siodełko selle itaia xo

Data: 2010-08-06 19:24:03
Autor: mariuszmo
siodełko selle itaia xo
http://allegro.pl/item1167675561_selle_italia_xo_x0_genuine_gel_2_kolory_cyklomania.html

ktoś miał przyjemność z tym? generalnie poszukuje taniego siodła enduro a jako, że od zawsze używam selle italii tak więc i tym razem chciałbym pozostać wiermy marce ze względu na swój komfort.

Może ktoś wie z czgo w końcu jest ten stelaż?
niby pisze Stelaż: stal węglowa - aluminium ale jeśli pręty to alu to opawiam się o ich żywotność w enduro przy moich 90 kg

a z siodłem WTB w moim eduro za nic nie moge się dogadać tak więc do sprzedania pójdzie choć szkoda bo dość fajne i ponoć cenione siodła w enduro

możliwe, że kwestia przyzwyczajenia, w XC mam flite i na nim mnie się osobiście jeździ lepiej

Data: 2010-08-06 22:41:17
Autor: biodarek
siodełko selle itaia xo
mariuszmo pisze:
[...]

Na wstępie uwaga, ale to pewnie wiesz, sugerowanie się opinią innych użytkowników ma akurat najmniejsze znaczenie właśnie przy siodełkach.

Też jestem przywiązany do tej firmy i nawet konkretnie do wersji X0. Mam już kolejne, drugie takie samo. Z tym, że wersję Trans Am. Czyli bez żelu , za to z otworem. O takie:
http://motoallegro.pl/item1065840306_nowe_siodlo_selle_italia_x0_trans_am.html
(chyba kupowałem jeszcze taniej w USR)
Poprzednio jeździłem m.in. na żelowym LookIn - jednak wolę bez żelu.
Może skusiłbym się na wersję szytą i lżejszą o 5g ;)
http://www.sklep.rowery.com.pl/index.php?products=product&prod_id=1527
Ale ponieważ to, które mam jest stosunkowo tanie, to nie muszę się specjalnie o nie troszczyć. A to się oprze o coś chropowatego, a to się stawia rower kołami do góry, wodą się spłucze, stoi w słońcu na dachu samochodu, itd. Poprzednie pękło z boku.

Z tym, że nie jeżdżę enduro (może nizinne ;-)
Czasami po górach, a czasami dłuższe (całodniowe) trasy asfaltowe.
Rower crossowy. Kierownica trochę poniżej siodełka (więc jednak nie enduro :)

--
biodarek

Data: 2010-08-06 13:50:15
Autor: Rowerex
siodełko selle itaia xo
On 6 Sie, 21:41, biodarek <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote:
mariuszmo pisze:

> [...]

Na wstępie uwaga, ale to pewnie wiesz, sugerowanie się opinią innych
użytkowników ma akurat najmniejsze znaczenie właśnie przy siodełkach.

Mała dygresja, ostatnio powoli nabieram przekonania, że na ogół nie ma
niewygodnych siodełek, są tylko siodełka źle ustawione...

Pozdr-
-Rowerex

siodełko selle itaia xo