skbank, skorzystał ze zmienności oprocentowania

Data: 2013-02-27 21:24:39
Autor: zlotowinfo
skbank, skorzystał ze zmienności oprocentowania

"Szanowna Pani / Szanowny Panie

Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa 05-200 Wołomin, ul. Wąska 18 zarejestrowany
w Krajowym Rejestrze Sądowym - Rejestrze Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000051692, NIP 1250005513, REGON 000509560, informuje że:

z dniem 27.02.2013 r. ulega zmianie oprocentowanie eLokaty24 otwartej w dniu 2012-12-XX o numerze Umowy ODI/XXXX/2012.
Środki zaksięgowane na rachunku w/w eLokaty24 w skali roku:

.. do dnia 26.02.2013 r. były oprocentowane 6.90%,

.. od dnia 27.02.2013 r. będą oprocentowane według stawki 6.65% .

Działanie SK banku podyktowane jest decyzjami Rady Polityki Pieniężnej podjętymi w dniach 9.01.2013 i 6.02.2013 w sprawie zmiany wysokości stóp procentowych oraz na mocy § 6 ust. 5 Regulaminu otwierania i prowadzenia terminowej lokaty oszczędnościowej eLokata24 drogą elektroniczną.

Mamy nadzieję, że przedmiotowe działanie, nie wpłynie na Pani/Pana dalszą współpracę
z naszą instytucją. Jednocześnie chcemy zwrócić uwagę, że lokaty w SK banku nadal są najkorzystniejsze na rynku. Zapewniamy, że będziemy dokładać wszelkich starań, by nasze usługi dostarczały Pani/Panu jak największej satysfakcji.

Z pozdrowieniami
Zespół SK banku"

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-02-27 13:13:43
Autor: mietek
W dniu środa, 27 lutego 2013 21:24:39 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:
[...]

-- http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

bo tak, ale było o tym info od jakiegoś czasu na stronie banku http://www.skbank.pl/elokata24
Z resztą ludzie którzy założyli lokaty 3 mies temu stracili ledwie kilka dziesiątek punta procentowego - czyli praktycznie nic. Sam byłem przeciwnikiem zmiennego oprocentowania, ale patrząc na >6.3% i obecne "standardowe" 4.5-5 skusiłem się - wniosek złożony wczoraj, więc jeszcze załapał się na wyższe oprocentowanie. Akurat sie 7.5% w syncu kończy to bedzie gdzie przerzucić...

Data: 2013-02-27 22:33:28
Autor: zlotowinfo
[...]

nie narzekam, ale szkoda...
u mnie też z synca... poleciało wczoraj do SK

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-02-27 22:35:53
Autor: zlotowinfo
skbank, skorzystał ze zmienności oprocentowania
bo tak, ale było o tym info od jakiegoś czasu na stronie banku
http://www.skbank.pl/elokata24

czytałem to, ale sądziłem że to
tyczy się osób które jeszcze nie opłaciły wniosku

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-02-28 11:51:41
Autor: Peter
zlotowinfo napisał:
bo tak, ale było o tym info od jakiegoś czasu na stronie banku
http://www.skbank.pl/elokata24

czytałem to, ale sądziłem że to
tyczy się osób które jeszcze nie opłaciły wniosku

  A ja czytałem dzieki wam ale dopiero dzisiaj i oproc od 27 6.1% mało ale dużo w stosunku do innych.

Wolne środki mam od 1 i 5. Ile czasu jest na opłacenie wniosku?.

SK jest z Wołomina. Ja znam mafię z Wołomina , to są ci sami? :) ;)

--
  Peter

Data: 2013-02-28 02:57:01
Autor: mietek
On Thursday, February 28, 2013 11:51:41 AM UTC+1, Peter wrote:
zlotowinfo napisał:

> [...]

Wolne środki mam od 1 i 5. Ile czasu jest na opłacenie wniosku?.

SK jest z Wołomina. Ja znam mafię z Wołomina , to są ci sami? :) ;)

5 dni od "przyklepania" go przez bank. Ja wniosek złożyłem we wt, klepnęli w środe więc mam czas do wtorku plus minus. A akurat w weekend z synca spłynie kasa :)

Data: 2013-02-28 12:30:03
Autor: ikarek
Użytkownik "Peter" <kominiarz@wp.pl> napisał w wiadomości news:512f36b5$0$26696$65785112news.neostrada.pl...

SK jest z Wołomina. Ja znam mafię z Wołomina , to są ci sami? :) ;)

Mam nadzieję, że tak! Mafia to dość rentowny biznes, więc nie
powinno być dla nich problemem, żeby te ~6% zapłacić :)

Data: 2013-02-28 11:00:03
Autor: Budzik
skbank, skorzystał ze zmienności oprocentowania
Użytkownik mietek blackall@wp.pl ...

[...]

mietku, a jak wygląda kwestia zabezpieczenia kapitału w skoku?

Data: 2013-02-28 03:42:24
Autor: Kris
W dniu czwartek, 28 lutego 2013 12:00:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
mietku, a jak wygląda kwestia zabezpieczenia kapitału w skoku?

Jeśli pytasz o SKBANK to nie jest to SKOK.

Data: 2013-02-28 13:06:23
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA17571CD0C608budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

SK Bank to bank spoldzielczy, gwarancja BFG do 100tys EUR, bezpieczenstwo identyczne jak w bankach komercyjnych

Data: 2013-02-28 15:59:52
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail onkris2@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

o, dzięki - umkęło mi.
Ciekawa alternatywa dla Czarneckiego.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2013-02-28 19:44:11
Autor: Forall
On 28.02.2013 16:59, Budzik wrote:
[...]

Dzisiaj już jest niedostępna e-lokata na 3-mce, coś innego bez limitu?

Data: 2013-03-05 03:30:27
Autor: Zibo
skbank, skorzystał ze zmienności oprocentowania
Chwalą się że założyli nowy oddział w Katowicach (nie wiem kiedy).
Szczęśliwi ci, którzy mogą założyć konto - dają 6,40 na stałej stopie.

Ktoś przerabiał już zwrot kasiory od nich? Dotarła od razu bez opóźnień?

skbank, skorzystał ze zmienności oprocentowania