skarbek extraklasy w telegazecie tvp-sport i tyle

Data: 2010-02-19 14:28:44
Autor: vversa
skarbek extraklasy w telegazecie tvp-sport i tyle
Kiedyś znalazłam strony teletextu z informacjami klubowymi ,
ale jestem oburzona , ze w takiej stacji nie ma składów I ligi.
O drugiej nie wspomne.
Wiadomo ,ze ktos
 kto ma taki problem i nie ma internetu,
to w sieci nie bedzie sie o tym pisac.
Niech se nie mysla hje,ze jak ktos ma dostep,
ale i ma obraz z podgladem do teletekstu
to nie chcialby wykorzystac go do ogladania pilki noznej naprzyklad skoro jest opcja mix (nakldania się tekstu z główną wizją).
Od lat sa podwyzki na abonament dla prezenterow , a technika ciagle ta sama przewaza
(poki co nie ma cyfrowej telewizji).

!

Data: 2010-02-19 14:34:40
Autor: etyci
skarbek extraklasy w telegazecie tvp-sport i tyle
Przeciez czytają na początku zestawienia i ustawienia.

No, ale jakby bylo mozna sobie spogladac kto z jakim numerem gra w trakcie to już coś. Taką kartke każdy w studio ma , a my figó

Data: 2010-02-19 14:43:52
Autor: KS.
skarbek extraklasy w telegazecie tvp-sport i tyle
Nie ma co zaglądać tam .
Nie ma widocznej nawet ekstraklasy!

księżniczka

--

skarbek extraklasy w telegazecie tvp-sport i tyle