skafander Divemaster Northern Diver - opinie?

Data: 2009-09-15 08:35:10
Autor: Obi_Wan
skafander Divemaster Northern Diver - opinie?
Czesc,
może lepiej sam sprawdź jak Ci się w tym skafandrze będzie pływało!
Zadzwoń do Divemastera z Katowic i umów się na test. Ja tak zrobiłem
jak kupowałem kiedyś u nich mokry skafander WaterProofa. Nie robili
żadnego problemu.
Tu masz kontakt do nich http://www.divemaster.pl/content/view/2/14/
Może Ci to jakoś pomoże w wyborze!
Pozdrawiam

Data: 2009-09-16 10:09:00
Autor: Zbyszek
[...]

Zacny pomysł :)
Spróbuję.
Pozdrawiam,
Zbyszek

--

skafander Divemaster Northern Diver - opinie?