skafander Divemaster Northern Diver - opinie?

Data: 2009-09-16 17:26:33
Autor: info
skafander Divemaster Northern Diver - opinie?
Od jakiegoś czasu sprzedają się u nas w kraju...
Nie spotkałem się jednak jeszcze z żadną subiektywną opinią użytkowników
tego
skafandra - czy jest OK? Jakie ma plusy a jakie minusy...
Rozważam zakup suchego neoprenowego - i divemaster wydaje się być jedną z alternatyw.
Podzielcie się, proszę, Waszymi doświadczeniami. Najważniejsze: czy jest on wart swojej ceny?

Pozdro,
Zbyszek

--

nie tak dawno chciałem kupić skafander tej firmy tylko model z cordury. przedstawiciel handlowy north diver skontaktowął się ze mną i podał jakąs tam cenę. natomiast po moim telefonicznym skontaktowaniu się z firma cena wzrosła dwukrotnie, i tłumaczyli sie że przedstawiciel juz tam nie pracuje i wprowadził mnie w błąd. naturanie nie kupiłem u nich, tylko w ocean pro. na stronach angielskich bardzo chwalili skafandry north diver, musisz poszperać i cos tam znajdziesz. i ceny tez są inne. praktycznie o połowę mniejsze.
mariusz

--

skafander Divemaster Northern Diver - opinie?