skarpety z HM

Data: 2012-04-13 16:10:05
Autor: Titus Atomicus
skarpety z HM
Witam,
W HiMountain maja teraz skarpety trekkingowe w cenie 23zl (jesli kupi sie 3). Z coolmaxem. Czy ktos to juz uzytkowal i moglby sie wypowiedziec?
TA

Data: 2012-04-13 19:13:15
Autor: K
skarpety z HM
W dniu 2012-04-13 16:10, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
W HiMountain maja teraz skarpety trekkingowe w cenie 23zl (jesli kupi
sie 3). Z coolmaxem. Czy ktos to juz uzytkowal i moglby sie wypowiedziec?
TA

Nie mam ale mam prezerwatywy trekingowe i nawet raz dalo sie uzyc jak dla mnie rewelacja.

Data: 2012-04-13 20:37:13
Autor: Titus Atomicus
skarpety z HM
In article <jm9mr6$tlp$1@news.dialog.net.pl>, K <a@b.c> wrote:

> [...]
> TA

Nie mam ale mam prezerwatywy trekingowe i nawet raz dalo sie uzyc jak dla mnie rewelacja.

To zaloz se osobny watek, i tam podziel sie wrazeniami.

TA

Data: 2012-04-14 16:14:24
Autor: nadcisnieniowiec
skarpety z HM
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:jm9mr6$tlp$1news.dialog.net.pl...
[...]

W terenie? Czyli byłeś u ssaka leśnego.

Data: 2012-04-13 20:42:38
Autor: sm
skarpety z HM

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-AA13AA.16100513042012node2.news.atman.pl...
Witam,
W HiMountain maja teraz skarpety trekkingowe w cenie 23zl (jesli kupi
sie 3). Z coolmaxem. Czy ktos to juz uzytkowal i moglby sie wypowiedziec?

Przepraszam, że gupio zapytam: trzy... skarpety? :-)
Mój ojciec ma 2 pary - letnią i zimową. Mówi, że jakieś podejrzane, bo obie (pary :-) ) wyglądają identycznie i za jedną cenę były kupione o różnych porach roku, ale chodzi się dobrze, nie potliwe, nie mechacą się jak na razie (ok. 1 rok używania, takze na co dzień).

Data: 2012-04-14 00:47:52
Autor: Titus Atomicus
skarpety z HM
In article <jm9s2u$r6u$1@inews.gazeta.pl>, "sm" <sm@poczta.pl> wrote:

> [...]
> sie 3). Z coolmaxem. Czy ktos to juz uzytkowal i moglby sie wypowiedziec?

Przepraszam, że gupio zapytam: trzy... skarpety? :-)

3 pary, rzecz jasna.
TA

Data: 2012-04-14 11:11:41
Autor: WW
skarpety z HM
W dniu 2012-04-14 00:47, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Używam takich.
Sprawują się całkiem przyzwoicie a z uwagi na cenę, warto je kupić.

Pozdrawiam
WW

Data: 2012-04-15 10:51:01
Autor: Ludek Vasta
Pytanie jezykowe (Re: skarpety z HM)
On 13/04/2012 20:42, sm wrote:
W HiMountain maja teraz skarpety trekkingowe w cenie 23zl (jesli kupi
sie 3).

Przepraszam, że gupio zapytam: trzy... skarpety? :-)

Czy w przypadku skarpet lub butów (które występują w parach) nie można stosować liczebnika zbiorowego? Nie można tego czytać "troje"?

Ludek

Data: 2012-04-18 02:08:59
Autor: Slawomir Gorniak
On Apr 15, 11:51 am, Ludek Vasta <qlu...@XXXpoczta.onet.pl> wrote:

> Przepraszam, że gupio zapytam: trzy... skarpety? :-)

Czy w przypadku skarpet lub butów (które występują w parach) nie można
stosować liczebnika zbiorowego? Nie można tego czytać "troje"?

Nie da rady. "Trzy pary skarpet/butow".

pozdr :)
Slawek

Data: 2012-04-14 12:42:00
Autor: Jawi
skarpety z HM
[...]
  Ja tam nie ufam tej firmie za nic w świecie, znajomy kupił kurtkę, za którą dostał zwrot kasy, taka dobra była. Dał za nią 1300pln więc nie jakaś z dolnej półki.
Kupiłem kije trkkingowe i pożałowałem że starych nie zabrałem w góry, zemściło się. Reklamację rozpatrują dobrze, to fakt.
  __

Data: 2012-04-19 21:23:50
Autor: szaman (Baker)
skarpety z HM
On 04/13/2012 04:10 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote::
Witam,
W HiMountain maja teraz skarpety trekkingowe w cenie 23zl (jesli kupi
sie 3). Z coolmaxem. Czy ktos to juz uzytkowal i moglby sie wypowiedziec?
TA

Mam 2 pary - są zdecydowanie gorsze od zielonych fiordnansenowych. Chyba, że Ci na wyglądzie zależy - e z fiorda przebarwiają się łatwo i robią im się niebieskie cętki. (poważnie piszę, nie mam pojęcia skąd się to zjawisko bierze, ale robią się im cętki!)

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaruś

skarpety z HM