skad brac euro na splate kredytu

Data: 2011-02-02 21:05:46
Autor: Cyb
skad brac euro na splate kredytu
z tego co widze, jest juz sens zmiany waluty splaty kredytu z pln na
euro.
jak na razie ogladalem sobie 3 miejsca:
1. internetowykantor,.pl
2. cinkciarz.pl
3. walutomat.pl

bezpieczenstwo we wszystkich 3 porownywalne (czytaj: znikome).

i teraz pytania:
1. sa jakies inne miejsca, gdzie mozna regularnie co miesiac
pozyskiwac euro na sensownie tanich warunkach?
2. bawil sie ktos moze w robienie zesatwien kursow miedzy powyzszymi
trezea serwisami (lub jeszcze innymi jesli sa0 i moze podzielic sie
wnioskami, gdzie srednio najtaniej wychodza euro - wiem, moge to
zrobic sam, ale byc moze ktos juz to robil i moze podzielic sie
wnioskami

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2011-02-02 21:20:47
Autor: Marcin
skad brac euro na splate kredytu
Witam

W dniu 2011-02-02 21:05, Cyb pisze:
z tego co widze, jest juz sens zmiany waluty splaty kredytu z pln na
euro.
jak na razie ogladalem sobie 3 miejsca:
1. internetowykantor,.pl

Korzystam, na razie dziala bez problemu.

2. cinkciarz.pl

Jakas ta nazwa mi sie zle kojarzy.

3. walutomat.pl

W odroznieniu od pozostalych to tylko posrednik. Klopot w tym, ze trzeba czekac az ktos bedzie chcial Ci sprzedac walute. Czasami to trwa.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2011-02-02 21:20:36
Autor: xbartx
Dnia Wed, 02 Feb 2011 21:20:47 +0100, Marcin napisał(a):

2. cinkciarz.pl

Jakas ta nazwa mi sie zle kojarzy.

Z tego co było na grupie działa raczej i nikt nie narzekał.

3. walutomat.pl

W odroznieniu od pozostalych to tylko posrednik. Klopot w tym, ze trzeba
czekac az ktos bedzie chcial Ci sprzedac walute. Czasami to trwa.

Zazwyczaj sÄ… oferty sprzedaĹĽy waluty po ustalonym kursie przez sprzedajÄ…cego/kupujÄ…cego i wtedy transakcja odbywa siÄ™ momentalnie.

Data: 2011-02-02 22:48:31
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 2 Feb 2011 21:20:36 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

2. cinkciarz.pl

Jakas ta nazwa mi sie zle kojarzy.

Z tego co było na grupie działa raczej i nikt nie narzekał.

 Inna sprawa, że o tym serwisie wci±ż pisze jedna i ta sama osoba :)
 Więc mało to obiektywne.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-03 00:41:51
Autor: luc
On 2 Lut, 22:48, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
> [...]

> Z tego co było na grupie działa raczej i nikt nie narzekał.

 Inna sprawa, że o tym serwisie wci±ż pisze jedna i ta sama osoba :)

Przetestowałem zakup 10 CHF - zadziałało, przelali do Multibanku bez
dodatkowych opłat.
Rozbudowane testy, jak podpiszę aneks do umowy kredytowej :-)

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-02-03 08:24:20
Autor: xbartx
skad brac euro na splate kredytu
Dnia Wed, 02 Feb 2011 22:48:31 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

 Inna sprawa, ĹĽe o tym serwisie wciÄ…ĹĽ pisze jedna i ta sama osoba :)
 WiÄ™c maĹ‚o to obiektywne.

Może tak. Akurat cinkciarz.pl jest z mojego miasta i widziałem kilka reklam oraz kilka kantorów zlokalizowanych głównie w galeriach dużych hipermarketów, więc firma jest i działa, przynajmniej na razie. Podsumowując jest to po prostu kantor (sieć kantorów), który rozszerzył swoja działalność na całą Polskę poprzez internet - proste w miarę tanie i może się okazać dobrym posunięciem, ale to czas pokaże.

--
xbartx

Data: 2011-02-02 21:51:16
Autor: Paweł
Cyb wrote:

z tego co widze, jest juz sens zmiany waluty splaty kredytu z pln na
euro.
jak na razie ogladalem sobie 3 miejsca:
1. internetowykantor,.pl

pol roku juz kupuje w tym interfejsie kantoru walute i nie narzekam.
w ciagu kilku minut po wewnetrznym przelewie akceptuje kurs wymiany
i najdalej do godziny mam walute na koncie.

Data: 2011-02-02 22:47:54
Autor: zlotowinfo
skad brac euro na splate kredytu
jak na razie ogladalem sobie 3 miejsca:
1. internetowykantor,.pl
2. cinkciarz.pl

który z nich lepszy? jakies róznice? wady/zalety?

skad brac euro na splate kredytu