skąd Krzywonos ma 6200 zł emerytury?

Data: 2015-12-08 22:09:25
Autor: mkarwan
skąd Krzywonos ma 6200 zł emerytury?
Oświadczenie majątkowe z sejmu
http://orka.sejm.gov.pl/osw8.nsf/0/FBC74A0F7E0FC16DC1257EF80037E558/%24File/OSW8P_195.pdf

Wysokość emerytury, jaką w swoje oświadczenie majątkowe wpisała Henryka Krzywonos-Strycharska (62 l.), wywołała ogromne poruszenie.
Posłanka PO dostaje 6200 zł miesięcznie, to trzy razy tyle, ile dziś wynosi średnia emerytura.
Jak ustalił Fakt, była działaczka opozycji tak wysoką emeryturę byłemu premierowi Donaldowi Tuskowi (58 l.), temu samemu, który podniósł Polakom wiek emerytalny

Prawie 60 procent polskich emerytów dostaje dziś emerytury mniejsze niż 2000 zł brutto.
Jak to więc możliwe, że Henryka Krzywonos-Strycharska, była tramwajarka, która potem prowadziła rodzinny dom dziecka, dostaje od państwa ponad trzy razy więcej?
Faktowi udało się rozwikłać zagadkę emerytury pani poseł.

Henryka Krzywonos przeszła na emeryturę już w wieku 56 lat.
Jako była motornicza mogła mogła przejść na wcześniejszą emeryturę na korzystniejszych zasadach.
Ale to wcale nie świadczenie z ZUS jest najważniejszym składnikiem jej comiesięcznej emerytury.

Jak ustaliliśmy, w lipcu 2009 roku Krzywonos dostała też drugą - specjalną emeryturę - aż 3500 zł miesięcznie.
Przyznał ją premier Donald Tusk.

Szefowie rządu mają prawo przyznawać Polakom specjalne świadczenia za szczególne osiągnięcia.
Jerzy Buzek (75 l.) przyznał taką dożywotnią emeryturę byłej marszałek Senatu Alicji Grześkowiak (74 l.) i swojemu ministrowi Januszowi Pałubickiemu (67 l.).
Leszek Miller (69 l.) uhonorował w ten sposób m.in. Ninę Andrycz (?102 l.), Hankę Bielicką (?91.), Kazimierza Górskiego (?85 l.) czy wdowę po komendancie głównym policji gen. Marku Papale (?39 l.).

- Premier Tusk nie był zbyt chętny do udzielania emerytur specjalnych.
Rocznie przyznawał tylko 3-4 takie świadczenia - opowiada Faktowi Jan Rulewski (71 l.), senator PO, który pomagał opozycjonistom w uzyskiwaniu specjalnych emerytur.
Henryka Krzywonos-Strycharska takie świadczenie dostała.
Ale kiedy ją o nie zapytaliśmy, nie chciała mówić o szczegółach.
źródło http://www.fakt.pl/politycy/zamieszanie-wokol-emerytury-henryki-krzywonos,artykuly,595861.html
(...)Henryka Krzywonos w 2014 roku startowała do Parlamentu Europejskiego, ale bezskutecznie.
Jednak w październikowych wyborach zdobyła 24 333 głosy i dostała się do Sejmu.
A skoro tak, to musiała złożyć oświadczenie majątkowe.
Krzywonos zadeklarowała, że posiada 50 tys. zł, jest współwłaścicielką domu z działką warte około 500 tys. zł, samochód Suzuki z 2015.
źródło http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/donald-tusk-dal-henryce-krzywonos-ekstra-emeryture_744278.html

Data: 2015-12-08 22:37:26
Autor: boukun
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:
[...]

62 lata i juz emerytka?
Ale kurwa tym POsrancom zlodziejom dobrze...

boukun

Data: 2015-12-08 13:41:10
Autor: Marek
W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 22:37:28 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

62 lata i juz emerytka?
Ale kurwa tym POsrancom zlodziejom dobrze...

A Ty, Bekon, kiedy mozesz liczyc na najdłuższe wakacje.
Chyba jeszcze z 7 lat ?

Przez ten czas musisz kombinowac.

Data: 2015-12-08 22:46:31
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:
> [...]

Ale kurwa tym POsrancom zlodziejom dobrze...

boukun

A Ty, Bekon, kiedy mozesz liczyc na najdłuższe wakacje.

Ze co? Mam dopiero 54 lata...
Jak PiS obnizy wiek emerytalny, to jeszcze 11 lat...

boukun

Data: 2015-12-08 13:51:17
Autor: Marek
W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 22:46:35 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]
>
> Przez ten czas musisz kombinowac.

Ze co? Mam dopiero 54 lata...
Jak PiS obnizy wiek emerytalny, to jeszcze 11 lat...

To kiepsko wyglądasz.
Na ostatnich fotkach ( U2) wygladales, jak 59.

