simlock w telefonie Plus/Play. Jest czy go nie ma? A gwarancja?

Data: 2010-03-11 21:03:56
Autor: Maurycy123
simlock w telefonie Plus/Play. Jest czy go nie ma? A gwarancja?
Zastanawiam się nad zakupem telefonu Nokia 5530. Telefon moge kupić normalnie w sklepie albo 300-400zł taniej na Allegro. Telefony z Allegro pochodzą głównie z salonów Plusa i Play.

I tu moje pytanie: w częsci opisów jest napisane że telefon ma sim locka, w innych opisach że telefon od nowości go nie posiadał. Jak to jest naprawdę? Czy rzeczywiście nie ma simlocka czy ktos go sam zdjął? Ostatnio sieci odchodzą od simlocków ale nie pamietam która sieć, napewno nie Orange w której jestem.

Chodzi tu oczywiście o gwarancję którą po  nieuprawnionym zdjęciu przeciez sie traci.

W grudniu zeszlego roku w sieci PLAY zakupilem na abonament w sklepie internetowym KU990i.
Myslalem o zdjeciu SimLocka. Balem sie o gwarancje.
Jakie bylo moje zdziwienie jak sie okazalo, ze nie ma SimLocka ;-)

Pozdrawiam.
Maurycy123.

simlock w telefonie Plus/Play. Jest czy go nie ma? A gwarancja?