siodełka ergo

Data: 2011-06-16 10:24:57
Autor: #:-) gps
siodełka ergo
W dniu 2011-06-14 12:54, OMSON pisze:
Jak oceniacie siodełka ergonomiczne tego typu:
http://allegro.pl/dr-house-poleca-anatomic-412-najwygodniejsze-i1657702826.html

Dodam, że chodzi o zastosowanie w rowerze MTB (mam zwykłe i mało
przekonujące wydają mi sie przygody z kością ogonową na wybojach) ;)

Innymi słowy zapytuję: sprawdzi sie takie w tych zastosowaniach czy nie?

Pzdr, OMSON

P.S. Jeździłem już na siodełku ze sprężynami i jak dla mnie, bardzo
komfortowo pokonuje sie wyboje.

1. jeśli badali samych takich policyjnych otłuszczaków jak na zdjęciu, to każde siodełko o bazie mierzonej w arach będzie lepsze

2. Metoda badawcza też zasługuje na odnotowanie:-DDD:
"Use of the noseless saddle also resulted in significant increases in erectile function as assessed by the initial evaluation, but there were no significant changes noted in Rigiscan measures, a method used to record penile rigidity while the subject sleeps."

#:-)
gps

siodełka ergo