skarga na działanie prokuratora i sądu

Data: 2009-09-28 05:22:02
Autor: cyrena
skarga na działanie prokuratora i sądu
Witam po raz kolejny.

Juz pytalam na forum o sposob działania w mojej sprawie.
1.
http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_thread/thread/8f99a18f92025755/e9a14a01924eb0b3?lnk=gst&q=wtargni%C4%99cie+do+mieszkania+i+wymiana+zamk%C3%B3w+-+pilne!#

2. http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_thread/thread/152be966341faa73?hl=pl#

Jednak mam kolejne pytanie. To co sie dzieje a moze nie dzieje w mojej
sprawie przechodzi ludzkie pojęcie. Chcę przenieść sprawę do sądu w
innym miejscu. Poradzono mi napisanie skargi na prokuratora  i panią
sędzinę. Ale... co może mi zrobić i tak juz bardzo złosliwa pani
sędzia jeśli prezes sądu okręgowego moją skarge odrzuci? Do kogo
skierować skargę na działanie prokuratura? w jaki sposób
najskuteczniej zadziałać, żeby to :kolesiostwo: zatrzymac?
Jutro (29.09.09) miala odbyć się następna sprawa. Dziś zadzwoniłam do
mojego pełnomocnika (z urzędu, który generalnie ma moją sprawę
gdzies...) a on mnie oświecił, że nie ma sprawy - jest przesunięta na
inny termin. Ani ja, ani moj partner nie dostaliśmy żadnej informacji
z sądu o przesunięciu. Mój partner pracuje w Irlandii i musiał
przyjechać na tę sprawę. Dziś się okazało, że niepotrzebnie i że
stracił 10 dniowy zarobek oraz pieniądze na bilety. O tym, że sprawa
została przesunięta wiadomo było 3 tyg temu. Nikt nie raczył nas
poinformować. To chyba nie jest w porządku... Dlaczego sąd nas
traktuje w taki sposób? Kto ma teraz zapłacić za ten stracony czas?
Dlaczego jesteśmy okradani przez sąd? Czy nie wystarczy, że już raz
zostaliśmy doszczętnie okradzeni?
Chcę złożyć skargę na bezczelną panią sędzinę, która siedzi tam jak za
karę i wydaje się, że ma wielkie pretensje do mnie, że nie zgadzam się
z działaniem prokuratora, piszę wnioski, jestem oskarżycielem
posiłkowym i miałam czelność zażądać pełnomocnika z urzędu.
Chcę złożyć skargę na prokuratora, który także od początku miał moją
sprawę gdzieś między pośladkami.

Skargi czy cierpliwie poczekać do końca sprawy tym zakichanym mieście
i wtedy uderzyć?
To jest na tyle bulwersujące, że myślę o zawiadomieniu telewizji, może
wtedy coś się ruszy. Wszystko trwa od 13.01.09, ,ja pogrążam się
finansowo a osoby, które mogłyby zadziałać mają na wszystko czas.
(wiem ze chaotycznie, ale znow się gotuję... czy to sie kiedyś
skonczy?)

Data: 2009-09-28 14:36:12
Autor: Icek
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

przyzwyczaj sie, ze zejesz w Panstwie bezprawia, policyjnym gnoju w ktorym
sedzia i prokurator to najwyzsza wladza i dobrac im sie do tylka nie sposob.
Pojedyncze przypadki jakie sa to tylko na pokaz, zeby nie bylo gadania, ze
nikt z nimi nic nie robi

Ja w sekretariacie sadu dowiedzialem sie, ze pani sedzina sie na mnie
obrazila i nie napisze pisemnego uzasadnienia bo moja sprawa jest blacha.

Icek

Data: 2009-09-28 09:06:41
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
skarga na działanie prokuratora i sądu

Ja w sekretariacie sadu dowiedzialem sie, ze pani sedzina sie na mnie
obrazila i nie napisze pisemnego uzasadnienia bo moja sprawa jest blacha.

Icek

Serio? Hahahahahaha, ale klika :>

Nie smieje sie z Twojego nieszczescia, tylko z absurdo, ze takie gowno
nie tylko siedzi po ziemi, ale sie panoszy i decyduje jakiego koloru
bedziesz dzis np. kolor zielony :)

Data: 2009-09-28 20:12:50
Autor: Lookasz
skarga na działanie prokuratora i sądu

Ja w sekretariacie sadu dowiedzialem sie, ze pani sedzina sie na mnie
obrazila i nie napisze pisemnego uzasadnienia bo moja sprawa jest blacha.

sorry ale nie wierze... za coś takiego jest dyscyplinarka od strzału.. wątpie, żeby się narażała

Data: 2009-09-28 21:50:59
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Lookasz" <lookasik@poczta.cutit.fm> napisał w wiadomości news:h9qt2f$eg2$1news.interia.pl...

sorry ale nie wierze... za coś takiego jest dyscyplinarka od strzału.. wątpie, żeby się narażała

    Jaka dyscyplinarka? Po otrzymaniu nominacji sędziowskiej stajesz się świętą krową i musiał byś cholernie dużo narozrabiać aby ją stracić.

