skafander Divemaster Northern Diver - opinie?

Data: 2009-09-15 13:34:16
Autor: Zbyszek
skafander Divemaster Northern Diver - opinie?
Od jakiegoś czasu sprzedają się u nas w kraju...
Nie spotkałem się jednak jeszcze z żadną subiektywną opinią użytkowników tego skafandra - czy jest OK? Jakie ma plusy a jakie minusy...
Rozważam zakup suchego neoprenowego - i divemaster wydaje się być jedną z alternatyw.
Podzielcie się, proszę, Waszymi doświadczeniami. Najważniejsze: czy jest on wart swojej ceny?

Pozdro,
Zbyszek

Data: 2009-09-15 08:35:10
Autor: Obi_Wan
skafander Divemaster Northern Diver - opinie?
Czesc,
może lepiej sam sprawdź jak Ci się w tym skafandrze będzie pływało!
Zadzwoń do Divemastera z Katowic i umów się na test. Ja tak zrobiłem
jak kupowałem kiedyś u nich mokry skafander WaterProofa. Nie robili
żadnego problemu.
Tu masz kontakt do nich http://www.divemaster.pl/content/view/2/14/
Może Ci to jakoś pomoże w wyborze!
Pozdrawiam

Data: 2009-09-16 10:09:00
Autor: Zbyszek
[...]

Zacny pomysł :)
Spróbuję.
Pozdrawiam,
Zbyszek

Data: 2009-09-15 13:46:19
Autor: tomq100
Dnia 2009-09-15 13:34, Użytkownik Zbyszek napisał:
[...]

Jest wart ceny jaką byś zapłacił w GB. Ceny w Polsce są nienormalne.
Tu ukłon w stronę dystrybutora.

Data: 2009-09-15 14:11:15
Autor: ~BitPump
skafander Divemaster Northern Diver - opinie?
Jest wart ceny jaką byś zapłacił w GB. Ceny w Polsce są nienormalne.
Tu ukłon w stronę dystrybutora.

Ja swego czasu dostałem od Rysia (OCN) cenę bardzo dobrą. Na tyle dobrą, że wolałem zamówić u Niego, a nie w UK.

~BitPump

Data: 2009-09-15 14:23:49
Autor: tomq100
Dnia 2009-09-15 14:11, Użytkownik ~BitPump napisał:
[...]

Może swoim kolegom sprzedaje taniej nie wiem ale wiem, że 1000 funtów a 400 funtów to dość duża różnica.

Data: 2009-09-15 14:56:20
Autor: zbyszek.ryszawa
> [...]

Ja swego czasu dostałem od Rysia (OCN) cenę bardzo dobrą. Na tyle dobrą, że wolałem zamówić u Niego, a nie w UK.

A jak Ci się sprawuje sam skafander?
Cena - jak piszesz, zawsze może być negocjowana...
Chciałbym pozać Wasze opinie o samym produkcie (np, jakie są tam zawory?, czy korzystasz z ich autorkich suchych rękawic? ...)

Zbyszek

Data: 2009-09-15 15:03:29
Autor: ~BitPump
skafander Divemaster Northern Diver - opinie?
A jak Ci się sprawuje sam skafander?

Nie używam tego skafandra z zupełnie innych przyczyn. Nawet w nim nie byłem w wodzie ani razu.

~BitPump

Data: 2009-09-16 17:26:33
Autor: info
[...]

nie tak dawno chciałem kupić skafander tej firmy tylko model z cordury. przedstawiciel handlowy north diver skontaktowął się ze mną i podał jakąs tam cenę. natomiast po moim telefonicznym skontaktowaniu się z firma cena wzrosła dwukrotnie, i tłumaczyli sie że przedstawiciel juz tam nie pracuje i wprowadził mnie w błąd. naturanie nie kupiłem u nich, tylko w ocean pro. na stronach angielskich bardzo chwalili skafandry north diver, musisz poszperać i cos tam znajdziesz. i ceny tez są inne. praktycznie o połowę mniejsze.
mariusz

--

skafander Divemaster Northern Diver - opinie?