simlock w Nokii 6300

Data: 2009-12-11 21:50:08
Autor: nalpoen
simlock w Nokii 6300
Myślę nad zakupem tej słuchawki na Allegro. Te z blokadą są jednak tańsze...
Czy łatwo w tym aparacie zdejmuje się simlocka? Można kodem czy tylko w punkcie GSM?

Data: 2009-12-11 22:36:37
Autor: JoteR
simlock w Nokii 6300
"nalpoen" napisał:

Myślę nad zakupem tej słuchawki na Allegro.
Te z blokadą są jednak tańsze...

To znaczy za ile masz zamiar ją nabyć i dlaczego używaną?

JoteR

Data: 2009-12-12 21:01:11
Autor: nalpoen
simlock w Nokii 6300
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:hfue19$9bc$1inews.gazeta.pl...
"nalpoen" napisał:

Myślę nad zakupem tej słuchawki na Allegro.
Te z blokadą są jednak tańsze...

To znaczy za ile masz zamiar ją nabyć i dlaczego używaną?

Ponieważ stać mnie tylko na używaną? bywają za 200zł i taką kwotę właśnie jestem w stanie przeznaczyć

Data: 2009-12-12 17:25:51
Autor: Endi
simlock w Nokii 6300

Użytkownik "nalpoen" <neo@plan.com> napisał w

Czy łatwo w tym aparacie zdejmuje się simlocka?

Mając odpowiedni sprzęt - bardzo łatwo

Można kodem czy tylko w punkcie GSM?

Kodem zawsze było można, mając ten kod. Można też w punkcie GSM.

Data: 2009-12-12 21:01:47
Autor: nalpoen
simlock w Nokii 6300
Użytkownik "Endi" <haxior@CIAHCIAHgmail.com> napisał w wiadomości news:hg0g6f$p6m$1news.onet.pl...

[...]

Lecz czy kalkulatory do niej są łatwo dostępne tak jak do starszych modeli?

Data: 2009-12-13 10:32:51
Autor: dizel
simlock w Nokii 6300
On Sat, 12 Dec 2009 21:01:47 +0100, "nalpoen" <neo@plan.com> wrote:

[...]

nie ma kalkulatorów do tego modelu za free

simlock w Nokii 6300