Data: 2009-09-28 13:23:14
Autor: cyrena
skarga na działanie prokuratora i sądu
halooo!! czy mozecie pomóc mi zamiast rozprawiac nad tym co napisal
Icek?
czas mnie nagli a ja stoje w miejscu :(

Data: 2009-09-28 22:27:34
Autor: Johnson
skarga na działanie prokuratora i są du
cyrena pisze:

halooo!! czy mozecie pomóc mi

Tu chyba nikt nie ma kontaktu do TVN czy Polszmatu.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-09-29 03:42:41
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Sep 28, 9:23 pm, cyrena <ewa.da...@gmail.com> wrote:
halooo!! czy mozecie pomóc mi zamiast rozprawiac nad tym co napisal
Icek?
czas mnie nagli a ja stoje w miejscu :(

Ja na ten przykd zupelnie sie nie znam na prawie.

Ale jakkolwiek rozumiem, ze nie masz kasy i jestres zapozyczona u
rodziny, to wydaje mi sie, ze skoro Twoj adwokat z urzedu sie nie
stara, to zapozycz sie dalej i wiecej i wez adwokata ktory bedzie sie
staral.

Data: 2009-09-29 10:27:36
Autor: Icek
skarga na dzialanie prokuratora i sadu
halooo!! czy mozecie pomóc mi zamiast rozprawiac nad tym co napisal
Icek?
czas mnie nagli a ja stoje w miejscu :(

-- -- -- -- -- -- --

wez profesjonalnego pelnomocnika. Trudno cos doradzic. Z jednej strony
teoria, z drugiej zupelnie inna praktyka.

Icek

Data: 2009-09-29 10:26:24
Autor: Icek
> [...]
blacha.

sorry ale nie wierze... za coś takiego jest dyscyplinarka od strzału..

I Wydzial Karny, II Kp 372/09, moj wniosek z 3 czerwca 2009 roku. Sedzina
obrazila sie za to, ze w prosbie o pisemne uzasadnienie zawarlem
stwierdzenie "w celu przedlozenia u Rzecznika Praw Obywatelskich".

Icek

Data: 2009-09-29 10:31:25
Autor: Icek
> [...]

obrazila sie za to, ze w prosbie o pisemne uzasadnienie zawarlem
stwierdzenie "w celu przedlozenia u Rzecznika Praw Obywatelskich".

skarge na powyzsze zlozylem 19 sierpnia gdy tylko dowiedzialem sie z jakiego
powodu (ustnie) nie wydano mi pisemnego uzasadnienia.

Chcesz uwierzyc ? Zadzwon, podaj sygnature i zapytaj sie jaki bieg nadano
sprawie i czemu ciagle nie ma pisemnego uzasadnienia. Majac sygnature i daty
pism (wniosek o sporzadzenie pisemnego uzasadnienia datowany jest rowniez na
3 czerwca 2009 roku), sygnatura w prokuraturze 1Ds 1412/08)

Icek

Data: 2009-09-29 13:12:16
Autor: Johnson
Icek pisze:

Chcesz uwierzyc ? Zadzwon, podaj sygnature i zapytaj sie jaki bieg nadano
sprawie i czemu ciagle nie ma pisemnego uzasadnienia.

Na 1000% dlatego że wniosek o uzasadnienie złożyłeś po ustawowym terminie.
jeśli wniosek jest w terminie to sędzia łaski nie robi i musi napisać uzasadnienie.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-09-29 19:17:24
Autor: Icek
> [...]

Na 1000% dlatego że wniosek o uzasadnienie złożyłeś po ustawowym terminie.
jeśli wniosek jest w terminie to sędzia łaski nie robi i musi napisać

ehh, zlozylem tego samego dnia. Mam pieczatke. Wiem co pisze. Wiem, ze brzmi
to absurdalnie ale niestety tak jest. Oryginaly kwitow mam przed oczami. Do
tego wiem co mi powiedziala Pani w sekretariacie.

