skaner jak drukarka - z automatycznym podajnikiem

Data: 2011-07-09 23:59:23
Autor: BQB
skaner jak drukarka - z automatycznym podajnikiem
Czy jest coś takiego, aby można było wrzucić kilka kartek A4, kazać skanować i on by wszystkie zeskanował, bez potrzeby ingerencji człowieka.

Data: 2011-07-10 00:11:46
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-07-09 23:59, BQB wrote:
Czy jest coś takiego, aby można było wrzucić kilka kartek A4, kazać
skanować i on by wszystkie zeskanował, bez potrzeby ingerencji człowieka.

Oczywiscie. Szukaj skanerĂłw z ADF (Automatic Document Feeder)

http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_document_feeder

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Data: 2011-07-10 00:16:58
Autor: GLaF
Dnia Sat, 09 Jul 2011 23:59:23 +0200, BQB napisał(a):

Czy jest coś takiego, aby można było wrzucić kilka kartek A4, kazać skanować i on by wszystkie zeskanował, bez potrzeby ingerencji człowieka.

Jest - automatyczny podajnik dokumentów - ADF (automatic document feeder).
Ale skanerów na rynku niewiele i łatwiej i taniej będzie chyba kupić urz.
wielof. z tą funkcją.

--
GLaF

Data: 2011-07-10 15:25:12
Autor: Doxent

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:4e18cf3c$1news.home.net.pl...
Czy jest coś takiego, aby można było wrzucić kilka kartek A4, kazać skanować i on by wszystkie zeskanował, bez potrzeby ingerencji człowieka.

Plustek robił swego czasu takowe aczkolwiek bardzo drogie. Cena to około 1300 zł. Skanowało 2 strony A4 max jednocześnie. Zaleta dość szybkie i w miarę trwałe. Wada to niestety trochę skomplikowane lecz możliwe do opanowania oprogramowanie. Możliwość skanowania od razu do pdf-a. Jakość taka sobie ale w przypadku dokumentów tekstowych wystarczająca.

Data: 2011-07-10 20:19:57
Autor: MC
Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivc97k$4q0$1inews.gazeta.pl...

[...]

Skanowanie do PDF-a nie jest żadną zaletą kiedy w tym pliku siedzi sam obrazek. Rozszerzenie pliku nie ma już żadnego znaczenia.

Data: 2011-07-10 17:42:55
Autor: Adam
W dniu 2011-07-09 23:59, BQB pisze:
Czy jest coś takiego, aby można było wrzucić kilka kartek A4, kazać
skanować i on by wszystkie zeskanował, bez potrzeby ingerencji człowieka.

Jeśli tanio - kup GLaF pisał - wielofunkcyjną atramentówkę, choćby jakiegoś (za przeproszeniem) HP z ADF. Niektóre nawet mają dupleks ADF - to znaczy, że skanują obie strony kartki. Podajniki mają na kilkadziesiąt kartek.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2011-07-10 22:58:36
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail a.g@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ja polecam Brothera.
Miałem urządzenie wielofunkcyjne HP i miało tak dopracowane oprogroamowanie że obiecałem sobie nigdy wiećej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2011-07-11 12:00:14
Autor: Animka
W dniu 2011-07-11 00:58, Budzik pisze:

ja polecam Brothera.
Miałem urządzenie wielofunkcyjne HP i miało tak dopracowane oprogroamowanie
że obiecałem sobie nigdy wiećej.

Jak skanujesz obie strony kartki na raz?

--
animka

Data: 2011-07-11 19:36:49
Autor: Adam
W dniu 2011-07-11 12:00, Animka pisze:
[...]

że się wtrącę:
aby skanowało 2 strony kartki na raz, to nie widziałem.
Natomiast standardowo jest duplex, pod względem funkcjonalności identyczny jak w drukarkach, czyli jest skanowana jedna strona, po czym dupleks połyka kartkę, odwraca ją i oddaje obróconą, aby zeskanować drugą stronę.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2011-07-11 21:05:28
Autor: Animka
W dniu 2011-07-11 19:36, Adam pisze:
[...]

W mojej trzeba przekładać kartki na drugą stronę (chyba, bo jeszcze nie stosowałam).
Natomiast jak drukuje to drukuje na stronie papieru od strony dolnej, tj. tej strony, która leży na pozostałych kartkach papieru. Nie mogę zrozumieć jak ona odwraca te kartki.

--
animka

Data: 2011-07-11 21:19:43
Autor: Rafał Łukawski
[...]

Wystarczy bardziej zaawansowany system wałków by pod głowicą światłoczułą przesunąc kolejno obie stronuy (nie jednocześnie!!!).

Data: 2011-07-12 09:17:20
Autor: Adam
W dniu 2011-07-11 21:19, Rafał Łukawski pisze:

[...]

