siódme - nie kradnij

Data: 2010-04-29 15:11:21
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/relikwia-ze-skrzydla-samolotu-juz-na-jasnej-gorze,1471888

Ja pierdolę!!!!!!!
Po prostu BRAK SŁÓW!!!!!
Czy tej kurwie to ujdzie na sucho???

Data: 2010-04-29 17:21:01
Autor: Tomy
siódme - nie kradnij

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:4c080f7d-3d47-4c6d-845b-4fa89b20cf2el32g2000yqm.googlegroups.com...

Ja pierdolę!!!!!!!
Po prostu BRAK SŁÓW!!!!!

To cienki jestes jezeli ci zabraklo slow.

Czy tej kurwie to ujdzie na sucho???

Raczej tak i bedziesz musial sie z tym jakos pogodzic, ale zawsze
mozesz kupic siekiere i zrobic porzadek bo widac, ze cisnienie ci
mocno skacze. Fajny ten PeOwski elektorat, co jeden to wiekszy
palat.

Data: 2010-04-29 15:28:14
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
[...]

Jestem czerwonym, z SLD, zapamiętaj to sobie bratku raz na zawsze
zanim będziesz znów udzielał POuczeń co mam robić.

Data: 2010-04-29 17:35:42
Autor: Tomy
siódme - nie kradnij

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:0260de0d-e894-4ed9-bae1-96e6f32bedbfz30g2000yqz.googlegroups.com...

Jestem czerwonym, z SLD,

To by sie nawet zgadzalo.
Ojciec byl milicjantem, wojskowym czy sekretarzem PZPR ?
On tez mial uczulenie na ksiedza ?

zapamiętaj to sobie bratku raz na zawsze zanim będziesz
znów udzielał POuczeń co mam robić.

Jakich POuczen ? Staram sie uswiadomic ci dosyc prosty fakt,
bo wyraznie widac, ze sam sobie z tym nie potrafisz poradzic.

Data: 2010-04-29 15:39:07
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
>Jestem czerwonym, z SLD,

To by sie nawet zgadzalo.
Ojciec byl milicjantem, wojskowym czy sekretarzem PZPR ?
On tez mial uczulenie na ksiedza ?

Napisz jeszcze że "rozkradali Polskę przez 45 lat" heheheheheheheh

Data: 2010-04-29 17:53:14
Autor: Tomy
siódme - nie kradnij

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:190243dd-35c9-47f4-a4aa-69a0e29cf80at21g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

On tez mial uczulenie na ksiedza ?

Napisz jeszcze że "rozkradali Polskę przez 45 lat" heheheheheheheh

To jak to bylo z ojcem ?
Byl milicjantem, wojskowym czy sekretarzem PZPR ?

Data: 2010-04-29 16:03:25
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
On 30 Kwi, 00:53, "Tomy" <t...@letgo.com> wrote:
"Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote in message

>Napisz jeszcze że "rozkradali Polskę przez 45 lat" heheheheheheheh

To jak to bylo z ojcem ?
Byl milicjantem, wojskowym czy sekretarzem PZPR ?

Nauczycielem.

I jedną z rzeczy której mnie nauczył to taka że kraść nie wolno!

A ciebie czego w tej kwestii w domu nauczyli?

Data: 2010-04-29 18:20:42
Autor: Tomy
siódme - nie kradnij

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:12a1b79f-ab8b-40d1-bd94-20e440a74366k29g2000yqh.googlegroups.com...

Nauczycielem.

Nauczycielem czego ? PO ?

I jedną z rzeczy której mnie nauczył to taka że kraść nie wolno!

To musial miec straszne problemy patrzac na swoich partyjnych
towarzyszy, bo uczciwy komunista, to nie byl komunista. Klamac
cie ojciec tez nauczyl ?

A ciebie czego w tej kwestii w domu nauczyli?

Nikt mnie niczego nie musial uczyc, moze dlatego nigdy nie mialem
do czynienia z milicja. No i jaki to ma zwiazek z tym co wypultales
tutaj na poczatku ?