Icek

Data: 2009-09-29 19:18:22
Autor: Icek
> [...]

Na 1000% dlatego że wniosek o uzasadnienie złożyłeś po ustawowym terminie.
jeśli wniosek jest w terminie to sędzia łaski nie robi i musi napisać

nawet gdybym napisal po czasie to na skarge dostalbym pisemna odpowiedz, ze
maja mnie w dupie. A skarga pozostala rowniez bez odpowiedzi.

Icek

Data: 2009-09-29 16:59:58
Autor: czarny.swierk
Dnia 28-09-2009 o 14:22:02 cyrena <ewa.danel@gmail.com> napisał(a):

Jednak mam kolejne pytanie. To co sie dzieje a moze nie dzieje w mojej
sprawie przechodzi ludzkie pojęcie. Chcę przenieść sprawę do sądu w
innym miejscu.

Z tego co piszesz wnioskuję, że albo Ty nie masz racji, albo uwzięli się  na Ciebie, drugą wersję uważam za realniejszą, chociaż w normalnie  wydawało by się, że powinno być odwrotnie. A bardziej prawdopodobne to nie  uwzięli się wcale na Ciebie, tylko bronią w ten sposób strony przeciwnej,  a Ty akurat aktualnie w tym im przeszkadzasz.

To co przychodzi mi do głowy, to skarga pisemna plus osobista wizyta u  Prezesa Sądu.
Będzie to zapewne osoba uodporniona na takich jak Ty interesantów. Więc w  razie braku satysfakcji skarż się natychmiast na niezadamawiającą  odpowiedź. Bowiem później wypomną Ci, że odpowiedź uzyskałaś i nie  kwestionowałaś jej (osobiste doświadczenie), to świadczy, że się  zgodziłaś. To są ludzie doświadczeni i znają logikę.

Skarżyć można się do Rzecznika Praw Obywatelskich. Ale on też ma takich  skarg dużo zapewne, więc pod koniec 30 dni wyśle do Ciebie pismo  informujące, że skierował zapytanie do Sądu, prokuratury czy gdzie tam  jeszcze no i dalej będziesz sobie czekać (to też z doświadczenia)

Na prokuratora możesz się skarżyć do jednostki nadrzędnej. Być może  obiecają objąć nadzorem sprawę, ale nie rokuję istotnej poprawy (też  doświadczenie)

A i jeszcze słyszałem o tym, że kiedyś nastąpiła zmiana adwokata z urzędu  na innego, nie kojarzę tego dokładnie, ale bodajże nastąpiło to na wniosek  i po zażaleniu, a więc sprawa znów się przeciągała, nowy adwokat wiele nie  wniósł poza większą uprzejmością i większą chęcią współpracy oraz wychylił  się nawet ze samodzielną inicjatywą, tu szczegółów nie znam.

Zastanów się też, czy Twoja sprawa nie nabrała charakteru przewlekłości.  Ale tu jest wymagana znajomość sprawy i prawa. (Jaki był na przykład powód  odwołania ostatniej rozprawy?)

Wtedy składa się odpowiednie pismo procesowe do Sądu wyższej instancji,  opłaca się 100 zł i czeka się na wyrok.
Tu może być różnie. Sąd wyższej instancji może uznać przewlekłość  postępowania i ma prawo zasądzić od 10 tyś. zł odszkodowania. Zgodnie z  prawem sprawę musi rozpatrzeć coś koło 60 dni. Ale i tu uważaj, czy ten  termin na pewno zostanie zachowany. No i wcale nie musi przyznać Ci racji,  a nawet jak stwierdzi przewlekłość, to może nie przyznać żadnego  odszkodowania radośnie stwierdzając, że nie miało to ujemnego wpływu na  uszczerbek na zdrowiu (o kosztach dojazdu, straty czasu pewnie się nie  zająknie). To też piszę na podstawie znanych mi wydarzeń.

Na razie tyle mi przychodzi do głowy.

Życzę powodzenia ;)

adam

Data: 2009-09-30 19:49:51
Autor: czarny.swierk
Dnia 29-09-2009 o 16:59:58 czarny.swierk <czarny.swierkspam@op.pl>  napisał(a):

Tu może być różnie. Sąd wyższej instancji może uznać przewlekłość  postępowania i ma prawo zasądzić od 10 tyś. zł odszkodowania..

Nie od 10 tyś zł, a do 10 tyś zł.
Przepraszam za pomyłkę. Chyba że przepisy zmieniły się i jest jeszcze  inaczej.

adam

skarga na działanie prokuratora i sądu