simlock po umowe// plus

Data: 2010-04-02 18:03:42
Autor: >>Galeo
simlock po umowe// plus
Czy Plus zdejmuje simlocki bezpłatnie po zakoczeniu cyro? Mam kilka firmowych aparatów i chętnie sposób bym się pozbył blokady.

Data: 2010-04-02 18:17:25
Autor: GLaF
simlock po umowe// plus
Dnia Fri, 02 Apr 2010 18:03:42 +0200, >>Galeon<< napisał(a):

Czy Plus zdejmuje simlocki bezpłatnie po zakoczeniu cyro? Mam kilka firmowych aparatów i chętnie sposób bym się pozbył blokady.

Tak. Musisz tylko przedstawić papiery na telefon, np. faktura za telefon,
umowa lub karta gwarancyjna.

--
GLaF

Data: 2010-04-02 20:21:45
Autor: Piotr M
simlock po umowe// plus
Dnia 02-04-2010 o 19:17:25 GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał(a):

[...]

A to tylko Orange stosuje jeszcze simloki nie? Piepszon*a TPSA. Do końca  będzie utrudniać życie i żerować, aż do czasu kiedy wprowadzą zakaz  ustawą. A i tak później kalkulują czy lepiej im płacić kary i nie stosować  się do przepisów..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-02 20:28:49
Autor: adresss
simlock po umowe// plus
On Fri, 2 Apr 2010 18:17:25 +0200, GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl>
wrote:

[...]

ja bedac nadal abonentem poszedle do salonu i bez zadnych papierow
wygenerowali kody zdejmujacy simlocki. Jeden telefon byl uzywany a
drugi juz 2 lata nie byl, ale w systemie byl jakos widoczny. Abo na
firme! Wystarczyl dowod i w 15 minut bylo po. Niby jest tam jakis
termin na usuniecie simlocka (iles tam miesiecy po, ale gosciu
pomruczal i zdjal).

--
ThinkXtra

Data: 2010-04-02 22:36:05
Autor: Przemek
simlock po umowe// plus
Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości news:uwq0nnytqwx6
Tak. Musisz tylko przedstawić papiery na telefon, np. faktura za telefon,
umowa lub karta gwarancyjna.

A przy okazji taki "obowiązek" zdejmowania z czegoś wynika? Znajomy ostatnio probował w orange i go pogonili.
Przem

Data: 2010-04-02 22:53:47
Autor: JoteR
simlock po umowe// plus
"Przemek" napisał:

A przy okazji taki "obowiązek" zdejmowania z czegoś wynika?

Z regulaminu obowiązującego w czasie podpisywania umowy.

Znajomy ostatnio probował w orange i go pogonili.

Znaczy nie chcieli, czy zażądali opłaty? Bo od jakiegoś czasu w ichnim regulaminie figuruje kwota bodajże 77 PLN za zdjęcie blokady po upływie okresu promocyjnego. ZTCP dawniej winszowali sobie znacznie więcej. Plus i Era od dawna robią to bezpłatnie, zastrzegając sobie w regulaminie "w ramach możliwości technicznych". Play od ponad roku w ogóle nie stosuje tej blokady, a z tych co miały ściąga w dowolnym momencie. Zaś Orange... no cóż, to tylko Orange. Chociaż ostatnio byłem mile zaskoczony, gdy po wetknięciu do Omni z nadrukiem tego operatora karty Play telefon ruszył jakby nigdy nic (aparat z jakiejś umowy firmowej).

JoteR

Data: 2010-04-02 23:42:54
Autor: Przemek
simlock po umowe// plus
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:hp5lgv$o81$1inews.gazeta.pl...
Z regulaminu obowiązującego w czasie podpisywania umowy.

Myślałem, że jakieś UKE albo coś kazało.

Znaczy nie chcieli, czy zażądali opłaty? Bo od jakiegoś czasu w ichnim

Opłaty znaczy chcieli :)

Orange... no cóż,  to tylko Orange.

No właśnie... tpsa generalnie :/

Chociaż ostatnio byłem mile
zaskoczony, gdy po wetknięciu  do Omni z nadrukiem tego operatora karty
Play telefon ruszył jakby nigdy nic  (aparat z jakiejś umowy firmowej).

Jedna jaskółka... :)
Dzięki za wyczerpujące info.
Przem

simlock po umowe// plus