Data: 2010-04-29 17:04:08
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
On 30 Kwi, 01:20, "Tomy" <t...@letgo.com> wrote:
"Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote in message

No i jaki to ma zwiazek z tym co wypultales
tutaj na poczatku ?

Porównywalny ze związkiem faktu kradzieży części samolotu przez
pingwinę z moim nieodżałowanym ojcem oraz z żoną Jogiego,

Data: 2010-04-29 19:22:06
Autor: Tomy
siódme - nie kradnij

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:8b3bb8df-209b-4a20-9978-3b76b9b13ff2r11g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Dlatego pytalem, czy te twoje sklonnosci to klamstw sa u
komunistow wrodzone czy wyuczone w domu ? Gdzies musiales
sie tego nauczyc, a tego rodzaju przekonania polityczne
z reguly przechodza z pokolenia na pokolenie. Zwiazek jest
dosyc oczywisty, to ty sam twierdzisz, ze jestes czerwony
no i widac wyraznie, ze klamiesz.

oraz z żoną Jogiego,

Ona ci sie snila, czy dopiero sie obudziles ?

Data: 2010-04-30 02:44:34
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
On 30 Kwi, 02:22, "Tomy" <t...@letgo.com> wrote:

>Porównywalny ze związkiem faktu kradzieży części samolotu przez
>pingwinę z moim nieodżałowanym ojcem

Dlatego pytalem

Nie, nie dlatego że pytałeś - dlatego że to ty zwekslowałeś wątek z
pingwiny-złodziejki na mojego ojca.

Data: 2010-04-30 01:04:38
Autor: raff
siódme - nie kradnij
[...]

Uczyl kadetow, gdzie walic pala, zeby najmocniej bolalo.

R.

Data: 2010-04-29 16:07:41
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
On 30 Kwi, 01:04, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:

> Nauczycielem.

Uczyl kadetow, gdzie walic pala, zeby najmocniej bolalo.

A ciebie twój pewnie nauczył że "trzeba być charakternym" co?

Data: 2010-04-30 01:09:33
Autor: raff
siódme - nie kradnij
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Charakter, najwazniejsza rzecz u czlowieka. Kazda baba ci to powie. Oprocz kasy.

R.

Data: 2010-04-29 16:12:57
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
On 30 Kwi, 01:09, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
Grzegorz Z. pisze:

> A ciebie twój pewnie nauczył że "trzeba być charakternym" co?

Charakter, najwazniejsza rzecz u czlowieka

A moim zdaniem uczciwość.

Data: 2010-04-30 10:36:45
Autor: Tomy M.
siódme - nie kradnij
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:275fec23-3730-44ef-a435-7b71a3eaa623o11g2000yqj.googlegroups.com...

A moim zdaniem uczciwość.

To źle wybrałeś, czerwoni akurat wyznają inną zasadę.

Tomy M.

Data: 2010-04-30 02:42:08
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
On 30 Kwi, 10:36, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:275fec23-3730-44ef-a435-7b71a3eaa623o11g2000yqj.googlegroups.com...

>A moim zdaniem uczciwość.

To źle wybrałeś, czerwoni akurat wyznają inną zasadę.

Wiesz lepiej ode mnie jakimi zasadami się kieruję?

Data: 2010-04-30 11:47:56
Autor: kochamspamWYTNIJTO
czy to po ojcu?
> [...]

Nauczycielem.

I jedną z rzeczy której mnie nauczył to taka że kraść nie wolno!

Szkoda że nie ojciec nie nauczył syna dobrych obyczajów.
A może przy rodzinnej kolacji mawiał:
"K..., ale niedobra ta szynka, ja p..."

Najśmieszniejsze że to właśnie jego czerwony reżim okradał!
Jak? To proste: aby dobrze uposażyć jakiegoś sekretarza PZPR, trzeba było wydatnie obniżyć pensję trzem nauczycielom.

Data: 2010-04-30 03:02:31
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
On 30 Kwi, 11:47, kochamspamWYTNI...@poczta.onet.pl wrote:

Szkoda że nie ojciec nie nauczył syna dobrych obyczajów.

No przecież nauczył.

