[PS3] skarga do Sony ;)

Data: 2009-12-30 21:32:27
Autor: Meanthord
[PS3] skarga do Sony ;)
    Witam!

    Gdzie i czy w ogole mozna zglosic Sony "nieladne" zachowanie innego gracza podczas gry on-line? Wyzywanie itp.? Jest jakas opcja w konsoli czy trzeba przez ich WWW czy w jaki sposob?

Pozdrawiam,
Meanthord

Data: 2009-12-31 07:15:15
Autor: Trzeci
[PS3] skarga do Sony ;)
Dnia Wed, 30 Dec 2009 21:32:27 +0100, Meanthord napisał(a):

[...]

Czytałem parę dni temu o tym ze, mozna przechwycić sygnał z BSL "Predator".
A są uzbrojone w pociski rakietowe Hellfire, co może byc dla innych
szkodliwe dla zdrowia. Moze idz ta droga?

Data: 2009-12-31 12:01:43
Autor: kamil_pl
[PS3] skarga do Sony ;)

Użytkownik "Trzeci" <pisz@berdyczow.pl> napisał w wiadomości

Czytałem parę dni temu o tym ze, mozna przechwycić sygnał z BSL "Predator".
A są uzbrojone w pociski rakietowe Hellfire, co może byc dla innych
szkodliwe dla zdrowia. Moze idz ta droga?

Haha dobrze mieć takiego w obwodzie.

Data: 2009-12-31 11:06:49
Autor: nzwei
[PS3] skarga do Sony ;)
Meanthord pisze:
[...]

Niestety to jest walka z wiatrakami. Jak będziesz chciał zgłaszać każdą taką akcję, to cię palec rozboli. Wyłącz headset i tyle.

Data: 2010-01-05 16:34:32
Autor: kamil
[PS3] skarga do Sony ;)

"nzwei" <nzwei@o2.pl> wrote in message news:hhht3q$nbd$1news.task.gda.pl...
Meanthord pisze:
[...]

W XBL rozwiazano to tak, ze gracze ktorych zaznaczysz jako nielubianych, nie beda przydzielani do gier z twoim udzialem (w miare mozliwosci oczywiscie).

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-08 08:19:30
Autor: sialala
skarga do Sony ;)
On Jan 5, 4:34 pm, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
"nzwei" <nz...@o2.pl> wrote in messagenews:hhht3q$nbd$1news.task.gda.pl....

> [...]

beda przydzielani do gier z twoim udzialem (w miare mozliwosci oczywiscie).

u Sonego mozna takich graczy dodac do "Block List" (nie wiem jak to
jest w polskiej wersji interfejsu) i wtedy wiecej ich nie spotkasz.

Data: 2009-12-31 17:32:54
Autor: Moorby
[PS3] skarga do Sony ;)

Użytkownik "Meanthord" <mean@[WYTNIJ TO!]wp.pl> napisał w wiadomości news:hhgk2k$5ft$1newsread1.aster.pl...
[...]

Na naszej oficjalnej stronie Playstation masz wsparcie dla poszczególnych konsol. Jedną z opcji jest zgłaszanie uwag dotyczących opisanej przez Ciebie sytuacji

--
pozdrawiam,
moorby

[PS3] skarga do Sony ;)