simlock

Data: 2011-12-08 01:23:32
Autor: Animka
simlock
Znalazłam na Allegro :http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=12406275
Zdjęcie simlocka zdalnie. Czy to jest bezpieczne?
Napisałam na jeden numer gg, odpowiedział mi ktos z numeru 800 (co to jest?) No i numer gg całkiem inny niż ten na który wysłalam zapytanie, bo do tego numeru 800 dokleił się jeszcze jakiś numer na 354.....Facet napisał, ze simlocka zdejmuje zdalnie grzebie w portach USB i korzysta z myszki. Najgorsze jest to, że odpisał nie ten do którego zapytanie wyslałam.
CoÅ› mi tu siÄ™ dziwne to wydaje.

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-12-08 01:34:29
Autor: Piotr M
simlock
Dnia 08-12-2011 o 01:23:32 Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa³(a):

Znalaz³am na Allegro :http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=12406275
Zdjêcie simlocka zdalnie. Czy to jest bezpieczne?

Bezpieczne co i dla kogo/czego? Dla telefonu pewnie tak. Dla Ciebie?  "kodem przed wp³at±" tak¿e nie ryzykujesz.

Napisa³am na jeden numer gg, odpowiedzia³ mi ktos z numeru 800 (co to

Do¶æ ciekawe, te¿ chêtnie siê dowiem, mimo ¿e OT

napisa³, ze simlocka zdejmuje zdalnie grzebie w portach USB i korzysta z  myszki.

Co oznacza "grzebanie w portach USB" i "korzystanie z myszki: ? :D

Co¶ mi tu siê dziwne to wydaje.

Z przyjemno¶ci± ³±czê siê z Tob± w dziwno¶ciach i tajemniczo¶ciach..

PS.
Czy mo¿esz ³askawie wykonaæ korektê swojej sygnaturki, tak aby nie ³ama³a  netykiety?

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Google zachowuje siê jak kobieta.
Ledwie zacznê zdanie, ju¿ próbuje je dokoñczyæ na tuzin sposobów."

Data: 2011-12-08 01:43:39
Autor: Jasio
simlock
                                -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
                        /|  /|  |                          |
                        ||__||  |    PROSIMY NIE KARMIÆ    |
                       /   O O\__                          |
                      /          \         TROLLA          |
                     /      \     \                        |
                    /   _    \     \ -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
                   /    |\____\     \     ||
                  /     | | | |\____/     ||
                 /       \|_|_|/   |    __||
                /  /  \            |____| ||
               /   |   | /|        |      -- |
               |   |   |//         |____  -- |
        * _    |  |_|_|_|          |     \-/
     *-- _-- \ _ \     //           |
       /  _     \\ _ //   |        /
     *  /   \_ /- | -     |       |
       *      ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Data: 2011-12-08 11:13:30
Autor: Animka
simlock
W dniu 2011-12-08 01:43, Jasio pisze:
                                 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
                         /|  /|  |                          |
                         ||__||  |    PROSIMY NIE KARMIĆ    |
                        /   O O\__                          |
                       /          \         TROLLA          |
                      /      \     \                        |
                     /   _    \     \ -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
                    /    |\____\     \     ||
                   /     | | | |\____/     ||
                  /       \|_|_|/   |    __||
                 /  /  \            |____| ||
                /   |   | /|        |      -- |
                |   |   |//         |____  -- |
         * _    |  |_|_|_|          |     \-/
      *-- _-- \ _ \     //           |
        /  _     \\ _ //   |        /
      *  /   \_ /- | -     |       |
        *      ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Jasiu jakie ładne, duże swoje zdjęcie pokazałeś :-)

animka

Data: 2011-12-10 12:26:10
Autor: Pszemol
simlock
"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote in message news:op.v55ajrxe13q3bqpiotr-komputer.home...
Co oznacza "grzebanie w portach USB" i "korzystanie z myszki: ? :D

Piotrze, kto¶ napisa³ Animce ¿e chce skorzystaæ z jej myszki...
W czym widzisz problem? :-))

Data: 2011-12-08 13:18:59
Autor: JadryÅ›
simlock
W dniu 2011-12-08 01:23, Animka pisze:
[...]

Sprawdzałaś czy Twój telefon jest na pewono zablokowany sim lockiem? Ja kiedyś przez przypadek wlożyłem do Nokii z Orange kartę iPlusa. I było wielkie zdziwienie że ta nokia nie ma blokady. To samo było z modemem AnyData - teoretycznie ma założonego simlocka a w praktyce chodzi na każdej karcie.
Gdy jednak się okaże że jest zablokowany to najtaniej zdjecie blokady wyjdzie w jakimś komisie, w miejscowości w której mieszkam robią to za 20-25zł.

Data: 2011-12-08 14:50:53
Autor: Tomek
simlock

Użytkownik "Jadryś" <Ilich@yahoo.com> napisał>

w miejscowości w której mieszkam robią to za 20-25zł.

Lcd też pewnie wymieniają po 20-25 nie pytając o model.

Data: 2011-12-11 17:47:16
Autor: JadryÅ›
simlock
W dniu 2011-12-08 14:50, Tomek pisze:

Użytkownik "Jadryś" <Ilich@yahoo.com> napisał>

w miejscowości w której mieszkam robią to za 20-25zł.

Lcd też pewnie wymieniają po 20-25 nie pytając o model.

Akurat tego nigdy nie robiłem.

Data: 2011-12-08 16:16:38
Autor: Animka
simlock
W dniu 2011-12-08 13:18, JadryÅ› pisze:
[...]

