skąd szklaną stłuczkę?

Data: 2010-08-16 18:00:55
Autor: andreas
skąd szklaną stłuczkę?
Jak tu zagląda ktoś z branży recyklingu szkła to niech powie, gdzie są źródła?
Nie chcę oczywiście szczegółowych adresów, lecz tylko ogólnie, np. "producenci wina, szklarze, ...".

--
andreas

Data: 2010-08-30 08:15:23
Autor: --=olo=--
skąd szklaną stłuczkę?

Użytkownik "andreas" <andreas@onet.pl> napisał w wiadomości news:i4bnbs$ocf$1news.onet.pl...
Jak tu zagląda ktoś z branży recyklingu szkła to niech powie, gdzie są źródła?
Nie chcę oczywiście szczegółowych adresów, lecz tylko ogólnie, np. "producenci wina, szklarze, ...".

u mnie jest selektywna zbiórka odpadów i zakład komunalny to odbiera i dalej odsprzedaje

skąd szklaną stłuczkę?