siodełko

Data: 2009-05-08 14:23:20
Autor: dziki
siodełko
Użytkownik "MK" <mk@wpp.pl> napisał w wiadomości news:4a0417c4$0$2321$f69f905mamut2.aster.pl...

proszę o poważne wypowiedzi :-)
cena do max 150 pln

to sa raczej indywidualne preferencje i zalezy od tego ile i jak jezdzisz. No i czy masz je dobrze ustawione; tu tez sa rozne szkoly. Ja mam w treningowce Flite' a, wczesniej mialem jakiegos Fizika (twardosc podobna). Tylek mnie nie boli. Wiekszosc znajomych co nie jezdza twierdzi, ze jest twarde. Dobrze, ze SLRa nie widzieli. Czasami na poczatku sezonu przez tydzien mnie tylek bolal jak jechalem na tego typu siodelku, ale to nie wiem czy miesnie ze zmeczenia po zimowym lenistwie, czy to rzeczywiscie byla kwestia siodelka.

pozdrawiam,
dziki.

siodełko