skalowanie obrazu do wyższej rozdzielczości (DVD)

Data: 2011-12-25 14:13:08
Autor: ToMasz
skalowanie obrazu do wyższej rozdzielczości (DVD)
Testował to ktoś? Jakiej jakosci jest przeskalowany obraz plyty DVD do
jakości "HD"
Z pewną dozą nieśmiałości skłonny jestem zaryzykować stwierdzenie że każdy kto oglądał DVD na fullhd tego próbował.
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale to skalowanie ma na celu poprawe jakosci
np. DVD i uzyskanie namiastke HD , czy tak ? Jesli tak to jakiej jakosci
jest ten obraz po przeskalowaniu ? Jak to widac na duzych ekranach np. 55?
Nie da się poprawić jakości DVD. DVD ma ok 700 punktów a full hd 1900? Każdy TV jakoś sobie to przeskaluje, i śmiem twierdzić, ma do tego doskonałe oprogramowanie. Dlaczego? bo na codzień robi to samo z sygnałem SD.
Gdyby jakiś TV robił takie przeskalowanie źle, mógłbyś spróbować przeskalować taki film vdubem(da sie?), następnie zapisać do formatu zgodnego z full hd ( wow ta ilość danych) i odtworzyć na czymś co prześle to full hd do TV. Tylko po co?

ToMasz

skalowanie obrazu do wyższej rozdzielczości (DVD)