skąd pobierać najlepiej aktualne kursy walut dla strony

Data: 2010-10-05 10:38:55
Autor: zlotowinfo
skąd pobierać najlepiej aktualne kursy walut dla strony
chciałem wrzucić do crona, mbankowe nie bardzo
bo w weekend wogole nic nie pokazuje

jakiś w miarę stabilny serwer z kursami zawsze na tej samej podstronie

Data: 2010-10-05 11:47:33
Autor: Lenny
zlotowinfo pisze:

jakiś w miarę stabilny serwer z kursami zawsze na tej samej podstronie

najbardziej stabilne kursy jakie widziałem są na podstronie:

http://www.nbp.pl/home.aspx?navid=archa&c=/ascx/tabarch.ascx&n=a192z101001

oraz (podobna stabilność kursu):

http://www.pkobp.pl/index.php/id=waluty_a/data=2010-10-01/godz=13%3A10%3A00/section=ogol

pozdrawiam
Lemek

Data: 2010-10-05 12:44:50
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Lenny" <le_nowo@wp.pl> napisał w wiadomości news:i8es7l$pgd$1opal.icpnet.pl...
zlotowinfo pisze:

[...]

obydwa lipa z datą w linku

Data: 2010-10-05 03:58:36
Autor: k_jak_krzys
On 5 Paź, 12:44, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
Użytkownik "Lenny" <le_n...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:i8es7l$pgd$1opal.icpnet.pl...

> najbardziej stabilne kursy jakie widziałem są na podstronie:

> [...]

Czołem, na stronie NBP (http://www.nbp.pl/kursy/kursya.html) na dole
jest ukryty link do pliku xml z którego można pobrać aktualne kursy.
Parser znajdziesz przy pomocy google hasło: "nbp kursy walut php". W
php to jakieś kilkanaście linii kodu.

Data: 2010-10-05 18:10:26
Autor: Paweł
k_jak_krzys wrote:

On 5 PaĹş, 12:44, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
> [...]

Czołem, na stronie NBP (http://www.nbp.pl/kursy/kursya.html) na dole
jest ukryty link do pliku xml z którego można pobrać aktualne kursy.

zaden tam ukryty, tylko normalny link :)

http://nbp.pl/kursy/xml/a194z101005.xml
                                 ^^ dzien miesiaca
                               ^^ miesiac
                             ^^ rok 20xx
                         ^^^ numer dnia roboczego w roku.

ewentualnie codziennie parsowac xml z rss-a:

http://rss.nbp.pl/

Data: 2010-10-05 21:29:52
Autor: zlotowinfo
skąd pobierać najlepiej aktualne kursy walut dla strony
udało mi się znaleźć :]
http://www.bnpparibasfortis.pl/kursy-walut.asp

a podane linki? nie wiem na co mi średnie kursy...

Data: 2010-10-06 20:38:25
Autor: Rafał
W dniu 2010-10-05 21:29, zlotowinfo pisze:
a podane linki? nie wiem na co mi średnie kursy...

A na co ci kursy sprzedaży danej jednej instytucji?

--
Raf

Data: 2010-10-07 02:01:35
Autor: kashmiri
skąd pobierać najlepiej aktualne kursy walut dla strony
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> dared to write:
chciałem wrzucić do crona, mbankowe nie bardzo
bo w weekend wogole nic nie pokazuje

jakiś w miarę stabilny serwer z kursami zawsze na tej samej podstronie

ecb.eu jest zwykle bardzo stabilny ;)

xe.com to też legenda, chociaż co do sposobu wyliczania kursów się nie wypowiem.

skąd pobierać najlepiej aktualne kursy walut dla strony