simering

Data: 2011-03-31 13:32:09
Autor: Sylwester Łazar
simering
Witam
Ile może kosztować (wraz z simeringiem) jego wymiana ? Pacjent to Zafira z
2003
2,0 Diesel.
Orientuje się ktoś z was w kosztach takiej wymiany ?

Czy diagnoza jest pewna?
Proszę sprawdzić odpowietrzenie skrzyni korbowej.
Np. przytykając palec do rurki po miarce oleju i przytrzymać z minutę,
dodając "gazu".
Może się okazać, że nie trzeba go wymieniać.
Taki przypadek miałem.
Niestety oring wymieniłem i ... przestało cieknąć.
Wcześniej też nie ciekło, ale mechanik zabrudził kapę zaworową i robiło się
lekkie ciśnienie, które czasem wyrzucało miarkę oleju i właśnie ciekło z
najsłabszego miejsca.
S.

Data: 2011-03-31 14:10:24
Autor: mz

[...]