Dla Animki:

http://www.youtube.com/watch?v=NzZSgnp9rzQ

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2011-07-12 22:11:28
Autor: Animka
W dniu 2011-07-12 09:17, Adam pisze:
[...]

Fajnie, tylko, że w mojej drukarce kartka wyłazi z tego samego miejca, czyli tam gdzie jest papier włożony.
Spojrzałam jeszcze na szybę skanera i sobie uzmysłowiłam, że jakieś wałki muszą być między szybą, a podajnikiem papieru.

--
animka

Data: 2011-07-12 22:15:00
Autor: Animka
skaner jak drukarka - z automatycznym podajnikiem
W dniu 2011-07-12 09:17, Adam pisze:

Dla Animki:

http://www.youtube.com/watch?v=NzZSgnp9rzQ

Uśmiałam się przy tym filmiku na tej stronie, którą podałeś.
http://www.youtube.com/watch?v=mlgqUXy2Rd4&NR=1

--
animka

Data: 2011-07-13 20:40:07
Autor: Jawi
W dniu 2011-07-12 22:15, Animka pisze:
[...]

No fajna stronka:) Że też wcześniej nie widziałem.

Data: 2011-07-11 23:58:38
Autor: Budzik
skaner jak drukarka - z automatycznym podajnikiem
Użytkownik Animka animka@to.nie.ja.wp.pl ...

ja polecam Brothera.
Miałem urządzenie wielofunkcyjne HP i miało tak dopracowane
oprogroamowanie że obiecałem sobie nigdy wiećej.

Jak skanujesz obie strony kartki na raz?

tak pocielas cytat, ze nie wiadomo do czego się odnosisz....
A zakładam, że pytasz nie mnie?

Data: 2011-07-11 14:31:08
Autor: Adam
[...]

Bo HP ma oprogramowanie "dla blondynek" i to dodatkowo tych o IQ < 60  ;)

Byle głupia drukarka HP, której sterownik powinien zajmować kilkaset kB, ma płytkę, z której często instaluje się fafnaście dziwnych programów ważących dziesiątki lub setki MB :(

Ostatnio instalowałem (na "gościnnych" występach u klienta kolegi) jakiegoś wypierdka HP, skanero-drukarkę atramentową z łącznością WiFi.
Instaluje się przez pół godziny bodajże ponad 300MB śmieci, wszystko bez możliwości wstępnej konfiguracji, co ma być zainstalowane.

Dlatego od blisko 10 lat już klientom nie sprzedaję HP.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2011-07-11 23:58:39
Autor: Budzik
[...]

wielkosc programów pomijam - tego juz chyba nikt nie przeskoczy.
Ale HP  iało swietna sprawe - skanowałem sobie w tle dokument kartka po kartce, a ze skanowanie troche trwało, w miedzyczasie cos pisałem.
I wtedy potrafił wyskoczyc komunikat z jednym anuluj na srodku, ktore to anuluj uruchamiane było jakimkolwiek przyciskiem....
Ile razy musiałem powtarzac skanowanie.
Ja nie wiem - czy oni nie daja tego nikomu do testoania?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2011-07-14 13:43:12
Autor: ąćęłńóśźż
skaner jak drukarka - z automatycznym podajnikiem
Podobne gówno ma oprogramowanie urządzenia Panasonic niestety.

-- -- -

Data: 2011-07-21 21:58:06
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail j666.SKASUJ@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

I wtedy potrafił wyskoczyc komunikat z jednym anuluj na srodku, ktore
anuluj uruchamiane było jakimkolwiek przyciskiem.

Podobne gówno ma oprogramowanie urządzenia Panasonic niestety.

A Brother nie - wiec je polecam.

P.S. POD, nie NAD ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2011-07-22 02:17:34
Autor: Animka
W dniu 2011-07-21 23:58, Budzik pisze:
[...]

Było chyba w Brother'rze skanowanie do PDF-a (?) i teraz jak mi to było potrzebne to nie mam.

--
animka

Data: 2011-07-22 08:46:46
Autor: Mariusz Kruk
skaner jak drukarka - z automatycznym podajnikiem
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Animka"
Było chyba w Brother'rze

Auuuuuuuuuuuuuuu!
http://epsilon.eu.org/epsilon/index.php/pol/Varia/Odloz-ten-apostrof!

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,38804171
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-07-31 23:57:30
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail animka@to.nie.ja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

hmm, to do czego drukuje ci dokumenty? Do jpg? --
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,
a w duchu myśli - jeleń!"  Richard Fish

Data: 2011-08-01 02:18:31
Autor: Animka
W dniu 2011-08-01 01:57, Budzik pisze:
[...]

Gdzieś mialam opjcję skanowania do PDF-a. Teraz tego nie widzę. Jest do obrazu, do OCR i do pliku. Mało skanuję to może coś mi się przywidziało?

