Data: 2010-09-29 10:42:34 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
skandla w LOT - przeciw lonczeniu dzieci | |
Dnia Tue, 28 Sep 2010 16:58:57 +0200, malgosia napisał(a):
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/awantura-w-samolocie-lot-u-maszyna-lecaca-do-chica_154968.html Abstrahujac od belkotu koliny, czy nie wydaje sie Wam ze obecne podejscie do wszelkich incydentow pokladowych jest gorzej niz paranoiczne? Przez jednego idiote tony zmarnowanego paliwa, ponad 200 osob dotrze na miejsce ze sporym opoznieniem, przepadnÄaloty laczone itd. Co z tego ze teoretycznie mozna go obciazyc kosztami, jesli nie wiadomo czy kiedykolwiek je pokryje? Tymczasem: - po jakie licho do furiata sie pchal pilot? - dlaczego nie ma na pokladzie pracownika linii o odpowiednich gabarytach, by takimi furiatami sie zajal? Strzal w pysk, kajdanki, wystawiony odpowiedni rachuneczek rzedu 10*cena biletu (pozycja w cenniku rzecz jasna) Wiadomo ze na pokladzie i tak zawsze lataja "marshalls", ale oni akurat maja prikaz sie w zadnym wypadku nie ujawniac jesli nie ma _realnego_ zagrozenia dla bezpieczenstwa lotu... Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2010-09-29 11:54:30 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
skandla w LOT - przeciw lonczeniu dzieci | |
Pan Jacek Osiecki napisał:
- po jakie licho do furiata sie pchal pilot? To zdaje się nie był pilot tego samolotu, tylko taki, co leciał do roboty jako pasażer biznesklasy. - dlaczego nie ma na pokladzie pracownika linii o odpowiednich Jak często się trafia taki furiat? Myślę, że wożenie osiłka się po prostu nie opłaca. A tu się wszystkie koszty od gościa ściągnie (nie są aż tak duże, by nie starczyło kasy np. ze zlicytowanego domu). Można się spodziewać, że co najmniej kilku spóźnionych pasażerów też wystąpi z pozwami. Jarek Jakie to szczęście, że facet nie miał ze sobą lemoniady albo pasty do zębów -- gdyby ochrona na lotnisku mu to przepuściła, to by dopiero była tragedia. Albo że nie miał na głowie turbanu. |
|
Data: 2010-09-29 10:24:10 | |
Autor: heja | |
skandla w LOT - przeciw lonczeniu dzieci | |
> - po jakie licho do furiata sie pchal pilot? Albo zmiennik. Na trasach przez Atlantyk leci więcej niż dwóch pilotów, chodzi o to, żeby nie przekroczyć maksymalnego dozwolonego czasu pracy. -- Michał |
|
Data: 2010-09-29 23:20:52 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
skandla w LOT - przeciw lonczeniu dzieci | |
Pan Michał napisał:
- po jakie licho do furiata sie pchal pilot? To tylko 10 godzin, zmieniają się w tym czasie? Zdarzało mi się lecieć jednym samolotem nawet dwa razy dłużej -- w rozstawne konie, to znaczy załoga zmienała się na lotnisku pośrednim. Ale na jednym odcinku pilotów chyba było dwóch (nie widziałem, by gości w mundurkach była taka chmara jak w Ił-62). LOT ma taka organizację pracy? Bo w takim Singapore Air, jak leci non-stop 20 godzin do Newark, to ja rozumiem. -- Jarek |
|
Data: 2010-09-29 22:21:02 | |
Autor: PLCEDI | |
skandla w LOT - przeciw lonczeniu dzieci | |
(...)
