simlock w Playu

Data: 2009-11-01 13:32:19
Autor: Titus Atomicus
simlock w Playu
Witam,
Co jest z tymi simlockami na modemy w Playu.
Kiedys (chyba wiosne) ktos tu podal informacje ze zdejmuja bezplatnie - okazalo sie potem ze to hoax.
Tzn. ze zasaadniczo zdejmuja, ale tylko abonamentowe.
Z miesiac temu bylem w jakims punkcie Playa, to mi mowili ze zdejmuja bezplatnie wszytskim.
Teraz znajoma (w innym miescie calkiem) chciala bezplatnie zdjac simlocka, bo jej sie abonament konczy - i w jakims punkcie Playa powiedziano jej, ze nie mam takiej mozliwosci. Podobno dzownila tez do infolinii Playa i to potwierdzili...
Wiec jak to jest - zdejmuja bezplatnie czy nie? I na jakich zasadach?
TA

Data: 2009-11-01 08:47:32
Autor: raz-dwa-trzy
simlock w Playu
On 1 Lis, 13:32, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Co jest z tymi simlockami na modemy w Playu.
Wiec jak to jest - zdejmuja bezplatnie czy nie? I na jakich zasadach?

Kod do unlocka + flashu firmware na allegro 1,50zł.

Nawet jeżeli ściągają bezpłatnie to szczerze mówiąc niechciałoby mi
się jeździć po salonach, ścierać z personelem, zostawiać modem na xx
dni/czekać aż z centrali przyślą kod.

Data: 2009-11-01 18:01:54
Autor: Chris
simlock w Playu
Dnia Sun, 1 Nov 2009 08:47:32 -0800 (PST), raz-dwa-trzy napisał(a):

[...]

A nie pomyliłeś się czasem o rząd wielkości?
Bo nie widziałem taniej niż za 14,99.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-01 09:14:20
Autor: raz-dwa-trzy
simlock w Playu

http://skocz.pl/dardd

Data: 2009-11-01 20:23:50
Autor: Titus Atomicus
simlock w Playu
In article <3000cbba-065a-45f7-a95a-0f712562bcd4@f16g2000yqm.googlegroups.com>,
 raz-dwa-trzy <i.tomasz.i@gmail.com> wrote:

On 1 Lis, 18:01, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> A nie pomyliłeś się czasem o rząd wielkości?
> Bo nie widziałem taniej niż za 14,99.

http://skocz.pl/dardd

Hm, faktycznie potanialo. Jeszcze kilka miesiect temu kosztowalo to 20 EUR. czy jakos tak.

TA

Data: 2009-11-01 20:32:00
Autor: Titus Atomicus
simlock w Playu
> [...]

On 1 Lis, 18:01, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> A nie pomyliłeś się czasem o rząd wielkości?

I nie rozumiem, dlaczego w takim razie te modemy Play wysyla do jakichs mitycznych serwisow w celu odblokowania?

TA

Data: 2009-11-01 14:33:20
Autor: Marcin
simlock w Playu
Witam

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-59A545.13321901112009news.onet.pl...

[...]

Takie przypadki sa juz znane:
http://www.telix.pl/artykul/play-nie-przestrzega-wlasnego-regulaminu-uslug?-- aktualizacja-- 3,30897.html

Cos w Playu jednak obsluga modemow kiepska.

Pozdrawiam,
Marcin

simlock w Playu