skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???

Data: 2011-12-08 13:20:03
Autor: Piotr
skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???

Użytkownik "Agall" <agall@mail.ru> napisał w wiadomości news:jbp543$2hmn$1news2.ipartners.pl...
Jak w temacie.
Młode pastereczki roznoszą koperty z pieczątka parafii z nadrukowanym moim imieniem, nazwiskiem i dokładnym adresem. Wiadomo  że chodzi o datek  Nic nie mam przeciwko temu, że kwestują na utrzymanie parafii, ale czy takie dane nie podlegają ochronie GIODO i czy można żądać ich usunięcia, skoro nie są oficjalnym zbiorem?

1. Czy nalezysz do owego kościoła? Jeśli tak to twój kościól ma twoje dane, i moze je przetwarzać art. 27 ust.2 punkt 4 i może do ciebie napisac prośbę o datek.
2. Aby usunąć te dane musisz wypisać się z kościoła i zażądać usunięcia. Niestety kościół robi problemy w przypadku usunięcia. W tym tygodniu w mediach była informacja, że w WSA jest pozew przeciw GIODO, który nie chce pomóc w usnięciu  danych z rejestru kościoła.

3. Jeśli nie należysz do tego kościoła to zadaj pytanie zgodnie z art. 32. ustawy o ochronie danych osobowych oraz zażądaj usunięcia tych danych.
Jeśli tego zrobią zawiadom prokuratora o przestępstwie lub/i zgłoś sprawę do GIDODO.
Te dane są prawdopodobnie zbiorem danych osobych według def. ustawy ina pewno podlegają ustawowej ochronie (Art. 27 ust.2). a co zatym idzie GIODO.
Piotr

skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???