skaner canon lido 200

Data: 2010-03-24 21:53:37
Autor: art_noise
skaner canon lido 200
Czesc

Uzywa ktos z was skanera canon lido 200? Mialbym pare pytan ;)

Pozdrawiam
Art_noise

Data: 2010-03-24 22:45:39
Autor: Animka
skaner canon lido 200
Data: 2010-03-24 23:16:32
Autor: art_noise
skaner canon lido 200

http://translate.google.pl/translate?js=y&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.canon.co.uk%2FFor_Home%2FProduct_Finder%2FScanners%2FFlatbed%2Fcanoscan_lide_200%2Findex.asp&sl=en&tl=pl

--

Parametry techniczne znam. Chodzi o przeprowadzenie jednego testu na tym skanerze. Co wyjdzie z tego to nawet canon polska nie wie....

Pozdrawiam
Art_noise

Data: 2010-03-25 00:10:04
Autor: Animka
skaner canon lido 200
W dniu 2010-03-24 23:16, art_noise pisze:

[...]

A co wyjdzie? Ty wiesz?

Ja mam Canon Lide 25.

--
animka

Data: 2010-03-25 11:07:53
Autor: art_noise
skaner canon lido 200

A co wyjdzie? Ty wiesz?

Ja mam Canon Lide 25.

Jakbym wiedzial to bym nie pytal ;) Ale jak masz lide 25 to moze pomozesz blizniemu i zrobisz trzyminutowy test?
Chodzi mi o to ze musze skanowac z automatu - klade cos na szybie skanera, wciskam przycisk na skanerze i skanuje mi do pliku. To ma kazdy skaner. Ale nikt nie potrafi odpowiedziec czy jak poloze na szybie np wizytowke to zeskanuje mi cala szybe, czy tez automatyka zapisze sama wizytowke.
Oczywiscie caly czas pisze o skanowaniu poprzez klikniecie przycisku na skanerze, bez otwierania dodatkowych aplikacji...

Pozdrawiam
Art_noise

Data: 2010-03-25 18:35:55
Autor: Animka
skaner canon lido 200
W dniu 2010-03-25 11:07, art_noise pisze:

A co wyjdzie? Ty wiesz?

Ja mam Canon Lide 25.

Jakbym wiedzial to bym nie pytal ;) Ale jak masz lide 25 to moze pomozesz
blizniemu i zrobisz trzyminutowy test?

Ale Ty pytałe¶ o Lido 2000, a nie Lide 25.

[...]

Niestety, u mnie od razu sam się otwiera program do skanowania i trzeba nacisn±ć przycisk SKAN. To przy dwóch pierwszych guzikach/przyciskach skanera. Po naci¶nięciu trzeciego skanuje bez potrzeby naciskania na przycisk Skan w programie i wysyła na maila.
Skanuje się cała strona! Na białym tle A4 w Irfan View mam tę wizytówkę. Można j± wyci±ć i ponownie wkleić. Wtedy będzie już sama wizytówka.
Musisz poszukać sobie jakiego¶ programiku do tworzenia wizytówek jak nie chcesz mieć po 1 wizytówce na papierze A4.

--
animka

Data: 2010-03-25 21:45:50
Autor: art_noise
skaner canon lido 200
Dzieki za testy. Czyli lide25 odpada. Ciekawe czy lide200 tak samo pracuje...

Pozdrawiam
Art_noise

Data: 2010-03-27 02:51:41
Autor: Animka
skaner canon lido 200
W dniu 2010-03-25 21:45, art_noise pisze:
Dzieki za testy. Czyli lide25 odpada. Ciekawe czy lide200 tak samo
pracuje...

Nie mogłe¶ zapytać u producenta, czy w jakim¶ serwisie? Albo  instrukcję przeczytać? Szczególnie instrukcję przeczytać.

--
animka

Data: 2010-03-31 01:05:35
Autor: art_noise
skaner canon lido 200
Nie mogłe¶ zapytać u producenta, czy w jakim¶ serwisie? Albo  instrukcję przeczytać? Szczególnie instrukcję przeczytać.

U producenta (canon polska) pytalem - nie wiedzieli/nie byli pewni. W instrukcji nic jasno nie napisano.
Ale nic to - po prostu przyryzykowalem kupilem tego lido. Dzis przyszedl i jakos (dlatego jakos bo czasami glupieje) daje rade z moimi wymaganiami. Potestuje jeszcze troche, jak sie okaze ze odpowiada to bedzie super.

Pozdrawiam
Art_noise

Data: 2010-03-31 01:54:15
Autor: GLaF
skaner canon lido 200
Dnia Wed, 31 Mar 2010 01:05:35 +0200, art_noise napisał(a):

[...]

A jak nie będzie odpowiadać, to można zwrócić w ci±gu 10 dni pokrywaj±c
koszty przesyłki.

--
GLaF

skaner canon lido 200