simlock

Data: 2011-12-08 13:18:59
Autor: JadryÅ›
simlock
W dniu 2011-12-08 01:23, Animka pisze:
Znalazłam na Allegro :http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=12406275
Zdjęcie simlocka zdalnie. Czy to jest bezpieczne?
Napisałam na jeden numer gg, odpowiedział mi ktos z numeru 800 (co to jest?) No i numer gg całkiem inny niż ten na który wysłalam zapytanie, bo do tego numeru 800 dokleił się jeszcze jakiś numer na 354.....Facet napisał, ze simlocka zdejmuje zdalnie grzebie w portach USB i korzysta z myszki. Najgorsze jest to, że odpisał nie ten do którego zapytanie wyslałam.
CoÅ› mi tu siÄ™ dziwne to wydaje.

animka

Sprawdzałaś czy Twój telefon jest na pewono zablokowany sim lockiem? Ja kiedyś przez przypadek wlożyłem do Nokii z Orange kartę iPlusa. I było wielkie zdziwienie że ta nokia nie ma blokady. To samo było z modemem AnyData - teoretycznie ma założonego simlocka a w praktyce chodzi na każdej karcie.
Gdy jednak się okaże że jest zablokowany to najtaniej zdjecie blokady wyjdzie w jakimś komisie, w miejscowości w której mieszkam robią to za 20-25zł.

Data: 2011-12-08 14:50:53
Autor: Tomek
simlock

Użytkownik "Jadryś" <Ilich@yahoo.com> napisał>

w miejscowości w której mieszkam robią to za 20-25zł.

Lcd też pewnie wymieniają po 20-25 nie pytając o model.

Data: 2011-12-11 17:47:16
Autor: JadryÅ›
simlock
W dniu 2011-12-08 14:50, Tomek pisze:

Użytkownik "Jadryś" <Ilich@yahoo.com> napisał>

w miejscowości w której mieszkam robią to za 20-25zł.

Lcd też pewnie wymieniają po 20-25 nie pytając o model.

Akurat tego nigdy nie robiłem.

Data: 2011-12-08 16:16:38
Autor: Animka
simlock
W dniu 2011-12-08 13:18, JadryÅ› pisze:
[...]

Dzięki. Przy okazji sprawdzę czyjąś kartę (bo w domu nie mam innych).
Będę także szukała kogoś od simlicka także w jakichś komisach, dzięki.

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-12-09 09:07:53
Autor: Chris
simlock
Animka nabazgrał(a):

Dzięki. Przy okazji sprawdzę czyjąś kartę (bo w domu nie mam innych).
Będę także szukała kogoś od simlicka także w jakichś komisach, dzięki.

Przy okazji podaj co to za telefon ?? kolega ostatnio za 25 zł zdejmował od ręki w jakimś lokalnym punkcie GSM.

Data: 2011-12-09 12:23:37
Autor: Animka
simlock
W dniu 2011-12-09 09:07, Chris pisze:
Animka nabazgrał(a):

[...]

Może jakiś kolega pracujący w tym punkcie mu zdejmował.

animka

Data: 2011-12-11 17:47:57
Autor: JadryÅ›
simlock
W dniu 2011-12-08 16:16, Animka pisze:

[...]

Tak prawdę mówiąc nie trzeba szukać, w byle jakiej budce handlującej używanymi telefonami potrafią niedrogo przeprowadzić operację usuwania simlocka. Takie budki sa w każdym większym centrum handlowym.
Jest tylko jedna niewiadoma - co z gwarancją? Czy przypadkiem w firmie Orange nie stracisz gwarancji na telefon po usunięciu blokady?

Data: 2011-12-11 18:15:12
Autor: Animka
simlock
W dniu 2011-12-11 17:47, JadryÅ› pisze:
Tak prawdę mówiąc nie trzeba szukać, w byle jakiej budce handlującej
używanymi telefonami potrafią niedrogo przeprowadzić operację usuwania
simlocka. Takie budki sa w każdym większym centrum handlowym.

Wczoraj już się z ta sprawą uporałam. Zdjął tego simlocka miły facet w punktu części do telefonów itp. Punkt w dużej hali targowej. Oficjalny szyld. Zapłaciłam 30 zł.
Jutro chyba kurier mi dostarczy kartę SIM z Play'a i będę korzystała z dwóch telefonów ( W Play'u wzięlam ofertę za 29 zł bez telefonu). Za 14 m-cy podziękuję Orange, czyli nie przedłużę umowy.

Jest tylko jedna niewiadoma - co z gwarancjÄ…? Czy przypadkiem w firmie
Orange nie stracisz gwarancji na telefon po usunięciu blokady?

Mam dwa dobre telefony w poprzednich umów (fakt, że nie dotykowe i bez WiFi).
W tym trzecim, z umowy ostatniej nic nie zmieniałam, bo z niego korzystam w Orange.

animka

Data: 2011-12-18 13:01:11
Autor: JadryÅ›
simlock
W dniu 2011-12-11 18:15, Animka pisze:
Za 14 m-cy podziękuję Orange, czyli nie przedłużę umowy.

A dlaczego? Przecież nie są najgorsi.. A poza tym najlepsza łączność, największy zasięg jeżeli idzie o GSM w kraju..

[...]

No, skoro nie sÄ… na gwarancji w Orange to niczym nie ryzykujesz.

simlock