siodełko za blisko

Data: 2014-04-27 13:35:24
Autor: Ignac
siodełko za blisko
W dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 20:41:20 UTC+2 użytkownik m napisał:

Na co powinienem zwrócić uwagę szukając roweru?

Będziesz miał przede wszystkim problem z siedzenie na siodle,
gdyż wbije Ci się tam gdzie byś nie chciał,ponadto otarcia
wewnętrzne ud od noska siodła.Nie wiem nawet,jakie siodło
spełniłoby powyższe oczekiwania.
Do tego co koledzy powiedzieli dodałbym ramę 23"-długa rura podsiodłowa.
Nie spodziewaj się,że będziesz mógł urządzać jakieś eskapady na
rowerze,warunki fizyczne masz nie na rower.Rower,jaki by nie był,
też nie będzie miał lekko.

Data: 2014-04-28 15:14:52
Autor: m
siodełko za blisko
W dniu 27.04.2014 22:35, Ignac pisze:
[...]

Nie zauważyłem problemów z siedzeniem na siodle, nic mi się nie wbija ponad normę, siodełko mam "męsko-damskie" z Decathlonu.

Do tego co koledzy powiedzieli dodałbym ramę 23"-długa rura podsiodłowa.

Tj - mam sobie kupić mniejszą ramę niż mam?

Nie spodziewaj się,że będziesz mógł urządzać jakieś eskapady na
rowerze,warunki fizyczne masz nie na rower.Rower,jaki by nie był,
też nie będzie miał lekko.

No jakoś się tym od 20 lat nie przejmuję i eskapady na rowerze urządzam. Tyle że ostatnio jakoś mi się zrobiło mniej wygodnie i nie wiem jak to wytłumaczyć. Albo zawsze miałem niewygodnie ale będąc młody tego nie czułem, albo zawsze siedziałem udami i dopiero niedawno to zauważyłem :)

p. m.

Data: 2014-04-28 15:25:58
Autor: Ignac
siodełko za blisko
W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 15:14:52 UTC+2 użytkownik m napisał:
W dniu 27.04.2014 22:35, Ignac pisze:
> Do tego co koledzy powiedzieli doda�bym ram� 23"-d�uga rura podsiod�owa. Tj - mam sobie kupi� mniejsz� ram� ni� mam?

Często w łykend mam problemy z koncentracją.
A jeśli chodzi o istotę sprawy,to może podmienili
Ci rower,lub ewentualnie nie na swoim jeździłeś.
Chciałbym być konstruktywny w rozwiązaniu problemu,
więc objerzyj go jeszcze raz,czy to na pewno twój.

siodełko za blisko