skarga na bezczynność na urzędnika do WSA

Data: 2011-06-29 14:36:26
Autor: pkozik
skarga na bezczynność na urzędnika do WSA
> Czy jeśli już po wysłaniu skargi na bezczynność na urzędnika do WSA tenże > przysłał mi w końcu to o co wnioskowałem i wystąpił do WSA o umorzenie > sprawy to jak sądzicie co w takiej sytuacji zrobi sąd (tzn. jak to > wygląda w orzecznictwie)? Dostałem pismo żeby zapłacić 100 za rozprawę z > zapytaniem czy będę to ciągnął dalej i prawdę mówiąc nie wiem :)

Rozumiem, że mamy do czynienia ze skargą na bezczynność organu, a nie urzędnika.

Sąd umorzy postępowanie jako bezprzedmiotowe; jeśli nie zapłacisz - odrzuci
skargę; jeśli zapłacisz powinien umorzyć postępowanie z powodu jego
bezprzedmiotowości i zasądzić od organu koszty postępowania na twoją rzecz.

Zapłać, będziesz mógł dochodzić ewentualnych roszczeń odszkodowawczych jak
będzie prawomocne orzeczenie sądu.

--

skarga na bezczynność na urzędnika do WSA