skaczący mnożnik w laptopie i smażalnia plastiku

Data: 2011-07-02 23:28:33
Autor: Przemek
skaczący mnożnik w laptopie i smażalnia plastiku
Osadnik nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
I tak już zupełnie poza konkurencją, jak chłodzicie dodatkowo laptopy?

Z doświadczenia wiem, ze po roku, dwóch użytkowania wyczyszczenie wentylatorów i zmiana pasty na procku potrafi wskrzesić trupa.
Z reguły dostęp do wentylatora nie jest tragiczny jak się na początku wydaje.
Przem

Data: 2011-07-03 09:21:40
Autor: Osadnik
W dniu 2011-07-02 23:28, Przemek pisze:
[...]

I tak zrobiłem, choć nie wyglądało to z zewnątrz na kompletne zabicie to po rozkręceniu laptopa (problem były śrubki niechcące wyskoczyć tylko się omykały). I caly problem był od jednego włosa na który po przyklejały sie drobinki kurzu.

Temperatura spadła o 25*C!

Szkoda ze nie da sie regulować pracy wiatraka by załączał się przy 70*C a nie przy 50*C. Pasty nie zmieniałem - nie ma dobrej juz pod reką a to dosc dużo kolejnych srubek do rozkrecania.

Data: 2011-07-03 10:42:33
Autor: Przemek
skaczący mnożnik w laptopie i smażalnia plastiku
Osadnik nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Pasty nie zmieniałem - nie ma dobrej juz pod reką a to dosc dużo kolejnych srubek do rozkrecania.

Zrób to, kolejne -25st.
Przem

skaczący mnożnik w laptopie i smażalnia plastiku