Dzięki. Przy okazji sprawdzę czyjąś kartę (bo w domu nie mam innych).
Będę także szukała kogoś od simlicka także w jakichś komisach, dzięki.

animka

Data: 2011-12-09 09:07:53
Autor: Chris
simlock
Animka nabazgrał(a):

Dzięki. Przy okazji sprawdzę czyjąś kartę (bo w domu nie mam innych).
Będę także szukała kogoś od simlicka także w jakichś komisach, dzięki.

Przy okazji podaj co to za telefon ?? kolega ostatnio za 25 zł zdejmował od ręki w jakimś lokalnym punkcie GSM.

Data: 2011-12-09 12:23:37
Autor: Animka
simlock
W dniu 2011-12-09 09:07, Chris pisze:
Animka nabazgrał(a):

[...]

Może jakiś kolega pracujący w tym punkcie mu zdejmował.

animka

Data: 2011-12-11 17:47:57
Autor: JadryÅ›
simlock
W dniu 2011-12-08 16:16, Animka pisze:

[...]

Tak prawdę mówiąc nie trzeba szukać, w byle jakiej budce handlującej używanymi telefonami potrafią niedrogo przeprowadzić operację usuwania simlocka. Takie budki sa w każdym większym centrum handlowym.
Jest tylko jedna niewiadoma - co z gwarancją? Czy przypadkiem w firmie Orange nie stracisz gwarancji na telefon po usunięciu blokady?

Data: 2011-12-11 18:15:12
Autor: Animka
simlock
W dniu 2011-12-11 17:47, JadryÅ› pisze:
Tak prawdę mówiąc nie trzeba szukać, w byle jakiej budce handlującej
używanymi telefonami potrafią niedrogo przeprowadzić operację usuwania
simlocka. Takie budki sa w każdym większym centrum handlowym.

Wczoraj już się z ta sprawą uporałam. Zdjął tego simlocka miły facet w punktu części do telefonów itp. Punkt w dużej hali targowej. Oficjalny szyld. Zapłaciłam 30 zł.
Jutro chyba kurier mi dostarczy kartę SIM z Play'a i będę korzystała z dwóch telefonów ( W Play'u wzięlam ofertę za 29 zł bez telefonu). Za 14 m-cy podziękuję Orange, czyli nie przedłużę umowy.

Jest tylko jedna niewiadoma - co z gwarancjÄ…? Czy przypadkiem w firmie
Orange nie stracisz gwarancji na telefon po usunięciu blokady?

Mam dwa dobre telefony w poprzednich umów (fakt, że nie dotykowe i bez WiFi).
W tym trzecim, z umowy ostatniej nic nie zmieniałam, bo z niego korzystam w Orange.

animka

Data: 2011-12-18 13:01:11
Autor: JadryÅ›
simlock
W dniu 2011-12-11 18:15, Animka pisze:
Za 14 m-cy podziękuję Orange, czyli nie przedłużę umowy.

A dlaczego? Przecież nie są najgorsi.. A poza tym najlepsza łączność, największy zasięg jeżeli idzie o GSM w kraju..

[...]

No, skoro nie sÄ… na gwarancji w Orange to niczym nie ryzykujesz.

Data: 2011-12-08 14:43:33
Autor: Tomek
simlock

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał :

[...]

Nowe numery gg (kolesia) piszące na stare (np Twój) korzystają z pośrednika (800) żeby odbiorca mógł widzieć wiadomość. To jest ogólnie znana przypadłość numerów powyżej iluś tam milionów, do wygooglania zresztą.

Facet napisał, ze simlocka zdejmuje zdalnie grzebie w portach USB i korzysta z myszki.

Bo tak się właśnie ściąga simlocka z nowych modeli, bez konieczności wysyłania telefonu, z wykorzystaniem najczęściej TeamViewer.

Najgorsze jest to, że odpisał nie ten do którego zapytanie wyslałam.
CoÅ› mi tu siÄ™ dziwne to wydaje.

Odpisał ten sam.

Data: 2011-12-08 17:12:57
Autor: Animka
simlock
W dniu 2011-12-08 14:43, Tomek pisze:

Użytkownik "Animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaÅ‚ :

[...]

No wlaśnie wczoraj już googlalam, ale Ty bardziej konkretnie o tym teraz napisaleś.
Dziwne jest to, ze nie zapisała się dyskusja na temat zdjęcia simlocka przez tego faceta. W historii pusto. Bardzo to dziwne.

[...]

No to fajnie tylko on dzięki temu programowi będzie widział (wszystkie?) pliki w moim komputerze.

Najgorsze jest to, że odpisał nie ten do którego zapytanie wyslałam.
CoÅ› mi tu siÄ™ dziwne to wydaje.

Odpisał ten sam.

A skÄ…d wiesz?

animka

Data: 2011-12-08 17:58:58
Autor: Tomek
simlock

Użytkownik "Animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaÅ‚a :

[...]

Bo powyżej masz odpowiedź, której fakt potwierdziłaś. Koleś pisał via nr 800 z którego dostałaś powiadomienie o numeracji gg, a jego przekierowało przez numer pośredni, inny niż ten z milionową numeracją, pod który Ty pisałaś. Można to łatwo sprawdzić, pisząc wciąż na numer oryginalny, a koleś odpisuje na numer pośredni.
 To TEÅ» można wygooglać

No to fajnie tylko on dzięki temu programowi będzie widział (wszystkie?) pliki w moim komputerze.

Będzie widział, dopiero jeśli wejdzie tam gdzie je trzymasz, nie ma innej możliwości. Ale uwierz, kolesie, którzy ściagają simlocki online nie łażą po czyichś katalogach. Poza tym, przecież będziesz widzieć co robi i w każdej chwili możesz przerwać połączenie. Nie ma naprawdę żadnych obaw.

simlock