"Synu, nigdy nie wyciągaj ręki po cudze!"

Najśmieszniejsze że to właśnie jego czerwony reżim okradał!

Jeszcze śmieszniejsze jest to że czarni od czerwonych różnią się
jedynie większą częstotliwością występowania pedofilii u tych
pierwszych.

Data: 2010-04-30 17:22:23
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
Dnia Fri, 30 Apr 2010 13:45:09 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Oczywiście masz jakieś źródło, które to potwierdzi?

Na 10 wątków jakie tu zakładam osiem jest poświęcone przypadkom pedofilii
wśród kleru kat.

Chyba że chciałeś źródło z wypowiedzią mojego starego.

Data: 2010-05-01 13:11:31
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
Dnia Fri, 30 Apr 2010 23:03:15 +0200, Piotr napisał(a):

Na 10 wątków jakie tu zakładam osiem jest poświęcone przypadkom pedofilii
wśród kleru kat.

Chyba że chciałeś źródło z wypowiedzią mojego starego.

Nie pytałem o źródło twoich lewackich obsesji, zgrzesiu.

To o co? Przecież pod wszystkim co tu pastuję masz źródło.

Data: 2010-04-30 10:35:14
Autor: Tomy M.
siódme - nie kradnij
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0260de0d-e894-4ed9-bae1-96e6f32bedbfz30g2000yqz.googlegroups.com...

Jestem czerwonym, z SLD, zapamiętaj to sobie bratku raz na zawsze
zanim będziesz znów udzielał POuczeń co mam robić.

A czym wy się różnicie od PO?

Tomy M.

Data: 2010-04-30 11:46:03
Autor: jedrus
siódme - nie kradnij
Tomy pisze:

[...]

Tomy, na pisuarkow nie potrzeba siekiery powskiego elektoratu, bo
wystarczy defauttkowy sik niepeowskiego.

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-29 17:31:33
Autor: Tomy
siódme - nie kradnij

"EUR" <eur@eu.pl> wrote in message news:hrd0th$nqp$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4c080f7d-3d47-4c6d-845b-4fa89b20cf2el32g2000yqm.googlegroups.com...
Ja pierdolę!!!!!!!
Po prostu BRAK SŁÓW!!!!!

swienty samolot i jego fragmenty.
Boblogoslawion azaliz teraz wiecej bedzie przyjezdzalo chamow ze wsi i na ofiare wiecej dawalo zeby kawalek ten zobaczyc.

Proszki juz brales przed spaniem ? A ziolka na nerwy piles ?
Jutro przed toba kolejny dzien bez euro, musisz sie dobrze
wyspac zebys mial sile do walki, bo boukun juz wysiada.

Data: 2010-04-30 00:44:45
Autor: raff
siódme - nie kradnij
[...]

i studenci znow w dupe dadza.

Znow sie beda smiali.

R.

Data: 2010-04-29 18:00:03
Autor: Tomy
siódme - nie kradnij

"raff" <patagonia3456@onet.pl> wrote in message news:hrd251$dpo$1news.onet.pl...
[...]

Mozna sobie tylko wyobrazic, co ta jego zona musi wycierpiec
kazdego dnia z takim czubkiem.

Data: 2010-04-30 01:03:43
Autor: raff
siódme - nie kradnij
[...]

"a mialam byc żoną doktora, moze profesora wkrotce. Po co ja wyszlam za tego palanta ?"

R.

Data: 2010-05-01 00:49:28
Autor: Tomy
siódme - nie kradnij

"EUR" <eur@eu.pl> wrote in message news:hrdlgm$dn1$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:hrd31n$m2h$1news.eternal-september.org...
Mozna sobie tylko wyobrazic, co ta jego zona musi wycierpiec
kazdego dnia z takim czubkiem.

Mam 29 lat i nie mam zony.

Zabrala ci 15 lat i uciekla od wariata ? No to teraz bedziesz
mial nadzieje na druga mlodosc i kupe czasu zeby sie podniecac
nadzieja na euro.

 Ale nie jestem gejem.

Nie mow chop, zanim ci boukun loda nie zrobi.

