simlock orange zdejmowanie u operatora?

Data: 2015-05-14 15:13:41
Autor: korex
simlock orange zdejmowanie u operatora?
Orange jest ostatnią siecią w Polsce która złośliwie blokuje telefony i tak się zdarzyło, że ojciec niedawno wymieniał u nich telefon w ramach abonamentu, ale nie ma ochoty zmieniać starego, więc ten nowy dał mnie. Chciałbym go używać, jednak jestem w innej sieci. Podobno można jakoś to załatwić u operatora i oni zdejmują blokadę kodem. Jakie są warunki i procedury?

Data: 2015-05-14 15:18:07
Autor: Chris
W dniu 2015-05-14 o 15:13, korex pisze:
[...]

Dano temu kosztowało to chyba 80zł, idziesz do Orange i po okazaniu faktury, podaniu numeru IMAI zdejmowany jest simlock, czas trwania operacji do 3 dni.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-05-15 10:58:58
Autor: korex

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mj27af$1gu$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czyli nic ciekawego, czas operacji i cena niezbyt atrakcyjna :/
Coś słyszałem, że robią to gratis, ale dopiero po zakończeniu umowy...?

Data: 2015-05-15 11:02:09
Autor: dizel
On Fri, 15 May 2015 10:58:58 +0200, "korex" <efheugberug@wp.pl> wrote:

Czyli nic ciekawego, czas operacji i cena niezbyt atrakcyjna :/
Coś słyszałem, że robią to gratis, ale dopiero po zakończeniu umowy...?

Z tego co pamiętam nic się nie zmieniło, zdjęcie w salonie w trakcie
umowy 77zł, po zakończeniu umowy powinno być za darmo.

Pozdrawiam

Data: 2015-05-15 11:50:45
Autor: maderos
W dniu 2015-05-15 o 11:02, dizel pisze:
[...]

Niestety nie jest za darmo (a przynajmniej nic mi nie wiadomo ). Ja zdejmowałem w komisie/serwisie za 20 PLN.

Data: 2015-05-15 16:42:50
Autor: Poldek
maderos wrote:
[...]

Zależy jaki masz telefon do odblokowania. Jeden telefon można samodzielnie odblokować przy pomocy ulubionej wyszukiwarki, innego nie da się odblokować za mniej niż te 70-80 zł. Przykład - Nokia 6303 - nie znalazłem taniej niż w salonie Orange. W punktach odblokowanie tego telefonu było wyceniane na 80 zł lub więcej. Pytałem dlaczego chcą więcej niż Orange. Odpowiedź - o Orange trzeba okazać fakturę, dowód i co tam jeszcze. W punkcie nie trzeba.
Ogólnie dziecinada z simlockami, jaką uprawia Orange, to jest dowód na to, że ta firma cały czas tkwi mocno korzeniami w telekomunie, Centertelu oraz Idei. Tam zawsze wszystko było pod górkę i zastawianie pułapek na klienta.
Do tej pory nie udało mi się skłonić Orange do zdjęcia simlocka z Nokii 6303 bezpłatnie, mimo tego, że telefon jest na firmę, która ma "opiekuna" i miesięczne faktury Orange opiewają na kilka tys. zł (łącznie za telefony stacjonarne, komórkowe i internet). Obecnie, po tupnięciu nogą przez prezesa firmy (tak, trzeba było prezesa angażować w sprawę simlocka!) "opiekun" twierdzi, że złożył gdzieś wniosek, żeby koszt zdjęcia locka był 1 zł + VAT. Od tygodnia firma Orange nad tym przemyśliwuje...

Data: 2015-05-15 18:37:50
Autor: z
W dniu 2015-05-15 o 11:50, maderos pisze:
Niestety nie jest za darmo (a przynajmniej nic mi nie wiadomo ). Ja
zdejmowałem w komisie/serwisie za 20 PLN.

Potwierdzam.
Za darmo nie zdejmują. komis/serwis za 30 zł zdjął z SEC510

Wątkotwórcy chodziło o tel. na gwarancji. Dlatego chyba warto jednak zapłacić ale to podraża koszty u tego siakiegobylejakiego operatora. Bleeee :-)

Data: 2015-05-18 08:35:16
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2015-05-15 o 18:37, z pisze:
[...]

o to nie wiem, ale 2 lata temu brałem od Orange telefon i jest fabrycznie bez simlocka i co lepsze bez brandu operatora. Może już Orange nie zakłada locka?? W sierpniu się okaże, bo na przedłużenie biorę kolejny telefon...

simlock orange zdejmowanie u operatora?