simering

Data: 2011-03-31 09:51:09
Autor: bratPit[pr]
simering
Ile może kosztować (wraz z simeringiem) jego wymiana ? Pacjent to Zafira z 2003 2,0 Diesel.
Orientuje się ktoś z was w kosztach takiej wymiany ?

simering czego?
bo simeringów w Zafirze lekko licząc jest pewnie kilkanaście, a rozpiętość cen od kilkunastu złotych do kilkuset (np wymiana simerigu tylnego wału od strony skrzyni - wyciąganie skrzyni biegów etc.),

brat

Data: 2011-03-31 10:25:32
Autor: mz
simering
Wiem tyle, że olej cieknie z silnika i trzeba wymienić simering.

Data: 2011-03-31 10:34:34
Autor: Jakub Witkowski
simering
W dniu 2011-03-31 10:25, mz pisze:
Wiem tyle, że olej cieknie z silnika i trzeba wymienić simering.

To jedynie nieco zawęża podejrzany obszar :)

A cieknie przy skrzyni? To jak napisano uszczelnienie wału, mniej więcej
tyle roboty co z wymianą sprzęgła. Sam uszczelniacz pewnie kilkadziesiąt
pln-ów, ale robocizna kilka stówek (różnie: 300-600, nie wiem jak w zafirze)

Data: 2011-04-01 15:12:39
Autor: J.F.
simering
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał
[...]

A przy okazji moze warto wymienic tarcze i docisk sprzegla, skoro juz raz za robote placimy, i koszta rosna :-)

J.

Data: 2011-03-31 11:01:31
Autor: bratPit[pr]
simering
Wiem tyle, że olej cieknie z silnika i trzeba wymienić simering.

jeżeli to simering wału od strony koła pasowego (w obudowie łańcuch rozrządu) to simering będzie kosztował od 20zł zamiennik (z zamienników polecam Elring który w dużej części idzie w oryginale do Opla) do może 80zł oryginał, wymiana to konieczność demontażu paska 'micro' i koła pasowego więc sama robocizna to pewnie z 50- 100zł?
jeżeli to simering wału tylny to koszt simeringu 50-100zł i wyciąganie skrzyni biegów robocizna od 300zł w górę,

brat

Data: 2011-03-31 13:23:28
Autor: =Marcos=
simering
Wiem tyle, że olej cieknie z silnika i trzeba wymienić simering.

Jeśli to któryś od skrzyni, to praktyka jest taka, że robocizna jest bardzo droga, część w miarę tania, ale jak już się wyciąga tą skrzynię to warto się przyjrzeć wszystkim pozostałym simeringom i gadżetom, które potencjalnie można wymienić, więc może to drogo kosztować.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

simering