simlock w orange

Data: 2009-10-18 21:27:59
Autor: Maciej Friedel
simlock w orange
Witam

Orientuje się ktoś jak teraz wygląda zdejmowanie simlocka przez
operatora po wygaśnięciu umowy ?
Zmieniam operatora z orange na innego - wprawdzie przedwcześnie no ale
płace kare z tym związaną i nie marudzę
Jednak żeby zdjąć simlocka chcą ode mnie 500 zł - to chyba lekka przesada!
Jacyś operatorzy robią to za darmo ?

maciek
--
Maciej Friedel
maciej.friedel.tel

Data: 2009-10-18 22:03:13
Autor: Flo
simlock w orange
Maciej Friedel pisze:

[...]

Era nie zakłada smoka, a z wcześniej zakupionych sztuk zdejmuje gratis.
Co do innych opów to pozostaje Ci dobry komis lub samodzielnie (jeśli można)
Jaki telefon?

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-10-18 22:11:31
Autor: Maciej Friedel
simlock w orange
Flo pisze:
Maciej Friedel pisze:

[...]

iphone - na pewno taniej będzie u kogoś niż w salonie, z tym ze przy
nowym firmware znów simlocka trzeba ściągać :)

maciek

Data: 2009-10-18 22:19:27
Autor: JoteR
simlock w orange
"Flo" napisał:

Era nie zakłada smoka, a z wcześniej zakupionych sztuk zdejmuje gratis.

Przed czy po zakończeniu "okresu promocyjnego"?

Co do innych opów to pozostaje Ci dobry komis lub samodzielnie

Bez żartów. W Play ściągają w każdej chwili bezpłatnie (o ile ktoś kupił leżak magazynowy z założoną łońskiego roku blokadą), w Plusie tuż po zakończeniu "okresu promocyjnego". A propos - czy zerwanie umowy i zapłacenie stosownej kary w Plusie upoważnia do wniosku o bezpłatne zdjęcie blokady?

JoteR

Data: 2009-10-18 22:22:37
Autor: Flo
simlock w orange
JoteR pisze:

 A propos - czy zerwanie umowy i zapłacenie stosownej kary w Plusie
upoważnia do wniosku o bezpłatne
zdjęcie blokady?

Nie wiem bo się tym nie zajmuję. Zapewne w BOK'u odpowiedzą.

Data: 2009-10-19 08:53:40
Autor:
simlock w orange
JoteR <joter@pf.pl> napisał(a):
"Flo" napisał:

> [...]

Bez żartów. W Play ściągają w każdej chwili bezpłatnie (o ile ktoś kupił leżak magazynowy z założoną łońskiego roku blokadą), w Plusie tuż po zakończeniu "okresu promocyjnego". A propos - czy zerwanie umowy i zapłacenie stosownej kary w Plusie upoważnia do wniosku o bezpłatne zdjęcie blokady?

Era od stycznia sprzedaję wszystkie telefony bez simlocka. Jeśli ktoś kupił od
tego czasu z simlockiem (były takie sztuki z magazynów) to zdejmują za darmo
nawet 1 dnia po podpisaniu umowy

Data: 2009-10-19 15:29:23
Autor: MarekM
simlock w orange
Maciej Friedel pisze:

Orientuje się ktoś jak teraz wygląda zdejmowanie simlocka przez
operatora po wygaśnięciu umowy ?

Zależy od operatora.

Zmieniam operatora z orange na innego - wprawdzie przedwcześnie no ale
płace kare z tym związaną i nie marudzę
Jednak żeby zdjąć simlocka chcą ode mnie 500 zł - to chyba lekka przesada!

To dziwne. Może jakiś niedouczony konsultant/pracownik Cię tak
poinformował? Ostatnio W Orange zmieniali cenniki i opłata za zdjęcie
simlocka wynosi 77zł.

Taryfa Jedna Idea:
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3812/3904269.pdf

Taryfa Twój Plan:
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3812/3904301.pdf

Taryfa Nowy Twój Plan, Plan na rozmowy:
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3812/3904265.pdf

Taryfa Orange Abonament:
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3897/3991236.pdf

Podobnie jest w taryfach Mix i w pre-paid.

Nie wierzę, że masz jakąś jeszcze starszą taryfę. Nawet jeżeli, to
możesz zrobić taki trik: zmień taryfę na nową (Orange Abonament) za 50zł
i zdejmij simlocka według cennika nowej taryfy za 77zł, dopiero po tej
operacji zakończ umowę. Za simlocka finalnie zapłacisz 77+50=122zł.

Marek

Data: 2009-10-19 16:50:16
Autor: Flo
simlock w orange
MarekM pisze:

[...]

Zmiana na inną taryfę (z innej oferty) = aneks do umowy = podpisanie lojalki
Zmiana abonamentu w ramach obecnej taryfy nie wymaga aneksu ale to mu nic nie da bo się porusza w obrębie swojej oferty.

Data: 2009-10-19 17:24:37
Autor: MarekM
simlock w orange
Flo pisze:

[...]

Nieprawda. W Orange dla indywidualnych zawsze była możliwość migracji do
nowych taryf, co prawda żadne bonusy się nie przenoszą, ale to i tak nie
ma znaczenia w perspektywie zakończenia umowy:
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3225/3302554.pdf
Ba, da się nawet na ofertę promocyjną:
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3968/4063645.pdf
ale za kosmiczną stawkę 200zł.
Takie operacje były możliwe już w taryfach Jedna Idea (w sensie:
migracja z Optimy/Nowej Optimy), tak samo w Twój Plan i Nowy Twój Plan.

W biznesowych też sie chyba da - ostatnio mój kuzyn robił taką migrację.

Marek

Data: 2009-10-19 20:05:24
Autor: PWK
simlock w orange
Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbhubc$9k0$2inews.gazeta.pl...
Zmiana na inną taryfę (z innej oferty) = aneks do umowy = podpisanie lojalki
Zmiana abonamentu w ramach obecnej taryfy nie wymaga aneksu ale to mu nic nie da bo się porusza w obrębie swojej oferty.

Żartujesz :), mam Jedną Ideę z rachunkiem (umowa na czas nieokreślony) i w każdej chwili mogę sobie zmienić na nową taryfę, jednak płacę za zmianę wg cennika obowiązującego w nowej taryfie - 50 PLN. Mam to na piśmie od Orange.
Pozdr PWK

simlock w orange