Data: 2015-12-08 22:58:54
Autor: boukun
> [...]

boukun

To kiepsko wyglądasz.
Na ostatnich fotkach ( U2) wygladales, jak 59.

Chyba se jaja robisz? Jakih fotkach U2?

Moje aktualne

http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/212/other/std/a9c7efa5a2.jpeg
http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/211/other/std/c24385df98.jpeg
http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/210/other/std/ce0ca2e8af.jpeg
http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/209/other/std/1afa9988b8.jpeg
http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/207/other/std/cf06e4478d.jpeg

boukun

Data: 2015-12-08 14:06:00
Autor: Marek
W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 22:58:56 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> To kiepsko wyglądasz.
> Na ostatnich fotkach ( U2) wygladales, jak 59.

> [...]

No super !
Wyglada, ze naprawde jestes w formie.
Ten kutas U2. rozpowszechnia Twoje fotki, kiedy byles , chyba bardzo zmeczony.
Zwroce sie do niego, zeby przestal sie tak zachowywac.

Data: 2015-12-08 16:31:32
Autor: Zenek Kapelinder
skąd Krzywonos ma 6200 zł emerytury?
Masz fatalnie zrobione protezy. Od razu widac ze szuflady.

Data: 2015-12-09 01:38:59
Autor: boukun
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:
Masz fatalnie zrobione protezy. Od razu widac ze szuflady.

Glupi jestes, mam wszystkie swoje zeby, w ogole, zeby to moj atut...
http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/70/other/std/83502300d2.jpeg

boukun

Data: 2015-12-09 12:37:38
Autor: Marek
W dniu środa, 9 grudnia 2015 01:39:02 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]
> Masz fatalnie zrobione protezy. Od razu widac ze szuflady.

Glupi jestes, mam wszystkie swoje zeby, w ogole, zeby to moj atut...

Po co zakladasz czapke w domu ?
Oszczedzasz na ogrzewaniu ?

Data: 2015-12-09 14:33:40
Autor: Zenek Kapelinder
skąd Krzywonos ma 6200 zł emerytury?
Masz pod warunkiem ze do sloika zbierales jak wyrywali. Od razu widac ze to szuflady. Z wlosami tez juz troche nie ten teges. Nawet na zaczeske nie wystarczy. Miales wylew ze masz nie symetryczna twarz? Fotki mozesz wyslac na sympatie albo inne bado. Zrobisz furore u siedemdziesiecio letnich czterdziestek.

Data: 2015-12-10 15:51:26
Autor: boukun
[...]

Baran jestes i tyle w tmacie...

boukun

Data: 2015-12-10 07:10:56
Autor: Zenek Kapelinder
skąd Krzywonos ma 6200 zł emerytury?
Ciekawe czy juz ktos zalozyl ci konto na gejowskim portalu.

Data: 2015-12-10 18:37:39
Autor: boukun
skąd Krzywonos ma 6200 zł emerytury?
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:
Ciekawe czy juz ktos zalozyl ci konto na gejowskim portalu.

Pewno jestes tam stalym bywalcem...

boukun

Data: 2015-12-10 10:37:59
Autor: Zenek Kapelinder
skąd Krzywonos ma 6200 zł emerytury?
Ja nie ale niejaki Marek Lachociag strasznie ci slodzi. A moze jestes ten teges trachniety na facetow. Wy sie podobno w ciemnym tunelu bez swiatla potraficie odnalezc. Chociaz prawda moze byc i inna i jestes narcyzem z nieokreslonym i rozmazanym poczuciem tozsamosci.

Data: 2015-12-10 10:37:59
Autor: Zenek Kapelinder

Data: 2015-12-08 23:11:00
Autor: silvio balconetti
Am 08.12.2015 um 22:46 schrieb boukun:
> [...]

Przez ten czas musisz kombinowac.

Ze co? Mam dopiero 54 lata...
Jak PiS obnizy wiek emerytalny, to jeszcze 11 lat...

No to wtedy bedziesz chodzil (lub raczej jezdzil) jak panisko. :-) U mnie w garazu od razu rozpoznasz emeryta po aucie. Az sie wstydze, ze nie mam mercedesa, bmw czy audi. Kupisz sobie pewnie jaguara jak sasiad aptekarz? :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-12-08 23:35:53
Autor: boukun
"silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> schrieb im Newsbeitrag news:
> [...]

No to wtedy bedziesz chodzil (lub raczej jezdzil) jak panisko. :-) U mnie w garazu od razu rozpoznasz emeryta po aucie. Az sie wstydze, ze nie mam mercedesa, bmw czy audi. Kupisz sobie pewnie jaguara jak sasiad aptekarz? :-)

No nie wiem, teraz skladam na nowego Focusa...

boukun

skąd Krzywonos ma 6200 zł emerytury?