Data: 2010-04-30 04:41:25
Autor: Panslavista
siódme - nie kradnij
[...]

Zamknij ryło pedale - ten samolot był własnością Polaków. Boisz się, czy na resztkach nie zostaną odkryte ślady materiałów wybuchowych?

Data: 2010-04-30 05:45:19
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
siódme - nie kradnij

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Chory na nienawisc czlenio.

A. Rem

Data: 2010-04-30 02:40:39
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
On 30 Kwi, 07:42, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomościnews:5e1d6$4bda5252$54702a04$4070news.chello.at...

> "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
>http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/relikwia-ze-skrzydla-samolotu...

> Ja pierdolę!!!!!!!
> Po prostu BRAK SŁÓW!!!!!
> Czy tej kurwie to ujdzie na sucho???

> --
> Chory na nienawisc czlenio.

To od postympu się tak "ludziom" robi...
Weź i porównaj największych postympowców z psp, wałkun, zgrześ, edel,
Jogi...
Czyż to nie są ludzie nowego typu?

Zapomniałeś dodać Piotrze że pingwina-złodziejka to przedstawicielka
ludzi nowego typu - pokolenia wychowanego na "rupta co chceta".

Data: 2010-04-30 02:43:08
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
On 30 Kwi, 05:45, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitragnews:4c080f7d-3d47-4c6d-845b-4fa89b20cf2e@l32g2000yqm.googlegroups.com...http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/relikwia-ze-skrzydla-samolotu...

Ja pierdolę!!!!!!!
Po prostu BRAK SŁÓW!!!!!
Czy tej kurwie to ujdzie na sucho???

--
Chory na nienawisc czlenio.

Znaczy polakowi i katolikowi wolno kraść?

Data: 2010-04-30 07:51:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
siódme - nie kradnij

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w
> [...]
To od postympu się tak "ludziom" robi...
Weź i porównaj największych postympowców z psp, wałkun, zgrześ, edel,
Piotr

   Myslisz, ze reprezentuja ,wyzszy typ czlowieka'?

   A. Rem

Data: 2010-04-30 08:12:11
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
siódme - nie kradnij

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:632e0$4bda6fc9$54702a04$6100news.chello.at...

>   Myslisz, ze reprezentuja ,wyzszy typ czlowieka'?

Oni myślą.
Piotr

   Moze im sie tylko tak wydaje?

   A. Rem

Data: 2010-04-30 08:25:13
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
siódme - nie kradnij

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:27091$4bda74bf$54702a04$6444news.chello.at...

> "Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

>   Moze im sie tylko tak wydaje?

A może nie? Zbyt wiele zmiennych i definicji, żeby przesądzać. :-)
Bez moralności łatwo się pogubić... Na całe szczęście jeszcze
gdzieniegdzie
ona jest.
Piotr

   Moralnosc to jest wielkie slowo, chcialoby sie powiedziec wrecz,
   iz zarezerwowane dla prawdziwie wielkich.  W naszym przypadku
   mamy, jak sadze, do czynienia ze zwyklym ,owsiakowym'
   rozbestwieniem w mysl oslawionego haselka ,robta (ew. mowta),
   co chceta'.

   A. Rem

Data: 2010-04-30 12:00:05
Autor: SpamerCodzienny ;-) heŽsk
siódme - nie kradnij
On Thu, 29 Apr 2010 15:11:21 -0700 (PDT), "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/relikwia-ze-skrzydla-samolotu-juz-na-jasnej-gorze,1471888

Ja pierdolę!!!!!!!
Po prostu BRAK SŁÓW!!!!!
Czy tej kurwie to ujdzie na sucho???

 zrob ty sobie baranka. nie dala ci to zaraz "kurwa" ?
 masz cos z lechtaczka koles ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-30 22:45:41
Autor: jadrys
siódme - nie kradnij
W dniu 2010-04-30 00:11, Grzegorz Z. pisze:
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/relikwia-ze-skrzydla-samolotu-juz-na-jasnej-gorze,1471888

Ja pierdolę!!!!!!!
Po prostu BRAK SŁÓW!!!!!
Czy tej kurwie to ujdzie na sucho???

