skąd jest ten samochód

Data: 2010-08-24 21:48:47
Autor: mirek
skąd jest ten samochód
co to za rejestracja?
niemiecka? bo szwecka to nie jest....

http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/00/41/10/1200411022_1

pozdr.,
mirek

Data: 2010-08-24 22:20:09
Autor: Tadeusz
skąd jest ten samochód

Użytkownik "mirek" <> napisał w wiadomości ...
co to za rejestracja?
niemiecka? bo szwecka to nie jest....

chyba nie bardzo niemiecka
wygląda na nie-unijną...

Data: 2010-08-24 22:30:51
Autor: =Marcos=
skąd jest ten samochód
co to za rejestracja?
niemiecka? bo szwecka to nie jest....

http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/00/41/10/1200411022_1

Mi nie pasuje do niczego w Europie, nawet spoza UE.

--
Marcos
marcos [AT] wyprawa . info

http://www.wyprawa.info

Data: 2010-08-25 01:13:55
Autor: kamil d
skąd jest ten samochód
mirek pisze:
co to za rejestracja?

Może tu się znajdzie:
http://www.worldlicenseplates.com/world/EU.html

--
kamil d

Data: 2010-08-25 08:43:52
Autor: bratPit[pr]
skąd jest ten samochód
co to za rejestracja?
niemiecka? bo szwecka to nie jest....

http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/00/41/10/1200411022_1

coś mi się majaczy, że teraz tak wyglądają 'tablice wywozowe' z Holandii lub Belgii,

brat

Data: 2010-08-26 02:20:02
Autor: Staszek Sosenko
skąd jest ten samochód
On 24 Sie, 21:48, "mirek" <antyS...@Spam.com> wrote:
co to za rejestracja?
niemiecka? bo szwecka to nie jest....

http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/00/41/10/1200411022_1

IMHO na 99% jest to samoróbka udająca tablicę niemiecką. Sugeruje to
typowy układ: wyróżnik miasta (HU - Hanau), dwie litery i trzy cyfry.
Typowe zjawisko, choć zwykle podrabiacze starają się troszkę bardziej
- robią nawet niebieski pasek po lewej z wyróżnikiem "D" i gwiazdkami,
ale i tak widać na pierwszy rzut oka, że to ściema. Najczęstszy
przypadek to z kolei oryginalna tablica, lecz bez znaku
legalizacyjnego.

Aha, i żeby rozwiać wątpliwości przedpiśców: holenderskie tablice
wywozowe (które swoją drogą można chyba legalnie zrobić sobie samemu)
mają w sumie sześć znaków. W rzeczonym przypadku jest ich siedem.

Pozdrawiam,
Staszek Sosenko [CKMK]
Nissan 100NX 2.0 GTI

Data: 2010-08-26 13:53:03
Autor: mirek
sk?d jest ten samochód

IMHO na 99% jest to samoróbka udająca tablicę niemiecką. Sugeruje to

A nie jest to "stara" niemiecka tablica? ponoć to stara tablica nie unijna.

Data: 2010-08-26 07:49:06
Autor: choczsz
sk?d jest ten samochód
On 26 Sie, 13:53, "mirek" <x...@Qxx.pl> wrote:
>IMHO na 99% jest to samoróbka udająca tablicę niemiecką. Sugeruje to

A nie jest to "stara" niemiecka tablica? ponoć to stara tablica nie unijna.

Z ciekawosci przejrzalem na wiki i rzeczywiscie wyglada ona na stara
niemiecka tablice.
http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Plate-KA-RR232.JPG
Oczywiscie ma odklejone te ichnie kolorowe koleczka nad i pod kreska.

Data: 2010-08-26 08:36:21
Autor: Staszek Sosenko
sk?d jest ten samochód
On 26 Sie, 16:49, choczsz <zovyo...@jadamspam.pl> wrote:

> [...]

Oczywiscie ma odklejone te ichnie kolorowe koleczka nad i pod kreska.

Nawet zakładając, że miałaby to być stara niemiecka tablica, to krój
znaków - choć faktycznie podobny - zdradza ściemę. Porównajcie sobie
cyfrę "9" ze zdjęcia Mirka i z następującego:
http://ticker.mercedes-benz-passion.com/wp-content/P1010002.JPG

Pozdrawiam,
Staszek Sosenko [CKMK]
Nissan 100NX 2.0 GTI

Data: 2010-08-26 13:58:58
Autor: bratPit[pr]
sk?d jest ten samochód
IMHO na 99% jest to samoróbka udająca tablicę niemiecką. Sugeruje to

A nie jest to "stara" niemiecka tablica? ponoć to stara tablica nie unijna.

na nowym Sceniku?

brat

Data: 2010-08-26 10:28:42
Autor: danio