roku dziala

Moze nawet specjalnie czeka z akcja wylaczania zeby ukryc ewentualne straty na rzecz Play .. choc UKE ich tu chyba staranniej kontroluje..

Operatorzy sztucznie zawyżają statystyki. Rok temu już o tym pisali:
http://di.com.pl/news/20270,0,UKE_Liczba_kart_SIM_w_Polsce_to_statystyczna_fikcja.html

Bolek

Data: 2009-04-16 14:58:46
Autor: J.F.
Użytkownik "Bolek" <test@test.com> napisał w wiadomości news:gs71u2$2l6a$1news2.ipartners.pl...
[...]

No i wlasnie ostatnio UKE domaga sie jeszcze innych liczb - kart z ktorych dokonano polaczenie w ciagu ostatnich 3 miesiecy czy jakos tak.

Tak nawiasem mowiac to karta ktora sluzy tylko do odbierania polaczen moze przynosic operatorowi zyski i to spore :-)

Ale zadziwia nieco "Jak ocenia członek zarządu Polkomtela średni czas użytkowania karty pre-paid spadł z 8-9 do 3-4 miesięcy. Wynikać z tego może, że z 1,9 mln kart SIM, które przybyły w 2007 roku w systemie przedpłaconym, przynajmniej 1,2 mln było na koniec roku nieaktywnych."

Zmieniacie tak czesto numer ? przechodzicie na abonament czy mixa czy co tam sie liczy jako "koniec uzytkowania karty prepaid" ?
Kupujecie/dostajecie starter i wygadujecie nie zamierzajac doladowywac ? Turysci zagraniczni ?
Czy to wszystko idzie na FCT  ?

Wszak do by znaczylo ze na kazdego ktory ma numer w miare stale i dluzej niz rok przypada co najmniej kilka kart uzywanych bardzo krotko.

J.

Data: 2009-04-16 15:11:49
Autor: bofh@nano.pl
J.F. napisał(a):

[...]

Dużo starterów wykupują pracownicy ze wschodu, przebywający w Polsce po kilka miesięcy. Ja swój numer w simplus mam od 9 lat.

wer

sim+ z ujmenym kontem po roku dziala