skąd mp3 z nagranym automatycznym komunikatem zaję tości?

Data: 2010-04-15 12:09:11
Autor: yendy
skąd mp3 z nagranym automatycznym komunikatem zaję tości?
Skąd wziąć plik dźwiękowy (np. mp3) z nagranym tym oryginalnym tekstem
w Orange: "abonent prowadzi w tej chwili rozmowę, kiedy skończy
poinformujemy go o tym telefonie". Czy nie da się skądś go ściągnąć
może?

Data: 2010-04-15 22:15:11
Autor: Piotr M
Dnia 15-04-2010 o 22:09:11 yendy <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał(a):

[...]

A nie da rady nagrać jakimś rekorderem rozmów?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-15 14:31:52
Autor: yendy
> [...]
> może?

A nie da rady nagrać jakimś rekorderem rozmów?

no właśnie nie da, bo te rekordery uaktywniają się PO uzyskaniu
połączenia -
a ten komunikat jest traktowany tak samo jak sygnał "zajętości"...

Data: 2010-04-15 23:34:27
Autor: Grzegorz Krukowski
skąd mp3 z nagranym automatycznym komu nikatem zajętości?

nagrać z zestawu słuchawkowego ;)
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-04-15 23:35:38
Autor: brum
skąd mp3 z nagranym automatycznym komunikatem zajętości?
no właśnie nie da, bo te rekordery uaktywniają się PO uzyskaniu
połączenia -a ten komunikat jest traktowany tak samo jak sygnał "zajętości"...

no prosze, a moj 6310 nagrywa to, co chce (niestety tylko dwie minuty i z pikaniem:)

Data: 2010-04-16 08:15:49
Autor: Dominik & Co
skąd mp3 z nagranym automatycznym komunikatem zajętości?
brum rzecze:

no prosze, a moj 6310 nagrywa to, co chce (niestety tylko dwie minuty i z pikaniem:)

Jak już się chwalimy, to mój stary grat Benq-Siemens S68 nagrywa
to co chcę, do 99 minut za jednym razem i bez pikania, bez żadnych
zewnętrznych programów ani modyfikacji softu :-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-04-16 10:22:47
Autor: Piotr M
Dnia 16-04-2010 o 00:31:52 yendy <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał(a):

A nie da rady nagrać jakimś rekorderem rozmów?

no właśnie nie da, bo te rekordery uaktywniają się PO uzyskaniu
połączenia -
a ten komunikat jest traktowany tak samo jak sygnał "zajętości"....

A jakby podłączyć komórę do kompa i wtedy nagrywać? W systemie.