Jakie to szczęście, że facet nie miał ze sobą lemoniady albo pasty Co do szczegółów anatomicznych pacjenta to wg współpasażerów był pejsatym mówiącym po rosyjsku(oczywiście wg paszportu to starożytny US- maniec z niego - bo tak najbezpieczniej się rozpychać po świecie). Więc po pierwsze - najprawdopodobniej LOT będzie musiał odszkodowanie płacić jak parę jemu podobnych obskoczy sędziego. A po drugie jakoś z rzadka słychać o problemach z "turbanami" - no chyba że myślisz o tym z Indii co parę dni wstecz nie dał sobie go zdjąć na odprawie w Wa- wie. |
|
Data: 2010-09-30 09:27:45 | |
Autor: Jan Werbiński | |
skandla w LOT - przeciw lonczeniu dzieci | |
Użytkownik "PLCEDI" <plcedi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:20d5fb29-d595-4bbb-bafa-
płacić jak parę jemu podobnych obskoczy sędziego. A po drugie jakoś z rzadka słychać o problemach z "turbanami" - no chyba że myślisz o tym z Indii co parę dni wstecz nie dał sobie go zdjąć na odprawie w Wa- -- -- -- -- -- -- -- -- Nie ma problemów, bo tych z turbanami transferują od razu na Szymany. -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
|
Data: 2010-09-30 09:44:43 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
skandla w LOT - przeciw lonczeniu dzieci | |
PLCEDI napisało:
Jakie to szczęście, że facet nie miał ze sobą lemoniady albo pasty A, chyba że pejsaty. To całkowicie zmienia postać rzeczy. Że też sam na to nie wpadłem. Prezes LOT właśnie wczoraj podał się do dymisji. Napewno też oddali pasażerowi paszport, bo sędzia na wszelki wypadek obskoczył tych z prokuratury. A po drugie jakoś z rzadka słychać o problemach z "turbanami" - no No właśnie nie dwa dni wstesz, tylko rok temu. I kilka czy kilkanaście razy w tym okresie -- tylko w przypadku tego jednego gościa. Wszyscy na lotnisku już go dobrze znają, więc wiedzą, że trzeba mu turban zdjąć, bo jak się choć raz przepuści, to tragedia gotowa. Jarek -- Kumpel to różne witze zna Mówi, że Hindus nieźle ma Zawiąże ręcznik koło krzyża I taki wąż jak w zoo tam Hindusa nie tknie -- wierz pan nam Bo Hindus jemu nie ubliża. |
|
Data: 2010-09-29 13:28:28 | |
Autor: malgosia | |
skandla w LOT - przeciw lonczeniu dzieci | |
Wiadomo ze na pokladzie i tak zawsze lataja "marshalls", ale oni akurat maja Polscy marszal są najlepsi bo nie ujawniajo sie nawet w wypadku Zagrożenia jk |
|
Data: 2010-09-29 15:27:26 | |
Autor: J.F. | |
skandla w LOT - przeciw lonczeniu dzieci | |
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał
Abstrahujac od belkotu koliny, czy nie wydaje sie Wam ze obecne podejscie do Nie wiadomo jak to wygladalo - stoi taki wielki, stuka w drzwi kabiny pilotow, to moze i nie paranoja. Ale mi wyglada na brak doswiadczenia i przeszkolenia polskiego personelu. Pradem go, pradem, w kajdanki, wyladowac, oskarzyc, przed sad, wypuscic za wysoka kaucja :-) Przez jednego idiote tony zmarnowanego paliwa, ponad 200 osob dotrze na miejsce ze sporym To akurat zawsze trzeba miec w samolotach na uwadze. Ptaszek, mgla, burza, kolejka - i kto jest temu winien ? Co z tego ze teoretycznie mozna go Spoko spoko - 22 tony nie tak duzo. Tymczasem: Jedyny meski personel to piloci ? :-) - dlaczego nie ma na pokladzie pracownika linii o odpowiednich gabarytach, Poleci Golota i co zrobisz ? Trzech trzeba bedzie zatrudnic, koszta wzrosna, przychody spadna :-) To sie teraz da elektronicznie zalatwic :-) Strzal w pysk, kajdanki, wystawiony Ladowanie celem przekazania lokalnym wladzom, opoznienia, paliwo - 10x to za malo. Wiadomo ze na pokladzie i tak zawsze lataja "marshalls" Chyba jednak nie zawsze. J. |