skarga

Data: 2011-07-21 15:13:52
Autor: Barnaba
skarga
Dzwonił do mnie dzisiaj konsultant Oragne, na którego zachowanie chciałbym wnieść skargę. czy ktoś zna numer, na jaki moge zadzwonić, bo jak napiszę przez formularz na stronie to trafi to do innego konsultanta.
Barnaba

Data: 2011-07-28 23:42:42
Autor: lukz
skarga
W dniu 2011-07-21 15:13, Barnaba pisze:
[...]

Ciezko bedzie.. Podobno wszystkie rozmowy sa nagrywane, wiec w ta strone trzeba pojsc.

Czym Cie tak stasznie urazili jesli mozna wiedziec?

Data: 2011-07-29 09:25:08
Autor: Amir
skarga
> Ciezko bedzie.. Podobno wszystkie rozmowy sa nagrywane, wiec w ta strone
trzeba pojsc.

Czym Cie tak stasznie urazili jesli mozna wiedziec?

mi wcisnela ofertę, której jak się  okazało nie ma:)

nagrałem rozmowe, złożylem reklamacje emailem, wysylajac link do rozmowy

to pisemnie odpisali mi ze oni niestety nagrywja wszystkie rozmowy ale tej akurat nie mogą odtworzyć

jakieś jaja bo w reklamacji podałem link do rozmowy, którą rowniez i ja nagrałem

i co? po prostu głupa przygrali.

nie drążyłem tematu bo nie podpisałem umowy.
Ale jak bym podpisał to byłyby jaja na szczęście dowód w postaci nagrania miałem

Data: 2011-07-30 15:21:38
Autor: Jingiel
skarga

nie drążyłem tematu bo nie podpisałem umowy.
Ale jak bym podpisał to byłyby jaja na szczęście dowód w postaci nagrania miałem

Dlatego ja proszę o wszelkie oferty na maila.

Jingiel

skarga