skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???

Data: 2011-12-11 12:10:33
Autor: mischchu
skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???
On 08.12.2011 02:49, Agall wrote:
Jak w temacie.
Młode pastereczki roznoszą koperty z pieczątka parafii z nadrukowanym moim
imieniem, nazwiskiem i dokładnym adresem. Wiadomo  że chodzi o datek  Nic
nie mam przeciwko temu, że kwestują na utrzymanie parafii, ale czy takie
dane nie podlegają ochronie GIODO i czy można żądać ich usunięcia, skoro nie
są oficjalnym zbiorem?

ktos Cie wsypal, ze masz dochody ;-) pociesze Cie, ze skarbowka jest jeszcze gorsza - nie zaplacisz to non stop beda Ci przysylali ... nie nadazysz z wyrzucaniem tych wszystkich poleconych do smietnika ...

skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???