sim+ z ujmenym kontem po roku dziala

Data: 2009-04-17 08:49:08
Autor: Ryszard G.
sim+ z ujmenym kontem po roku dziala
Odpaliłem zapomnianą kartę prepaid SimPlusa.
1. sim+ nie był używany od roku (dokładnie od 10/04/2008)
2. ma ujemne konto (niecała złotówka poniżej zera)
[...]

A jak można wygenerować ujemne konto??!!
To chyba przeczy idei prepaid ?
Chyba, że operator niezbyt dokładnie kontroluje usługi...

pzdr., R.G.

Data: 2009-04-17 12:49:09
Autor: sunwick
sim+ z ujmenym kontem po roku dziala
A jak można wygenerować ujemne konto??!!
To chyba przeczy idei prepaid ?
Chyba, że operator niezbyt dokładnie kontroluje usługi...

ooooj, do jeszcze niedawno moznabylo, bylo mnostwo bledow w
prepaidowych systemach...
simplus bezproblemowo na smsach premium i gprs'ie sie dawal
niegdys pop rowniez na to pozwalal - nawet byly jakies swieta bozego
narodzenia gdzie przez 2 dni nie liczylo zadnych smsow, oj wowczas się
działo :)

Data: 2009-04-17 12:55:33
Autor: Końrad N.S.
Użytkownik "Ryszard G." <ryglerDOUSUWANIA@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs99ai$68l$1nemesis.news.neostrada.pl...

A jak można wygenerować ujemne konto??!!

można było, i nie raz mi się udawało, nie tylko w sim+.

sim+ z ujmenym kontem po roku dziala