--
animka

Data: 2011-08-01 12:11:21
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Mon, 01 Aug 2011 02:18:31 +0200, Animka napisał(a):

Gdzieś mialam opjcję skanowania do PDF-a. Teraz tego nie widzę. Jest do obrazu, do OCR i do pliku. Mało skanuję to może coś mi się przywidziało?

Żeby to raz…

[ Yeah, a little bit of hate-fucking always good for the soul.             ]
[                            (Lew Ashby "Californication 2x05 Vaginatown") ]

Data: 2011-08-02 06:57:29
Autor: Budzik
[...]

a do pliku to jak ci skanuje? --
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć
między nimi. I cóż ty na to fizyko???

Data: 2011-08-02 11:36:21
Autor: Animka
W dniu 2011-08-02 08:57, Budzik pisze:
[...]

Do jpg, png, bmp
Musiałabym chyba od nowa instalować tę drukarkę. Może coś usunęłam. Pewnie w Paper Port.

--
animka

Data: 2011-07-10 20:35:26
Autor: BQB
[...]

To jakie urządzenie wielofunkcyjne byście polecili? Niech ma czynne gniazdo RJ45 :P
Może mieć dupleks, niskie koszty eksploatacji.

Data: 2011-07-10 21:09:45
Autor: Jawi
W dniu 2011-07-10 20:35, BQB pisze:
[...]

no kiedyś popularne były drukarki HP 1100 z przystawką skanerem, ani to nowe, ani z RJ jakimkolwiek:)

Data: 2011-07-11 00:10:31
Autor: BQB
W dniu 2011-07-10 21:09, Jawi pisze:
[...]

A próby instalacji na XP z SP3 mogą do szału doprowadzić.

Data: 2011-07-11 14:45:23
Autor: Adam
[...]

Musisz sam poszukać ;)

Tak na szybko, bez wdawania się w szczegóły, masz (o ile się nie machnąłem) po 6 pierwszych urządzeń spośród:
- atramentówki
- laser mono
- laser kolor

Ale przy wyborze uważaj, jeśli to ma dla Ciebie znaczenie, czy "drukarka" to prawdziwa drukarka, czy tylko urządzenie GDI.

Producent Nazwa produktu Ilość Cena Wartość

1. 4787B009AA Canon PIXMA MX360 w/fax 1 258,66 zł 258,66 zł
2. CB867A#BEL HP - peryferia HP Officejet 4500 1 284,52 zł 284,52 zł
3. C11CA79304CE Epson Urządzenie wielofunkcyjne Epson Stylus BX305F 1 290,13 zł 290,13 zł
4. C11CA78304CE Epson Urządzenie wielofunkcyjne Epson Stylus BX320FW 1 391,44 zł 391,44 zł
5. 90T7032 Lexmark Lexmark Pro 705 Prevail 1 399,04 zł 399,04 zł
6. MFCJ415WAP1 Brother Urządzenie wielofunkcyjne MFCJ415W 1 427,87 zł 427,87 zł
7. 9967000876 Konica Minolta Urządzenie wielofunkcyjne PagePro 1490MF 1   603,20 zł 603,20 zł
8. 3100MFPV_X Xerox Xerox Phaser3100MFPV/X - 4 w 1 1 622,06 zł 622,06 zł
9. 4509B041AA Canon i-SENSYS MF4430 1 633,82 zł 633,82 zł
10. KX-MB2010PDB Panasonic Laserowe urządzenie wielofunkcyjne Panasonic KX-MB2010PDB 1 686,02 zł 686,02 zł
11. CE844A#B19 HP - peryferia HP LaserJet M1217nfw MFP 1 780,29 zł 780,29 zł
12. 3210V_N Xerox Xerox WorkCentre 3210 1 843,89 zł 843,89 zł
13. CLX-3185FW/SEE-TN Samsung Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne Samsung CLX-3185FW/SEE 1 1 054,94 zł 1 054,94 zł
14. 3556B012AA Canon I-SENSYS MF8030Cn 1 1 270,90 zł 1 270,90 zł
15. CE861A#B19 HP - peryferia HP Color LaserJet Pro CM1415fn MFP 1 1 289,26 zł 1 289,26 zł
16. 406444-TN Ricoh Ricoh Aficio SP C231SF, 20 str/min, GDI, ADF, sieć - towar naprawiany 1 1 323,86 zł 1 323,86 zł
17. DCP9010CNYJ1 Brother Brother DCP-9010CN 1 1 401,86 zł 1 401,86 zł
18. B5875 Olivetti Urządzenie wielofunkcyjne Olivetti d-Color MF920 1 1 472,56 zł 1 472,56 zł

Podane ceny nie zawierają podatku VAT - ceny netto.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2011-08-03 10:10:36
Autor: BQB
skaner jak drukarka - z automatycznym podajnikiem
W dniu 11-07-11 14:45, Adam pisze:

Kupiłem: Brother Urządzenie wielofunkcyjne MFCJ415W i jestem puki co zadowolony.

skaner jak drukarka - z automatycznym podajnikiem