simplus i karta sim przy zerowym koncie

Data: 2012-09-19 14:49:18
Autor: pencil
simplus i karta sim przy zerowym koncie
Mam jedno pytanie, bo dawno nie korzystałem z usług tego operatora, czy wciąż blokują książkę telefoniczną przy zerowym koncie?

Data: 2012-09-20 09:31:14
Autor: dizel
On Wed, 19 Sep 2012 14:49:18 +0200, "pencil" <ppp@ppp.pl> wrote:

Mam jedno pytanie, bo dawno nie korzystałem z usług tego operatora, czy wciąż blokują książkę telefoniczną przy zerowym koncie?

Nie już nie blokują, blokowali za czasów gdy stan konta był widoczny
na wyświetlaczu. No chyba że masz bardzo starą tarfyę :)

Pozdrawiam

simplus i karta sim przy zerowym koncie