simplus - 22gr/minuta

Data: 2009-04-16 06:36:53
Autor: milosh
simplus - 22gr/minuta
Dobrze licze??

doladowanie 180zl z allegro za 140zl czyli
180zl / 0.29gr = 620 minut za 140zł
140zł / 620 min = 0.22 grosze za minute do wszystkich z wyjatkiem Play

Tanio!!! Freszcie!!! :-)

Data: 2009-04-16 07:40:12
Autor: uzytkownik
simplus - 22gr/minuta
milosh pisze:
> Dobrze licze??

jak najbardziej Ľle liczysz

> doladowanie 180zl z allegro za 140zl czyli
> 180zl / 0.29gr = 620 minut za 140zł
> 140zł / 620 min = 0.22 grosze za minute do wszystkich z wyjatkiem Play

to daje 0,22zł a nie 0,22 grosze

> Tanio!!! Freszcie!!! :-)

policzmy:
doładowanie PLAY na allegro 50 zł za 43
co daje 24 grosze do WSZYSTKICH sieci i 4,3 gorsze na stacjonarne... i to freszcie:)

Data: 2009-04-16 08:37:20
Autor: tomek
simplus - 22gr/minuta

> [...]

doładowanie PLAY na allegro 50 zł za 43
co daje 24 grosze do WSZYSTKICH sieci i 4,3 gorsze na stacjonarne... i to freszcie:)

W Heyah przy podwójnym doładowaniu wychodzi co¶ koło  14 gr. ;)

Data: 2009-04-16 09:05:23
Autor: sunwick
simplus - 22gr/minuta
no i jak zwykle dochodzimy do tego ze najlepiej miec karte kazdego
operatora zeby do niego taniej dzwonic, to jest dopiero oszczednosc!
:)
do kazdej sieci polaczenia po pare groszy... tylko komu chce sie nosic
pare kart sim? :]

Data: 2009-04-16 19:07:34
Autor: milosh
simplus - 22gr/minuta

policzmy:
doładowanie PLAY na allegro 50 zł za 43
co daje 24 grosze do WSZYSTKICH sieci i 4,3 gorsze na stacjonarne... i to freszcie:)

poniewaz w swojej ksiazce telefonicznej mam cale ZERO numerow w Play wiec dla mnie w slowie "wszyscy" mieszcza sie na prawde wszyscy do ktorych moge dzwonic

Data: 2009-04-16 21:19:29
Autor: JoteR
simplus - 22gr/minuta
"milosh" napisał:

poniewaz w swojej ksiazce telefonicznej mam cale ZERO numerow w Play
wiec dla mnie w slowie "wszyscy" mieszcza sie na prawde wszyscy
do ktorych moge dzwonic

To tak jak moje dzieci - też mogły dzwonić *tylko* na numery z ksi±żki telefonicznej ;-)
Ale one już nauczyły się, jak to obej¶ć ;->

JoteR

Data: 2009-04-17 06:37:10
Autor: milosh
simplus - 22gr/minuta
To tak jak moje dzieci - też mogły dzwonić *tylko* na numery z ksi±żki telefonicznej ;-)
Ale one już nauczyły się, jak to obej¶ć ;->

JoteR

hehe, dobre, inteligencje odziedziczyly widocznie po listonoszu

Data: 2009-04-18 20:56:06
Autor: Boombastic
simplus - 22gr/minuta

Użytkownik "milosh" <milosh@xxxxx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gs7ool$pip$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A sk±d twoja ksi±żka telefoniczna wie który numer jest w Play?

Data: 2009-04-18 20:58:05
Autor: X
simplus - 22gr/minuta
Użytkownik Boombastic napisał:

[...]

Dokładnie, przecież przy takiej masowej migracji do Play, nie wiadomo czy dany numer 06xx, 05xx nie jest juz w Play:)

Data: 2009-04-16 07:45:24
Autor: Bebe
simplus - 22gr/minuta

Użytkownik "milosh" <milosh@xxxxx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gs6cp0$dml$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

ameryki to nie odkryłe¶... dodam że jak znajdziesz lepszego sprzedawcę - niekoniecznie przez allegro to kupisz zdrapkę Simplus 180 - 134,00 zł

wychodzi... 0,21

Data: 2009-04-16 10:47:45
Autor: Adam3k
simplus - 22gr/minuta
Bebe pisze:
ameryki to nie odkryłe¶... dodam że jak znajdziesz lepszego sprzedawcę - niekoniecznie przez allegro to kupisz zdrapkę Simplus 180 - 134,00 zł

A moglbys zdradzic sekret, gdzie takiego lepszego sprzedawcy szukac? ;)

Pzdr.

Data: 2009-04-16 10:57:28
Autor: Bebe
simplus - 22gr/minuta

Użytkownik "Adam3k" <bez@maila.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gs6rbd$roe$1inews.gazeta.pl...
Bebe pisze:
ameryki to nie odkryłe¶... dodam że jak znajdziesz lepszego sprzedawcę - niekoniecznie przez allegro to kupisz zdrapkę Simplus 180 - 134,00 zł

A moglbys zdradzic sekret, gdzie takiego lepszego sprzedawcy szukac? ;)

http://taniedoladowanie.za.pl/

nie ukrywam że miałem obiekcje 1 raz posłać kasę bo jakby trochę w ciemno - ale facet jest ok - w sumie to już ze 2000 u niego zostawiłem

Data: 2009-04-16 10:45:18
Autor: Końrad N.S.
simplus - 22gr/minuta
Użytkownik "milosh" <milosh@xxxxx.pl> napisał w wiadomości news:gs6cp0$dml$1atlantis.news.neostrada.pl...

doladowanie 180zl z allegro za 140zl czyli
180zl / 0.29gr = 620 minut za 140zł
140zł / 620 min = 0.22 grosze za minute do wszystkich z wyjatkiem Play

skąd i jak masz 29gr za minutę w simplusie?

moj rodzic ma team7 i 78groszy...

jak to zmienić?

Data: 2009-04-16 11:00:14
Autor: Bebe
simplus - 22gr/minuta

Użytkownik "Końrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości news:gs6r28$2g6s$1opal.icpnet.pl...
[...]

78 to strasznie stara stawka
tu masz kody
http://simplus.pl/v.do?idx=1026084

Data: 2009-04-16 19:15:39
Autor: XXX
simplus - 22gr/minuta
[...]

Najpierw przejść trzeba na taryfę Twój Profil kodem *147*50# a później aktywować profil Taniej do Wszystkich kodem  *136*11*50# Dopóki konto będzie aktywne na połączenia wychodzące, dopóty będziesz miał stawkę 29gr brutto /min. do wszystkich sieci bez Play. W połączeniu z tańszym zasileniem 180zł za 134zł wychodzi średnio 21,5 grosza za minutę do wszystkich oprócz Play. Fajnie całkiem...

simplus - 22gr/minuta