siodełko ??

Data: 2014-06-03 08:53:56
Autor: Kacper
siodełko ??
Czy Koledzy mogą poradzić jakie siodełko może zapobiec tym tzw mikrowstrzasa tak szkodliwym w wypadku np dyskopati, jak zwiększyć amortyzację, poza sztyca amortyzowana której nie mam.
 Muszę zmienić siodełko żel wyciekł, a profilaktycznie siodełko chciał bym leprze, jezdrze turystycznie, czasami kilka dni.
 Wiec Koledzy z podobna przypadłości a cos polecają?
Dziękuje
Pozdrawiam Kacper.

Data: 2014-06-03 18:34:36
Autor: atm
siodełko ??
On 2014-06-03 17:53, Kacper wrote:
[...]

Na pewno skreslasz sztyce z listy? Przed zakupem Thudbustera LT mialem sodelko zelowe, wazylo dobre pół kilo. Pozniej kupilem w/w sztyce i odczulem kolosalna roznice. Nazwalbym ja znikaczem bruku ;]
Od tamtej pory mam na sztycy tanie trekowe siodelko, ktore pierwotnie bylo zamontowane w moim rowerze i jest super.

Data: 2014-06-03 11:06:01
Autor: Kacper
siodełko ??
On 2014-06-03 17:53, Kacper wrote:

> Czy Koledzy mog� poradzi� jakie siode�ko mo�e zapobiec tym tzw mikrowstrzasa tak szkodliwym w wypadku np dyskopati, jak zwi�kszy� amortyzacj�, poza sztyca amortyzowana kt�rej nie mam.

>   Muszďż˝ zmieniďż˝ siodeďż˝ko ďż˝el wyciekďż˝, a profilaktycznie siodeďż˝ko chciaďż˝ bym leprze, jezdrze turystycznie, czasami kilka dni.

>   Wiec Koledzy z podobna przypadďż˝oďż˝ci a cos polecajďż˝?

> Dzi�kuje

> Pozdrawiam Kacper.

Na pewno skreslasz sztyce z listy? Przed zakupem Thudbustera LT mialem sodelko zelowe, wazylo dobre pďż˝ kilo. Pozniej kupilem w/w sztyce i odczulem kolosalna roznice. Nazwalbym ja znikaczem bruku ;]

Od tamtej pory mam na sztycy tanie trekowe siodelko, ktore pierwotnie bylo zamontowane w moim rowerze i jest super.

Nie skreślam sztycy, kupie potem ale jeszcze nie wiem jaka. Na razie siodełko bo jak wspomniałem żel mi wyciekł :)

Data: 2014-06-03 20:13:38
Autor: Titus Atomicus
siodełko ??
In article <82000383-9893-406e-99f9-d5b67201f4ce@googlegroups.com>,
 Kacper <juszczukdaniel@wp.pl> wrote:

[...]

Sadze, ze bez wizyty u jakiegos psychologa sie nie obejdzie...
--
TA

Data: 2014-06-04 09:52:02
Autor: a...mx
siodełko ??
Kacper wrote:

Czy Koledzy mogą poradzić jakie siodełko może zapobiec tym tzw
mikrowstrzasa tak szkodliwym w wypadku np dyskopati,

W siodełku typowym to raczej wiele wycudować się nie da. Niby pręty można mieć chromo i inne stopy - teoretycznie lepiej amortyzują ale to na granicy odczuwalności. Cena takich idzie w górę więc...

jak zwiększyć
amortyzację, poza sztyca amortyzowana której nie mam.

.... najrozsądniej nie przesadzać z siodełkiem ale zakupić sztycę amortyzowaną np. suntour NCX.

Kupując sztycę zapomnieć o niepantografowych rozwiązaniach (typu sprężyna w osi sztycy - to badziewie).

Pozdrawiam Kacper.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2014-06-04 09:55:26
Autor: twistedme
siodełko ??
W dniu 2014-06-03 17:53, Kacper pisze:
[...]

Może trochę nie do końca w temacie, ale jak już kupujesz nowe, to może warto je dobrze dopasować, jak tu radzą:

http://youtu.be/5vN36yDbfe0

siodełko ??