Jeżeli to kradzież to na czyją szkodę?  Przypominam że ten samolot był w jakiejś tam części również i jej własnością.

Data: 2010-04-30 22:57:17
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
Jeżeli to kradzież to na czyją szkodę?

Specjalistów badających przyczyny katastrofy oraz polskiego wojska.

Przypominam że ten samolot był w jakiejś tam części również i jej własnością.

słucham?!?
niby na jakiej podstawie taki wniosek?

Data: 2010-04-30 23:08:47
Autor: jadrys
siódme - nie kradnij
W dniu 2010-04-30 22:57, Grzegorz Z. pisze:
Jeżeli to kradzież to na czyją szkodę?

Specjalistów badających przyczyny katastrofy oraz polskiego wojska.

Weź przestań..

Przypominam że ten samolot był w
jakiejś tam części również i jej własnością.

słucham?!?
niby na jakiej podstawie taki wniosek?

Na kupno samolotu prezydenckiego szły pieniądze z podatków obywateli. A więc również i tej zakonnicy.

Data: 2010-05-01 00:02:27
Autor: Tomy M.
siódme - nie kradnij
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrfgu9$jpp$1news.onet.pl...

Na kupno samolotu prezydenckiego szły pieniądze z podatków obywateli. A więc również i tej zakonnicy.

Wrzuć go do KF'u ... to idiota.

Tomy M.

Data: 2010-05-01 13:12:30
Autor: Grzegorz Z.
siódme - nie kradnij
Na kupno samolotu prezydenckiego szły pieniądze z podatków obywateli. A więc również i tej zakonnicy.

To weź ukradnij z jednostki czołg - na kupno czołgów też szły pieniądze z
podatków obywateli.

Data: 2010-05-01 09:18:22
Autor: cyc
siódme - nie kradnij

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrffi4$fvr$1news.onet.pl...
[...]

To dlaczego zlodzieji kosiolow prawo sciga ? . Przeciez to co kradna jest " w jakiejs tam czesci rowniez i ich wlasnoscia " .

cyc

Data: 2010-05-01 09:25:47
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
siódme - nie kradnij

"
w jakiejs tam czesci rowniez i ich wlasnoscia " .

cyc

   Na mocy jakiego prawa jest wlasnoscia ,zlodzieji kosiolow', cyc?

   AR

Data: 2010-05-01 12:37:41
Autor: cyc
siódme - nie kradnij

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:d1ac9$4bdbd77b$54702a04$27352news.chello.at...

> [...]

cyc

  Na mocy jakiego prawa jest wlasnoscia ,zlodzieji kosiolow', cyc?

Jestes zbyt ......powiedzmy milosiernie , pisowski ( dzisiaj pojecie  to "robi"  za synonim glupoty )  abym byl w stanie  wytlumaczyc ci zwiazek miedzy moim postem , postem jadrysia , zlodziejami kosciolow i zakonnica - zlodziejka !.

cyc

Data: 2010-05-01 12:39:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
siódme - nie kradnij

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hrh09r$l5q$1news.onet.pl...

> [...]

miedzy moim postem , postem jadrysia , zlodziejami kosciolow i zakonnica -

   Niczego w zyciu nie podpierdoliles?

   AR

Data: 2010-05-01 12:43:52
Autor: cyc
siódme - nie kradnij

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:c9d50$4bdc04da$54702a04$6046news.chello.at...

> [...]

miedzy moim postem , postem jadrysia , zlodziejami kosciolow i zakonnica -

Nie ! . Abym mogl  po....lic musialbym byc rownie  pisowski jak wiekszosc z was .

cyc

Data: 2010-05-01 12:46:21
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
siódme - nie kradnij

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hrh0le$m36$1news.onet.pl...

> [...]
>
>   AR

Nie ! . Abym mogl  po....lic musialbym byc rownie  pisowski jak wiekszosc
was .

cyc

   Nie?  Naprawde nie?  To z ciebie chuj nie Polak!

   AR

siódme - nie kradnij