[spam] siod³o WTB ROCKED

Data: 2010-08-10 13:39:34
Autor: mariuszmo
[spam] siod³o WTB ROCKED
http://allegro.pl/item1181080159_siodlo_wtb_rocked_zdjete_z_roweru_norco.html

Siode³ko ROCKED cenione i poszukiwane do enduro, mnie nie pasuje z powodów opisanych w aukcji.
Poniewa¿ nie lubiê trzymaæ zbêdnych rzeczy idzie pod m³otek

nie jest to nawy¿szy model bo prêty s± CRO-MO nie tytan ale pozostale opisane technologie jak najbardziej s±
i stan siod³a idealny, brak jakiegokolwiek uszkodzenia, zwyk³e ¶lady niewielkiego u¿ywania.

Data: 2010-08-10 23:04:26
Autor: Piotr M
[spam] siod³o WTB ROCKED
Hehe

"WTB nie jest niewygodne bo te siodla s³yn± z tego, ¿e s± bardzo wygodne"

--
pzdr, Piotr M

"Najczêstsze k³amstwo w Internecie?
    - Szuka³em, ale nie znalaz³em."

Data: 2010-08-11 07:10:32
Autor: ...::QRT::...
[spam] siod³o WTB ROCKED
Dnia Tue, 10 Aug 2010 23:04:26 +0200, Piotr M napisa³(a):

Hehe

"WTB nie jest niewygodne bo te siodla s³yn± z tego, ¿e s± bardzo wygodne"

w zasadzie to chyba prawda - te¿ kiedy¶ testowa³em WTB i cie¿ko powiedzieæ
by by³o niewygodne ale mi nie pasowa³o. Jak dla mnie mia³o po prostu za szeroki "nos". No i mo¿e by³o nieco za
miekkie  :)

[spam] siod³o WTB ROCKED